Author Topic: geran pasar mlm berpindah hak milik  (Read 7096 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #15 on: April 09, 2012, 12:58:22 PM »
Cikgu....Cikgu....kalau beremosi pun jangan lah terover2... :o :o

setuju... ;D ;D ;D walaupun ada message yang cuba disampaikan tapi tak kan kesampaian...  ::) ::) ::)

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #16 on: April 09, 2012, 07:35:18 PM »
Owhhh... BSP ni ada pasar malam ye?   :P

Takpe... kalau tak cukup pasar malam, lepas ni buat pasar pagi/pasar tani pulak. Kalau tak cukup jugak..... tak tau nak cakap la.

[Post ini hanya gurauan semata-mata]

nana_tanjung

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 76
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #17 on: April 10, 2012, 08:18:52 AM »
Cikgu....Cikgu....kalau beremosi pun jangan lah terover2... :o :o

setuju benor...
ada mata pandang
ada telinga dengar
ada mulut diam

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #18 on: April 10, 2012, 09:52:32 AM »
Kito ni pengunjung pasar malam je. Mungkin la tak tau cerita yang betol. Tapi asalkan pasar ade di waktu malam, ade orang menjual, pasti ade yang datang membeli.

Cerita2 dalam kelambu ni, elok le diselesaikan dalam kelambu. Biolah pertikaian ni antara pihak pengurusan je. Sebab siapa pon yang ambik alih pengurusan pasar malam ni, kami totap akan ke sana. Lainlah kalau setiap gerai tu ade bendera parti politik, haaaaaaaaaa... itu citer lain le  ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #19 on: April 10, 2012, 10:31:21 AM »
Kito ni pengunjung pasar malam je. Mungkin la tak tau cerita yang betol. Tapi asalkan pasar ade di waktu malam, ade orang menjual, pasti ade yang datang membeli.

Cerita2 dalam kelambu ni, elok le diselesaikan dalam kelambu. Biolah pertikaian ni antara pihak pengurusan je. Sebab siapa pon yang ambik alih pengurusan pasar malam ni, kami totap akan ke sana. Lainlah kalau setiap gerai tu ade bendera parti politik, haaaaaaaaaa... itu citer lain le  ;D

cantik gak cadangan letak bendera kat setiap gerai kat pasar malam tu. klo agak2 nak play safe, letak jer lain2 bendera parti barulah 1 Malaysia  ;D ;D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #19 on: April 10, 2012, 10:31:21 AM »



jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik - Isu dah pernah timbul
« Reply #20 on: April 10, 2012, 01:47:21 PM »
KRONOLOGI .......ZON 24 AMBIL ALIH PASAR MALAM HARI SABTU(SEBELUM INI DIURUSKAN OLEH KELAB SUKAN PUTRA MAHKOTA)
1. SURAT PERTAMA YANG DIKELUARKAN OLEH MPKJ- MEMBERHENTIKAN OPERASI PASAR MALAM HARI
    SELASA DAN SABTU KERANA TAPAK PASAR MALAM BERHAMPIRAN DENGAN TAPAK PEMBINAAN LOT  
    KEDAI/BANGUNAN.
2. SURAT KEDUA YANG DIKELUARKAN OLEH MPKJ- KELAB SUKAN BOLEH MENERUSKAN PASAR MALAM HARI
    SABTU SEHINGGA 31.MAC.2012
3. SURAT KETIGA YANG DIKELUARKAN OLEH MPKJ-PASAR MALAM DIAMBIL ALIH OLEH MPP ZON 24,
    BERKUATKUASA PADA 7.APRIL.2012  
4. KESIMPULANNYA DARIPADA KRONOLOGI CERITA DIATAS SEOLAH-OLAH ADANYA TANGAN GHAIB YANG
   CUBA MENYALAHGUNAKAN KUASA BAGI MENGABURI MATA ORANG KAMPUNGKU(BANDAR SERI PUTRA)
... < panjang sangat nak quote rugi space >
Perkara ni telah ditimbulkan oleh Kelab Sukan pada awal Julai 2011 melalui email bertajuk "MPP peranan dan fungsinya....mari kita bincangkannya".. kalo siapa yang tak terima, boleh le saya beritau rangkuman perbincangan tu di bawah nanti..

