Author Topic: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012  (Read 3073 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ayaakop

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 6
AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« on: September 24, 2012, 11:43:35 AM »
Salam. Saya bagi pihak Ahli Jawatankuasa Penaja Anjung Suasana 2012/2013 yang baru dilantik ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menghadiri Mesyuarat Jawatankuasa Penaja Anjung Suasana pada hari Ahad, 23 Sept 2012 yang lepas. Sokongan anda amat kami hargai dan kami mengharapkan sokongan yang berterusan bagi menjayakan aktiviti2 lain pada masa hadapan terutamanya isu2 berkaitan keselamatan.  Saya dengan sukacitanya ingin berkongsi struktur AJK Penaja Anjung Suasana yang baru yang telah pun diputuskan di mesyuarat yang diadakan malam semalam seperti di bawah:

Pengerusi: Dato’ Mohd Azim Hj Yusof (019-329 9332): 20, Jalan SP 9/1
Tim. Pengerusi: Dr. Samad Solbai (012-2783 348): 62, Jalan SP 9/1
Setiausaha: Encik Azmi Yaakop (019-625 1406): 11, Jalan SP 9/4
Bendahari: Encik Zaidi Zainuddin (012-393 2869): 12, Jalan SP 9/3

AJK Lain
Encik Yuzaidi Abdul Rahman (019-269 5980): 29, Jalan SP 9/4
Puan Azura Abu Bakar (019-266 7095): 6, Jalan SP 9/4E
Puan Siti Nazera Munap (019-650 6719): 20, Jalan SP 9/4E
Encik Abdul Rahman Din (013-387 8457): 19, Jalan 9/4A

Pihak kami dalam proses mengemaskini maklumat penduduk Anjung Suasana dan akan berkongsi minit mesyuarat yang telah disahkan secepat mungkin dan mengedarkan borang pendaftaran kawalan sekuriti untuk hali baru yang berminat secepat mungkin. Buat masa ini untuk sebarang maklumat sila hubungi mana2 AJK yang disenaraikan di atas. Terima kasih.

AZMI YAAKOP
b/p: AJK Penaja Anjung Suasana 2012/2013

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #1 on: September 24, 2012, 01:11:58 PM »
Rasa mcm kenal satu nama dlm AJK lain tu.. jika puan yg terpilih..tahniah dan bagus laa cz selama ni pun puan menjlnkan tggjwb berjiran tanpa di minta btul x... 8) 8)

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #2 on: September 24, 2012, 01:26:09 PM »
Rasa mcm kenal satu nama dlm AJK lain tu.. jika puan yg terpilih..tahniah dan bagus laa cz selama ni pun puan menjlnkan tggjwb berjiran tanpa di minta btul x... 8) 8)

sapo eh tu ...perkonal kan lah  ;D ;D ;D ;D ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #3 on: September 24, 2012, 02:05:36 PM »
Rasa mcm kenal satu nama dlm AJK lain tu.. jika puan yg terpilih..tahniah dan bagus laa cz selama ni pun puan menjlnkan tggjwb berjiran tanpa di minta btul x... 8) 8)

sapo eh tu ...perkonal kan lah  ;D ;D ;D ;D ;D

xperlu di perkonalkan laei ghaso eh cz dio mmg dh terkonal...tp biar laa tuan punya badan buka mulut sendiri..  ;D
kito tanyo laa pado mud.. eh lamo xmpk mud lalu lalang kek forum ni kann..  ::)

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #4 on: September 24, 2012, 02:22:17 PM »
Tahniah lah...dio memang layak untuk duduk di jawatan tersebut..kalau Setiausaho laie lah bagus...AJK pun AJK lah... 8) 8)

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #4 on: September 24, 2012, 02:22:17 PM »



my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #5 on: September 24, 2012, 03:41:01 PM »


sapo...WING ko ... he he  :D :D :D :D

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #6 on: September 24, 2012, 03:56:06 PM »
Ekau gigau ko my? Meeting tu pun eden tak poie....oopss...
 Ta


sapo...WING ko ... he he  :D :D :D :D
Apapun tahniah pd jiran2 yang telah dilantik terajui persatuan kita.

Tomatoman

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 137
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #7 on: September 25, 2012, 10:32:18 AM »
Harap lepas ni mana2 rumah yg tak bayar duir security bayar la....kami dah tak larat bagi subsidy org yg tak bayar...

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #8 on: September 25, 2012, 10:36:21 AM »
Rasa mcm kenal satu nama dlm AJK lain tu.. jika puan yg terpilih..tahniah dan bagus laa cz selama ni pun puan menjlnkan tggjwb berjiran tanpa di minta btul x... 8) 8)

sapo eh tu ...perkonal kan lah  ;D ;D ;D ;D ;D

xperlu di perkonalkan laei ghaso eh cz dio mmg dh terkonal...tp biar laa tuan punya badan buka mulut sendiri..  ;D
kito tanyo laa pado mud.. eh lamo xmpk mud lalu lalang kek forum ni kann..  ::)

patut lantik mud jadi AJK Sukan...  ;)

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #9 on: September 25, 2012, 11:00:33 AM »
Rasa mcm kenal satu nama dlm AJK lain tu.. jika puan yg terpilih..tahniah dan bagus laa cz selama ni pun puan menjlnkan tggjwb berjiran tanpa di minta btul x... 8) 8)

sapo eh tu ...perkonal kan lah  ;D ;D ;D ;D ;D

xperlu di perkonalkan laei ghaso eh cz dio mmg dh terkonal...tp biar laa tuan punya badan buka mulut sendiri..  ;D
kito tanyo laa pado mud.. eh lamo xmpk mud lalu lalang kek forum ni kann..  ::)

mud penyogan da skrg....maklum la nk dapek menantu   ;D ;D ;D ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #10 on: September 25, 2012, 11:09:06 AM »
Rasa mcm kenal satu nama dlm AJK lain tu.. jika puan yg terpilih..tahniah dan bagus laa cz selama ni pun puan menjlnkan tggjwb berjiran tanpa di minta btul x... 8) 8)

sapo eh tu ...perkonal kan lah  ;D ;D ;D ;D ;D

xperlu di perkonalkan laei ghaso eh cz dio mmg dh terkonal...tp biar laa tuan punya badan buka mulut sendiri..  ;D
kito tanyo laa pado mud.. eh lamo xmpk mud lalu lalang kek forum ni kann..  ::)

mud penyogan da skrg....maklum la nk dapek menantu   ;D ;D ;D ;D

hah......bilo?

ayaakop

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 6
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #11 on: September 28, 2012, 12:28:26 PM »
Saya pun dah lama tak dgr cite dari Mud..Mud nak jadi AJK sukan tak? memang lah dialu-alukan..
leh kia main bola tampar lagi..

Tomatoman

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 137
Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #12 on: October 22, 2012, 11:12:30 AM »
Harap lepas ni mana2 rumah yg tak bayar duir security bayar la....kami dah tak larat bagi subsidy org yg tak bayar...

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: AJK Penaja Anjung Suasana Sessi 2012/2012
« Reply #12 on: October 22, 2012, 11:12:30 AM »