Author Topic: Anak-anak harapan bangsa..  (Read 375 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

norian

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 77
  • Gender: Female
Anak-anak harapan bangsa..
« on: April 02, 2015, 10:30:24 AM »
Assalammualaikum wbk...

Sakitnya mata memandang. Sejak kebelakangan ini  segelintir anak-anak melayu (bukan semua) kita dari sekolah menengah bandar seri putra ni.. semakin berani. Dah tak ada segan silu atau rasa hormat lagi. Merokok macam dah dewasa amat, macam orang dah kerja. Kalau kita perhatikan pagi2 berhampiran pagar sekolah tu..kat Perumahan Putra Terrace. Sekelompok students sempat merokok sebelum masuk sekolah. Bangga pulak tu. Ya lah dapat mencabar cikgu2 kan... dua hari lepas 3 orang budak lelaki form3 semasa balik sekolah pukul 1.10 dengan selambanya merokok kat tepi bukit depan sekolah. (D'Puncak). Depan parents yg menunggu anak2 tu.. Takde rasa apa pun diorang ni. malu ke apa ke.., tak sabar sangat nk besar.. Sakit hati betul..


Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Anak-anak harapan bangsa..
« on: April 02, 2015, 10:30:24 AM »