Perkara Pasar Malam ditutup tu saya dan @kuSempoi dah maklum di sini dalam topik lain.. jadi itu adalah keputusan MPKj.. saya quote:

Quote
Tak yah buat apa-apa. Dengarnya pasar malam BSP nak ditutup.
Ditutup sebab kawasan tu akan jadi Construction Site.. Bangi Heights akan roboh Sales Gallery & rumah2 contoh yang ada tu dan akan bina rumah kedai di tapak tersebut.. pagar hijau pon dah mula naik nampaknya malam tadi lalu situ..

Sales Gallery akan berpindah ke rumah kedai baru depan BSN tu plak.. bila, nanti naik signbod kita tau le..

Berkenaan ambil alih oleh MPP, telah dijelaskan oleh Ahli Majlis Zon 24 dalam pertemuan tri-parti (MPP-KSPM-PPBSP) bahawa MPP adalah badan di bawah MPKj yang mana Pengerusi MPP Induk adalah YDP MPKj (rujuk Organisasi MPP - http://public.mpkj.gov.my/mpp/?MN=2). Oleh itu keputusan pengambil alihan adalah diambil alih oleh MPKj sendiri melalui MPP. Ahli Majlis juga telah memberitahu bahawa Mesyuarat Majlis Perbadaran Kajang telah membuat keputusan (dasar)* bahawa penganjur pasar malam hanya terbuka kepada 3 pihak sahaja, iaitu:
  • MPKj sendiri
  • JKKK/JK Kariah Masjid@Surau / Persatuan Penduduk
  • Persatuan Penjaja/Peniaga/Usahawan

Isu ini pun dah pernah timbul dalam PMC ni pada masa yang sama KSPM edarkan email, topik telah takde tapi masih boleh akses melalui Google cache di sini (http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:yQyO7BiLIQ4J:putra-mahkota.com/forum/index.php%3Ftopic%3D8691.0+pasar+malam+penganjur+majlis+persatuan+penduduk&cd=13&hl=en&ct=clnk&gl=my&client=firefox-a)

Yang pastinya tiada precedence/duluan kerana dasar Kerajaan Tempatan diputuskan oleh majlis sendiri, cuma saya jumpa dasar yang hampir serupa telah dijadikan Garis Panduan oleh Majlis Perbandaran Pulau Pinang di sini:
(ref:http://www.google.com.my/url?sa=t&rct=j&q=pasar+malam+penganjur+majlis+persatuan+penduduk&source=web&cd=7&ved=0CFoQFjAG&url=http%3A%2F%2Fadun.penang.gov.my%2FQA%2Fcetak.asp%3FQAID%3D8957&ei=Ub2DT-6VCtHrrQeH0dnpBg&usg=AFQjCNH254NDp5wRDUH_bzsBeByjiixy6w&cad=rja)
yang disebut di bawah Perkara 2. yang saya petik di sini:

Quote
GARIS PANDUAN UNTUK MENGURUS DAN MENGAWAL AKTIVITI PASAR MALAM, PASAR PAGI, PASAR MINGGU DAN PASAR TANI (PINDAAN 2006)

2)   KELAYAKAN PEMOHON

2.1)   Untuk mengurus Pasar Malam,Pasar Pagi dan Pasar Minggu hanya permohonan dari badan-badan seperti JKKK atau Persatuan Penduduk akan dipertimbangkan oleh Majlis.

