Author Topic: Van sekolah langgar lampu insyarat.  (Read 8302 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cikgu zue

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 24
  • Gender: Female
Van sekolah langgar lampu insyarat.
« on: May 16, 2012, 02:56:07 PM »
Assalamualikum...balik dr sek td dalam pkul 2 lebih mengekori sebuah van sekolah warna kelabu rasanya van ni dr smkbsp...sampai kat simpang 4 kat sek rendah tu...walaupun lampu merah van ini dengan lajunye terus langgar lampu merah tu menghala ke arah impian putra...daripada gayanye mcm dh biasa buat le confident je driver tu....sbg seorg guru Dan juga parent walaupun sy tak mengajar di sini saya amat terkilan dengan perlakuan pemandu van tersebut yang tidak mementingkan keselamatan pelajar yang dibawanye....

cikgu zue

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 24
  • Gender: Female
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #1 on: May 16, 2012, 02:59:16 PM »
Sorry typing error kat topic...lampu isyarat.

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #2 on: May 16, 2012, 03:28:45 PM »
Sorry typing error kat topic...lampu isyarat.
langgar lampu isyarat pun salah gak cikgu... ;D ;D ;D

cikgu zue

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 24
  • Gender: Female
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #3 on: May 16, 2012, 05:31:59 PM »
Cikgu byk silap hr ni sbb penat melayan kerenah pelajar di hari guru ;D ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #4 on: May 16, 2012, 05:40:27 PM »
Sorry typing error kat topic...lampu isyarat.
langgar lampu isyarat pun salah gak cikgu... ;D ;D ;D

abis apa yg sebetulnya?  ::) ::)

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #4 on: May 16, 2012, 05:40:27 PM »



CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #5 on: May 16, 2012, 05:43:04 PM »
Sorry typing error kat topic...lampu isyarat.
langgar lampu isyarat pun salah gak cikgu... ;D ;D ;D

abis apa yg sebetulnya?  ::) ::)
tak berhenti apabila lampu isyarat merah..kalau langgar, dah tumbang kena ganti pula... ;D ;D

nana_tanjung

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 76
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #6 on: May 16, 2012, 09:16:04 PM »
Sorry typing error kat topic...lampu isyarat.
langgar lampu isyarat pun salah gak cikgu... ;D ;D ;D

abis apa yg sebetulnya?  ::) ::)
tak berhenti apabila lampu isyarat merah..kalau langgar, dah tumbang kena ganti pula... ;D ;D

capt cikgu zue tu ngajor matematik kot bukan bahasa melayu....:)
ada mata pandang
ada telinga dengar
ada mulut diam

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #7 on: May 16, 2012, 09:20:36 PM »
Sorry typing error kat topic...lampu isyarat.
langgar lampu isyarat pun salah gak cikgu... ;D ;D ;D

abis apa yg sebetulnya?  ::) ::)

Salam Sazzz,

Dah 'abis' , cuma setakat tu je la...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

ags

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 71
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #8 on: May 16, 2012, 09:37:07 PM »
td pun waktu sekolah sessi petang hampir habis, ada seorang bapa ni buat pusingan U di kawasan depan SKBSP dgn sebelah tangan memegang telefon bimbit sambil bercakap.  apa komen anda?

norian

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 77
  • Gender: Female
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #9 on: May 17, 2012, 07:41:34 AM »
DAN YANG PALING 'BEST'.... semalam jugak ada beberapa cikgu sekolah yang terlalu nak cepat sangatlah pun langgar lampu isyarat. dah terang2 lampu hijau untuk pelintas jalan.. terus jer. Saya rasa tu ckg2 skbsp sebab kat kereta diorang ada sticker sekolah. hai...hai...Geramnyer... abis camnelah budak2 nak ikut


sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #10 on: May 17, 2012, 08:38:09 AM »
DAN YANG PALING 'BEST'.... semalam jugak ada beberapa cikgu sekolah yang terlalu nak cepat sangatlah pun langgar lampu isyarat. dah terang2 lampu hijau untuk pelintas jalan.. terus jer. Saya rasa tu ckg2 skbsp sebab kat kereta diorang ada sticker sekolah. hai...hai...Geramnyer... abis camnelah budak2 nak ikut



tu ler ada pepatah mengatakan, cikgu kencing berdiri, murid kencing berlari  ;D ;D

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #11 on: May 17, 2012, 09:03:19 AM »
td pun waktu sekolah sessi petang hampir habis, ada seorang bapa ni buat pusingan U di kawasan depan SKBSP dgn sebelah tangan memegang telefon bimbit sambil bercakap.  apa komen anda?

dia keje stuntman kot  ;D ;D

ags

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 71
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #12 on: May 17, 2012, 11:52:30 AM »
td pun waktu sekolah sessi petang hampir habis, ada seorang bapa ni buat pusingan U di kawasan depan SKBSP dgn sebelah tangan memegang telefon bimbit sambil bercakap.  apa komen anda?

dia keje stuntman kot  ;D ;D


haha..kalau dia keje stuntman...kalau jd apa2 kat anak dia sendiri x pe...kalau anak org lain yg kena langgar...mcm mana?

Tetamu PMC

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 39
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #13 on: May 17, 2012, 03:51:02 PM »
slm..

Kadang2 ada juga ternampak dan terserempak.... Driver van sekolah tu pompuan...laju jga dia bawa van. Ada ramai pelajar dalam van tu. Van laju terlompat-lompat langgar bum kt area BSP. Hati2 drive anda membawa nyawa anak-anak yang ada ibu bapa. Bayaran tu termasuk sekali untuk menjaga anak2 pergi dan balik dari sekolah. Tanggungjawab berat. Moga dilindungi. Ameen.


Assalamualikum...balik dr sek td dalam pkul 2 lebih mengekori sebuah van sekolah warna kelabu rasanya van ni dr smkbsp...sampai kat simpang 4 kat sek rendah tu...walaupun lampu merah van ini dengan lajunye terus langgar lampu merah tu menghala ke arah impian putra...daripada gayanye mcm dh biasa buat le confident je driver tu....sbg seorg guru Dan juga parent walaupun sy tak mengajar di sini saya amat terkilan dengan perlakuan pemandu van tersebut yang tidak mementingkan keselamatan pelajar yang dibawanye....

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #14 on: May 17, 2012, 04:04:35 PM »
semalam kan Hari Guru... maafkanlah kekhilafan beliau...  ;D ;D ;D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Van sekolah langgar lampu insyarat.
« Reply #14 on: May 17, 2012, 04:04:35 PM »