Author Topic: Hari ibu dah dekat in..  (Read 225 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

titipoh

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 8
  • No. 20, BM6/1B
Hari ibu dah dekat in..
« on: May 08, 2017, 05:36:07 PM »
Nk beli benda utk ibu tapi x pasti nk beli apa. Tahun lepas aku beli iphon utknya

Samia

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 1
  • I Love Putra Mahkota
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #1 on: May 09, 2017, 11:03:52 AM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah

montyashley

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #2 on: May 11, 2017, 10:50:32 AM »
Nk beli benda utk ibu tapi x pasti nk beli apa. Tahun lepas aku beli iphon utknya
Iphone model yg mana.. Tahun in.. Budget ko berapa ye?? Ibu you keje lagi atau biasanya kat umah je?

montyashley

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #3 on: May 11, 2017, 10:53:23 AM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah
Hahaha~ Dulu kecil ingat lagi kena jalan atas badan ibu utk urut... skrg dah x blh ... Hehehe~ Ko pun nk beli kerusi urut ke?

Mat Aliff

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 2
  • I Love Putra Mahkota
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #4 on: May 11, 2017, 08:04:00 PM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah
Hahaha~ Dulu kecil ingat lagi kena jalan atas badan ibu utk urut... skrg dah x blh ... Hehehe~ Ko pun nk beli kerusi urut ke?

Tula. Tak payah beli kerusi urut je. Pergi je pusat urut kalau lenguh2 badan. Kalau beli kerusi urut ni mahunya nak bayar ansuran bulan2 tu. Kalau beli Ogawa lagi laa sebab harga mahal sangat weii.

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #4 on: May 11, 2017, 08:04:00 PM »



Mat Aliff

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 2
  • I Love Putra Mahkota
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #5 on: May 11, 2017, 08:06:32 PM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah

Kerusi urut sekarang mana ada murah2 weii. Lebih lagi laa daripada harga iphone tu. Haritu aku g survey harga kerusi urut ogawa dan gintell. Mahal je semua. Baik kau urut je mak kau tu. Jimat duit sikit. haha

montyashley

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #6 on: May 13, 2017, 12:27:04 PM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah

Kerusi urut sekarang mana ada murah2 weii. Lebih lagi laa daripada harga iphone tu. Haritu aku g survey harga kerusi urut ogawa dan gintell. Mahal je semua. Baik kau urut je mak kau tu. Jimat duit sikit. haha
Ko nk setiap mlm tu... After keje balik rumah kena urut lagi... penat tu... Mahal tu memang mahal juga... Tapi blh buat bayaran asuran juga... Iphone skrg pun mahal je...

montyashley

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #7 on: May 13, 2017, 12:43:51 PM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah
Hahaha~ Dulu kecil ingat lagi kena jalan atas badan ibu utk urut... skrg dah x blh ... Hehehe~ Ko pun nk beli kerusi urut ke?

Tula. Tak payah beli kerusi urut je. Pergi je pusat urut kalau lenguh2 badan. Kalau beli kerusi urut ni mahunya nak bayar ansuran bulan2 tu. Kalau beli Ogawa lagi laa sebab harga mahal sangat weii.

Pusat urut skrg pun bukan murah juga... Paling kurang RM50 sekali.. Kalau setiap minggu pg.. Pun dah berapa... Lagi baik bayar ansuran...

titipoh

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 8
  • No. 20, BM6/1B
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #8 on: May 14, 2017, 04:55:02 PM »
Mahu beribu beli iphone. Aku rasa baik kau beli kerusi urut ke kat ibu kau sbb mak aku selalu je sakit2 badan so aku beli kerusi urut kat dia.
Tak ada nanti duk buat kerja lepas tu lenguh2 badan duk membebel kat aku suruh urut2 ni. Aku ni dah laa pemalas. ahah

Kerusi urut sekarang mana ada murah2 weii. Lebih lagi laa daripada harga iphone tu. Haritu aku g survey harga kerusi urut ogawa dan gintell. Mahal je semua. Baik kau urut je mak kau tu. Jimat duit sikit. haha

Kalau nk murah.. pg tukang urut je.... kalau mesin urut tu... mesti mahal... ko pernah tengok apa yg dia blh buat?? Giller sia...

titipoh

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 8
  • No. 20, BM6/1B
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #9 on: May 14, 2017, 04:56:10 PM »
Nk beli benda utk ibu tapi x pasti nk beli apa. Tahun lepas aku beli iphon utknya
Iphone model yg mana.. Tahun in.. Budget ko berapa ye?? Ibu you keje lagi atau biasanya kat umah je?

Budget tu... dalam 10k... ok juga... Tapi bayaran ansuran je.... kalau nk beli ogawa... nanti malam pg test... dengan ibu..

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #10 on: May 17, 2017, 10:15:48 AM »

ASSALAMUALAIKUM ...

semua warga PMC
pmb is back  .... sudah 5 tahun tidak masuk sini.
___________________
aku /..PMB

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Hari ibu dah dekat in..
« Reply #10 on: May 17, 2017, 10:15:48 AM »