2.2)   Majlis hanya akan mempertimbangkan permohonan dari FAMA bagi tujuan menganjur pasar tani.
* Maaf, tiada minit mesyuarat sebagai bukti kerana MPKj tak release ke dalam portal.
« Last Edit: April 10, 2012, 03:23:50 PM by jabbar4aiman »
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #21 on: April 10, 2012, 02:25:49 PM »
tiba bulan syaaban nnti, timbul lagi cite yg sama.. tgu dn lihat  ::) ::) ::)

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik - KSPM kan ke dah tak wujud??
« Reply #22 on: April 10, 2012, 08:25:09 PM »
BUKA MATA DAN MINDA ANDA, WAHAI ORANG-ORANG KAMPUNGKU .............
 kronologi peristiwa rampasan pasar malam di bandar seri putra.
1) Pasar malam di bandar seri putra di jalankan pada malam selasa dan sabtu.
2) Pasar malam hari selasa diuruskan oleh zon 24(Wakil Parti Pas)
3) Pasar malam hari sabtu diuruskan oleh Kelab sukan Putra Mahkota(2005-april 31.3.2012)
4) Bermula dari 7.4.2012 pasar malam yang diuruskan oleh kelab sukan putra mahkota telah diambil alih    
    oleh zon 24(Di ketuai oleh........)
5) Kelab sukan putra mahkota(Gabungan Bandar seri putra dan Bukit Mahkota) boleh dikatakan
    seusia dengan persatuan-persatuan penduduk yang lain di kampungKU(Bandar seri putra).
6) Matlamat dan objektif penubuhan kelab sukan putra mahkota ialah:
    1. Memberikan kemeriahan dan kesoronokan kepada orang-orang kampungKU.
    2. Membantu masyarakat dan membasmi gejala sosial khasnya anak-anak muda kampungKU.
    3. Merapatkan dan eratkan tali- temali silaturrahim antara org-org kampungKU.
" lebih kurang sejarahnya..........Kelab sukan putra Mahkota) kini sedang menunggu untuk dikuburkan dan dikafankan oleh penjajah era IT. sebarang komen boleh dilangitkan kepada e-mail mohdnoorbinkadir@yahoo.com        
Tengah cari distraction dari paperwork di ofis..

Saya konpius ni, En. Mohd. Noor bin Kadir ni ahli kelab ke, AJK kelab ke?.. Kalau ahli kelab takkan masih nak jual nama "Kelab Sukan Putra Mahkota" yang dah sememangnya dikuburkan oleh AJK Kelab lebih 4 tahun lalu.. dan telah ditukar kepada "Kelab Sukan Bandar Seri Putra", saya petik kenyataan forumer yang menamakan diri sebagai Timbalan Presiden Kelab dari sini http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=268.msg1256#msg1256 yang menyatakan:

Quote
Re: KELAB SUKAN PUTRA MAHKOTA - « Reply #26 on: July 14, 2008, 10:45:33 PM »

...Memang benar Kelab Sukan Putra Mahkota telah pun ditukar nama kepada Kelab Sukan Bandar Seri Putra. Pertukaran telah pun dipersetujui secara undian sebulat suara pada Mesyuarat Agung yang lepas iaitu diadakan pada bulan Disember 2007..

Azizuddin Zailan
Timbalan Presiden Kelab Sukan Bandar Seri Putra
Kenyataan mula-mula tu pon dah macam tak betoi je bunyinya, dulu KSPM.. then jadi KSBSP.. 2 hari lepas buleh plak naik balik nama KSPM.. ni taktik nak tarik sokongan ke bro..? Bukan apa, nanti "luka lama" orang lama KSPM dulu berdarah kembali kang, haaaa.. saya orang baru, tak tau sejarah dan hanya layak tengok aje, tak layak campor urusan "orang lama"..

Tapi kalau dari segi rekod di sini http://www.bandarseriputra.info/2008/09/kelab-sukan-bandar-seri-putra.html, saya petik..

