Author Topic: Sekolah Di Putra Mahkota  (Read 3962 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sekolah Di Putra Mahkota
« Reply #15 on: April 30, 2009, 02:21:03 PM »
kita tunggulah keputusan pengurusan sekolah nanti... mereka lebih arif daripada kita.

farina1402

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 6
Re: Sekolah Di Putra Mahkota
« Reply #16 on: June 04, 2009, 10:23:50 AM »
pasal yang anak2 TIP tu sebenarnya saya dah try pindahkan anak saya yang kat SK Bangi ke SKSP blh je. tak de plak pihak SK Bangi menghalang.

asnuru

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 333
Re: Sekolah Di Putra Mahkota
« Reply #17 on: June 04, 2009, 10:54:06 AM »
...tapi subject to approval dari PPD Hulu Langat kan...tak pasti lagi.
pasal yang anak2 TIP tu sebenarnya saya dah try pindahkan anak saya yang kat SK Bangi ke SKSP blh je. tak de plak pihak SK Bangi menghalang.

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Sekolah Di Putra Mahkota
« Reply #18 on: June 04, 2009, 10:55:19 AM »
Memang kalau ikut allocation nya...Sekolah tu keutamaannnya mmglah pada murid2 dari Bandar Seri Putra kemudian Bandar Bukit Mahkota manakala Taman Impian putra masuk ke sempadan Sekolah Kebangsaan Bangi..tp itu waktu peringkat awal nak pindahkan murid2 di SK Bangi. Yang jadi masalah saya dengar apabila murid2 yang duduk luar kawasan liputan pun nak masuk Sekolah ni...dari Rinching...BBBangi...Keramat KL pon ada (mungkin duduk sana dan nk pindah sini kot). Maaf kalau saya silap.... ;D ;D ;D

Takkan nk berulang hari2?..... pindah rumah kat sini la tu....

Giemns

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 365
Re: Sekolah Di Putra Mahkota
« Reply #19 on: October 28, 2009, 09:22:47 PM »

petikan akhbar

berita Harian 28 April 2009
Masalah besar jika SMKBSP tidak siap

 

SAARI SUNGEP,
AJK Penduduk Bandar Seri Putera,
Kajang, Selangor.



Dah sahih SMKBSP tu tak siap tahun ni, tahun depan pun belum tahu lagi. Sekolah ni adalah projek dalam RMK ke 9.

Minta Persatuan penduduk BSP membuat desakan kepada pihak yang berkenaan agar Sekolah ini dapat digunakan dengan segera. Rakyat di dahulukan!!

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Sekolah Di Putra Mahkota
« Reply #19 on: October 28, 2009, 09:22:47 PM »