Author Topic: Sembang2  (Read 150576 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1845 on: July 14, 2011, 10:15:22 AM »
laen la klu nk promot  ayermatekucin...  ;D ;D

amboi dd.... pntang ade pluang....ke dd nk calonkn dri sndri...tp, shy2 cat.... ;D ;D ;D

tak der makna nyer... kalu kawan nak, kawan PM jer sendiri... elok gak ada wakil kaum hawa kan... lagipun masa on line pun boleh tahan banyak gak... bantu mana2 yang patut kan... kakmelah pun dah bagi sokongan... ::) ::) ::)

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Sembang2
« Reply #1846 on: July 14, 2011, 10:19:05 AM »
laen la klu nk promot  ayermatekucin...  ;D ;D

amboi dd.... pntang ade pluang....ke dd nk calonkn dri sndri...tp, shy2 cat.... ;D ;D ;D

tak der makna nyer... kalu kawan nak, kawan PM jer sendiri... elok gak ada wakil kaum hawa kan... lagipun masa on line pun boleh tahan banyak gak... bantu mana2 yang patut kan... kakmelah pun dah bagi sokongan... ::) ::) ::)

ha ah..taun nih ayer matekucen kaww leh di dpt di bazaar ramadhan bsp... (dh pindah kawasan)...  :D :D
sy sentiasa bg sokongan pd kaum sejenis.. tul tu dd, ada gak GM pompuan kannnn...  ;)

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: Sembang2
« Reply #1847 on: July 14, 2011, 10:23:27 AM »
laen la klu nk promot  ayermatekucin...  ;D ;D

amboi dd.... pntang ade pluang....ke dd nk calonkn dri sndri...tp, shy2 cat.... ;D ;D ;D

tak der makna nyer... kalu kawan nak, kawan PM jer sendiri... elok gak ada wakil kaum hawa kan... lagipun masa on line pun boleh tahan banyak gak... bantu mana2 yang patut kan... kakmelah pun dah bagi sokongan... ::) ::) ::)

ha ah..taun nih ayer matekucen kaww leh di dpt di bazaar ramadhan bsp... (dh pindah kawasan)...  :D :D
sy sentiasa bg sokongan pd kaum sejenis.. tul tu dd, ada gak GM pompuan kannnn...  ;)


ok.... elok la dh tukar lokasi dkt skt ngn umh.... cumenyerrrrrrr...... masalah parking....  :-[

xde maknenyer GM ppuan.... kite ni buta IT  :P...mne leh jd GM  ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1848 on: July 14, 2011, 10:25:37 AM »
laen la klu nk promot  ayermatekucin...  ;D ;D

amboi dd.... pntang ade pluang....ke dd nk calonkn dri sndri...tp, shy2 cat.... ;D ;D ;D

tak der makna nyer... kalu kawan nak, kawan PM jer sendiri... elok gak ada wakil kaum hawa kan... lagipun masa on line pun boleh tahan banyak gak... bantu mana2 yang patut kan... kakmelah pun dah bagi sokongan... ::) ::) ::)

ha ah..taun nih ayer matekucen kaww leh di dpt di bazaar ramadhan bsp... (dh pindah kawasan)...  :D :D
sy sentiasa bg sokongan pd kaum sejenis.. tul tu dd, ada gak GM pompuan kannnn...  ;)


ok.... elok la dh tukar lokasi dkt skt ngn umh.... cumenyerrrrrrr...... masalah parking....  :-[

xde maknenyer GM ppuan.... kite ni buta IT  :P...mne leh jd GM  ;D ;D

hah! elok ler tu... GM memang kita cari yang buta IT punya... tak caya tanya bro AS... ::) ::) ::)

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: Sembang2
« Reply #1849 on: July 14, 2011, 10:33:10 AM »
hah! elok ler tu... GM memang kita cari yang buta IT punya... tak caya tanya bro AS... ::) ::) ::)
                                  ??? ??? ???

hari ini sy seorg penyabar....  ;D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Sembang2
« Reply #1849 on: July 14, 2011, 10:33:10 AM »



daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1850 on: July 14, 2011, 10:38:58 AM »
lagu ini di tujukan kepada sedari... ;D ;D ;D

Ahmad Jais - Ke Mana Di Mana

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Sembang2
« Reply #1851 on: July 14, 2011, 10:50:15 AM »
ok ler tu bute IT.. dari bute HATI... kan dd...  ;)   ;D ;D
AS pun mesti sokong punyer laaa..

**yeahh..mimos yg sy kenal dr dulu mmg sorang yg penyabar...  :-*

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1852 on: July 14, 2011, 11:21:10 AM »
buta HATI masih ada obatnya... buta mata, langsung tak nampak apa-apa

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1853 on: July 14, 2011, 01:34:27 PM »
buta HATI masih ada obatnya... buta mata, langsung tak nampak apa-apa

aih.. ingat Kassim Selamat ker aper... yang pegi cucuk ngan garpu tu sapa suruh... kan dah kecian kat si Combi yang comel tu... ::) ::) ::)

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1854 on: July 14, 2011, 01:36:38 PM »
tak pe.. Combi tak join BBQ

ELIZA

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 9
  • Gender: Female
  • I Love Putra Mahkota
Re: Sembang2
« Reply #1855 on: February 03, 2014, 03:33:04 PM »
salam semua....
saya mencari rumah sewa sekitar sini....
yang bersesuaian utk berkeluarga...
RM700 kebawah
kalau ada sudi2lah bantu hambaallah yg pening2 ni... text sy 0197927107
terima kasih  :)

carlamms

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 227
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1856 on: April 16, 2014, 11:09:50 AM »
salam semua....
saya mencari rumah sewa sekitar sini....
yang bersesuaian utk berkeluarga...
RM700 kebawah
kalau ada sudi2lah bantu hambaallah yg pening2 ni... text sy 0197927107
terima kasih  :)

rasenye xde. cluster pon leni range 800-900 sbln.. :o :o
TvT166..

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Sembang2
« Reply #1857 on: May 17, 2017, 10:19:03 AM »
assalamualaikum ...

apa kabar ? ada org lagi ker forum ni ..?
___________________
aku /..PMB

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Sembang2
« Reply #1858 on: May 17, 2017, 11:17:24 AM »

PMC masih relevent .. sebagai sumber rujukan untuk komuniti Putra Mahkota .

___________________
aku /..PMB

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Sembang2
« Reply #1859 on: May 18, 2018, 02:11:56 PM »
Mei 2018 .. malaysia baru.

Masih Disini sebagai sumber rujukan
___________________
aku /..PMB

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Sembang2
« Reply #1859 on: May 18, 2018, 02:11:56 PM »