Quote
...Jadi kepada Saudara/saudari yang selalu melayari Forum putra-mahkota.com mungkin akan dapat melihat ada individu yang mempersoalkan tentang kewujudan kelab Sukan ini. Memang nama Kelab Sukan Bukit Mahkota masih digunakan dalam semua urusan resmi memandangkan proses penukaran Nama kepada Kelab Sukan Bandar Seri Putra telah pun dijalankan dengan menghantar permohonan kepada pihak Pendaftar Pertubuhan Selangor pada Januari 2008. Jadi tidak timbul soal Kelab ini tidak didaftarkan kerana apa yang dilalui sekarang adalah proses PENUKARAN NAMA bukannya PENDAFTARAN BARU.
Tak mustahil tukar nama ambil masa 4 tahun belum lulus, sebab dengan ROS ni macam-macam karenahnya.. PPBSP pon ambil masa 3 tahun baru dapat surat beranak sebab ROS bertegas Perlembagaan Persatuan MESTI ikut format dia walaupon kita beri justifikasi kita ikut persatuan berdaftar yang dah lulus (berdasarkan pengalaman "orang baru" berjinak-jinak dalam berpersatuan)

Sekian, sejenak dapat melarikan minda dari kebebalan kerja..  :D

« Last Edit: April 10, 2012, 08:28:26 PM by jabbar4aiman »
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #23 on: April 11, 2012, 07:14:59 AM »
Mmmm... tak kisah ler siapa yg urus pasar malam...
Janji ada pasar malam, senang nak beli lauk...
Apa yg dikisahkan teman ialah harga ikan kembung mahal sangat...
19 ringgit sekilogram... ???

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #24 on: April 11, 2012, 09:07:48 AM »
den sebagai pengunjung pon tak kesah sapo nak tadbir, janji ado pasar malam.. yg mengurus kasi pantau sikit hargo barangan pasar malam ni.

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #25 on: April 11, 2012, 12:29:32 PM »
Bila mpkj dah ambil alih ni harap2 lepas ni akan keraplah nampak penguatkuasa berbaju biru tu dtg periksa harga(harga barang dan pamer tanda harga) kat pasar malam ni ye. Sekarang ni masalah takde pamer tanda harga dan harga barang pulak 'ikut sesuka hati' peniaga.  Jgn dibawah seliaan mpkj/zon  takde perubahan pulak atau jd semakin teruk sudahlah ye. Ada yg kena 'bantai'  nanti...

wak

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 45
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #26 on: April 11, 2012, 01:08:40 PM »
pengawalan tanda/harga barang dibawah mpjk gak ke?  ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik
« Reply #27 on: April 11, 2012, 09:44:51 PM »
pengawalan tanda/harga barang dibawah mpjk gak ke?  ;D

itu bawah kuasa kpdnkk  ;D ;D

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2884
Re: geran pasar mlm berpindah hak milik - KSPM kan ke dah tak wujud??
« Reply #28 on: June 24, 2012, 04:22:36 PM »

dio memang ahli club bang....tu la yg hangat bonar tu...org amik alih dio marah....tp maso dio amik dr org lain dio tak kiro......cito lamo dah tu... ;D ;D ;D ;D ;D ;D



BUKA MATA DAN MINDA ANDA, WAHAI ORANG-ORANG KAMPUNGKU .............
 kronologi peristiwa rampasan pasar malam di bandar seri putra.
1) Pasar malam di bandar seri putra di jalankan pada malam selasa dan sabtu.
2) Pasar malam hari selasa diuruskan oleh zon 24(Wakil Parti Pas)
3) Pasar malam hari sabtu diuruskan oleh Kelab sukan Putra Mahkota(2005-april 31.3.2012)
4) Bermula dari 7.4.2012 pasar malam yang diuruskan oleh kelab sukan putra mahkota telah diambil alih   
    oleh zon 24(Di ketuai oleh........)
5) Kelab sukan putra mahkota(Gabungan Bandar seri putra dan Bukit Mahkota) boleh dikatakan
    seusia dengan persatuan-persatuan penduduk yang lain di kampungKU(Bandar seri putra).
6) Matlamat dan objektif penubuhan kelab sukan putra mahkota ialah:
    1. Memberikan kemeriahan dan kesoronokan kepada orang-orang kampungKU.
    2. Membantu masyarakat dan membasmi gejala sosial khasnya anak-anak muda kampungKU.
    3. Merapatkan dan eratkan tali- temali silaturrahim antara org-org kampungKU.
" lebih kurang sejarahnya..........Kelab sukan putra Mahkota) kini sedang menunggu untuk dikuburkan dan dikafankan oleh penjajah era IT. sebarang komen boleh dilangitkan kepada e-mail mohdnoorbinkadir@yahoo.com       
Tengah cari distraction dari paperwork di ofis..

Saya konpius ni, En. Mohd. Noor bin Kadir ni ahli kelab ke, AJK kelab ke?.. Kalau ahli kelab takkan masih nak jual nama "Kelab Sukan Putra Mahkota" yang dah sememangnya dikuburkan oleh AJK Kelab lebih 4 tahun lalu.. dan telah ditukar kepada "Kelab Sukan Bandar Seri Putra", saya petik kenyataan forumer yang menamakan diri sebagai Timbalan Presiden Kelab dari sini http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=268.msg1256#msg1256 yang menyatakan:

Quote
Re: KELAB SUKAN PUTRA MAHKOTA - « Reply #26 on: July 14, 2008, 10:45:33 PM »

...Memang benar Kelab Sukan Putra Mahkota telah pun ditukar nama kepada Kelab Sukan Bandar Seri Putra. Pertukaran telah pun dipersetujui secara undian sebulat suara pada Mesyuarat Agung yang lepas iaitu diadakan pada bulan Disember 2007..

Azizuddin Zailan
Timbalan Presiden Kelab Sukan Bandar Seri Putra
Kenyataan mula-mula tu pon dah macam tak betoi je bunyinya, dulu KSPM.. then jadi KSBSP.. 2 hari lepas buleh plak naik balik nama KSPM.. ni taktik nak tarik sokongan ke bro..? Bukan apa, nanti "luka lama" orang lama KSPM dulu berdarah kembali kang, haaaa.. saya orang baru, tak tau sejarah dan hanya layak tengok aje, tak layak campor urusan "orang lama"..

Tapi kalau dari segi rekod di sini http://www.bandarseriputra.info/2008/09/kelab-sukan-bandar-seri-putra.html, saya petik..

Quote
...Jadi kepada Saudara/saudari yang selalu melayari Forum putra-mahkota.com mungkin akan dapat melihat ada individu yang mempersoalkan tentang kewujudan kelab Sukan ini. Memang nama Kelab Sukan Bukit Mahkota masih digunakan dalam semua urusan resmi memandangkan proses penukaran Nama kepada Kelab Sukan Bandar Seri Putra telah pun dijalankan dengan menghantar permohonan kepada pihak Pendaftar Pertubuhan Selangor pada Januari 2008. Jadi tidak timbul soal Kelab ini tidak didaftarkan kerana apa yang dilalui sekarang adalah proses PENUKARAN NAMA bukannya PENDAFTARAN BARU.
Tak mustahil tukar nama ambil masa 4 tahun belum lulus, sebab dengan ROS ni macam-macam karenahnya.. PPBSP pon ambil masa 3 tahun baru dapat surat beranak sebab ROS bertegas Perlembagaan Persatuan MESTI ikut format dia walaupon kita beri justifikasi kita ikut persatuan berdaftar yang dah lulus (berdasarkan pengalaman "orang baru" berjinak-jinak dalam berpersatuan)

Sekian, sejenak dapat melarikan minda dari kebebalan kerja..  :D


Geronr28

  • NortonLFA
  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 215
  • Gender: Male
  • I Love Putra Mahkota
    • BUY IRISH FAKE ID CARD ONLINE/IRELAND FALSE ID CARDS SALE ONLINE/PORTUGUESE FAKE PASSPORTS
Our team is a unique producer of quality fake documents.
We offer only original high-quality fake passports, driver's licenses, ID cards, stamps and other products for a number of countries like:
USA, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Italy, Finland, France, Germany, Netherlands, Spain, United Kingdom. This list is not full.
 
To get the additional information and place the order just visit our website:
 
 
 
http://www.buysellfakepassport.cc www. buysellfakepassport.cc
 
 
>> Contact e-mails:
 
 
General support: support@buysellfakepassport.cc
 
 
Technical support: tech@buysellfakepassport.cc
 
-----------------------------------
Keywords:
 
buy false fake passport online of Afghanistan
buy false fake passport online of Albania
buy false fake passport online of Algeria
buy false fake passport online of Andorra
buy false fake passport online of Angola
buy false fake passport online of Antigua & Deps
buy false fake passport online of Argentina
buy false fake passport online of Armenia
buy false fake passport online of Australia
buy false fake passport online of Austria
buy false fake passport online of Azerbaijan
buy false fake passport online of Bahamas
buy false fake passport online of Bahrain
buy false fake passport online of Bangladesh
buy false fake passport online of Barbados
buy false fake passport online of Belarus
buy false fake passport online of Belgium
buy false fake passport online of Belize
buy false fake passport online of Benin
buy false fake passport online of Bhutan
buy false fake passport online of Bolivia
buy false fake passport online of Bosnia Herzegovina
buy false fake passport online of Botswana
buy false fake passport online of Brazil
buy false fake passport online of Brunei
buy false fake passport online of Bulgaria
buy false fake passport online of Burkina
buy false fake passport online of Burundi
buy false fake passport online of Cambodia
buy false fake passport online of Cameroon
buy false fake passport online of Canada
buy false fake passport online of Cape Verde
buy false fake passport online of Central African Rep
buy false fake passport online of Chad
buy false fake passport online of Chile
buy false fake passport online of China
buy false fake passport online of Colombia
buy false fake passport online of Comoros
buy false fake passport online of Congo
buy false fake passport online of Congo Democratic Rep
buy false fake passport online of Costa Rica
buy false fake passport online of Croatia
buy false fake passport online of Cuba
buy false fake passport online of Cyprus
buy false fake passport online of Czech Republic
buy false fake passport online of Denmark
buy false fake passport online of Djibouti
buy false fake passport online of Dominica
buy false fake passport online of Dominican Republic
buy false fake passport online of East Timor
buy false fake passport online of Ecuador
buy false fake passport online of Egypt
buy false fake passport online of El Salvador
buy false fake passport online of Equatorial Guinea
buy false fake passport online of Eritrea
buy false fake passport online of Estonia
buy false fake passport online of Ethiopia
buy false fake passport online of Fiji
buy false fake passport online of Finland
buy false fake passport online of France
buy false fake passport online of Gabon
buy false fake passport online of Gambia
buy false fake passport online of Georgia
buy false fake passport online of Germany
buy false fake passport online of Ghana
buy false fake passport online of Greece
buy false fake passport online of Grenada
buy false fake passport online of Guatemala
buy false fake passport online of Guinea
buy false fake passport online of Guinea-Bissau
buy false fake passport online of Guyana
buy false fake passport online of Haiti
buy false fake passport online of Honduras
buy false fake passport online of Hungary
buy false fake passport online of Iceland
buy false fake passport online of India
buy false fake passport online of Indonesia
buy false fake passport online of Iran
buy false fake passport online of Iraq
buy false fake passport online of Ireland Republic
buy false fake passport online of Israel
buy false fake passport online of Italy
buy false fake passport online of Jamaica
buy false fake passport online of Japan
buy false fake passport online of Jordan
buy false fake passport online of Kazakhstan
buy false fake passport online of Kenya
buy false fake passport online of Korea North
buy false fake passport online of Korea South
buy false fake passport online of Kosovo
buy false fake passport online of Kuwait
buy false fake passport online of Kyrgyzstan
buy false fake passport online of Laos
buy false fake passport online of Latvia
buy false fake passport online of Lebanon
buy false fake passport online of Libya
buy false fake passport online of Liechtenstein
buy false fake passport online of Lithuania
buy false fake passport online of Luxembourg
buy false fake passport online of Macedonia
buy false fake passport online of Madagascar
buy false fake passport online of Malawi
buy false fake passport online of Malaysia
buy false fake passport online of Maldives
buy false fake passport online of Mali
buy false fake passport online of Malta
buy false fake passport online of Marshall Islands
buy false fake passport online of Mauritania
buy false fake passport online of Mauritius
buy false fake passport online of Mexico
buy false fake passport online of Micronesia
buy false fake passport online of Moldova
buy false fake passport online of Monaco
buy false fake passport online of Mongolia
buy false fake passport online of Montenegro
buy false fake passport online of Morocco
buy false fake passport online of Mozambique
buy false fake passport online of Myanmar, Burma
buy false fake passport online of Namibia
buy false fake passport online of Nauru
buy false fake passport online of Nepal
buy false fake passport online of Netherlands
buy false fake passport online of New Zealand
buy false fake passport online of Nicaragua
buy false fake passport online of Niger
buy false fake passport online of Nigeria
buy false fake passport online of Norway
buy false fake passport online of Oman
buy false fake passport online of Pakistan
buy false fake passport online of Palau
buy false fake passport online of Panama
buy false fake passport online of Peru
buy false fake passport online of Philippines
buy false fake passport online of Poland
buy false fake passport online of Portugal
buy false fake passport online of Qatar
buy false fake passport online of Romania
buy false fake passport online of Russian Federation
buy false fake passport online of Saudi Arabia
buy false fake passport online of Senegal
buy false fake passport online of Serbia
buy false fake passport online of Singapore
buy false fake passport online of Slovakia
buy false fake passport online of Slovenia
buy false fake passport online of Somalia
buy false fake passport online of South Africa
buy false fake passport online of Spain
buy false fake passport online of Sweden
buy false fake passport online of Switzerland
buy false fake passport online of Thailand
buy false fake passport online of Turkey
buy false fake passport online of United Arab Emirates
buy false fake passport online of United Kingdom
buy false fake passport online of United States
 
fake passport canada, novelty id templates, novelty id cards, drivers license templates, novelty identity cards, proof id card, michigan id card, how to make id cards, passport identity theft, drivers license holograms, how to get a passport to canada,phatism id,fake student id,driver license id,new hampshire identification card,make an id card,novelty id card,drivers licence template,make a id card,driving licence id,drivers license hologram,age id card,novelty id template,photo id template,passport canada printable forms,pick n save employment application,novelty id cards canada,proof of age id,california novelty id,how to get a id card,how to get a identification card,photo id templates,age identification card,fake id proof of age,authentic fake id,fluxcard id,id templates for free,id template download,identity theft passport,free drivers license template,photo id driving licence,passport drivers license,phatism id cards,completing passport application,proof of age identity cards,drivers licence templates,holograms for ids,novelty cards id,proof of identity cards,driver license hologram,make a passport online,driving license template,old navy job application online form,need fake id,templates for id cards,secrets of a back alley id man,proof of id card,fake id with pass hologram,online job application old navy,free id card template download,make free id,how to make identity card,scannable novelty id,renewing canadian passports online,free photo id template,canadian passport renewal forms online,download id templates,cards created theidshop,how to get identification,cards through theidshop,british passport for sale,template for id card,fake id pass hologram,novelty id maker,free novelty id templates,buy student id,pass hologram fake id,free id templates download,belvine id,templates for id,driver license passport,how to make id holograms,make your own drivers licence,can i get a passport without a birth certificate,photoidcards.com,novelty photo id,how to get identification card,how to get your id card,ca drivers license template,passport identification card,how to make birth certificates,birth certificate identification,how to make a student id card,picture id template,novelty student card,how to make a fake id easy,driving licence proof identity,buy id holograms,cards created through theidshop,fake college id templates

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra