Author Topic: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota  (Read 10309 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #15 on: March 29, 2011, 04:44:45 PM »
BUMP...
Rasanya idea yang baik... tak apa ambik masa dua tiga tahun nak bincang pun tak per... janji ada progress.

..dah dapat sorang yg sanggup hulur tengkok jadi pengerusi penaja..
so.. insyaallah. .
mesyuarat pertama JK penaja akan bermasyuarat pada mlm jumaat ini di Kabin Pejabat Persatuan Penduduk Seksyen 2.

huh...dalam senyap jer... ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #16 on: March 29, 2011, 04:48:02 PM »
BUMP...
Rasanya idea yang baik... tak apa ambik masa dua tiga tahun nak bincang pun tak per... janji ada progress.

..dah dapat sorang yg sanggup hulur tengkok jadi pengerusi penaja..
so.. insyaallah. .
mesyuarat pertama JK penaja akan bermasyuarat pada mlm jumaat ini di Kabin Pejabat Persatuan Penduduk Seksyen 2.

huh...dalam senyap jer... ;D

dah tiga tahun bro .. >> Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« on: July 15, 2008, 11:40:41 AM »
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #17 on: March 29, 2011, 05:07:46 PM »
BUMP...
Rasanya idea yang baik... tak apa ambik masa dua tiga tahun nak bincang pun tak per... janji ada progress.

..dah dapat sorang yg sanggup hulur tengkok jadi pengerusi penaja..
so.. insyaallah. .
mesyuarat pertama JK penaja akan bermasyuarat pada mlm jumaat ini di Kabin Pejabat Persatuan Penduduk Seksyen 2.

huh...dalam senyap jer... ;D

dah tiga tahun bro .. >> Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« on: July 15, 2008, 11:40:41 AM »

siapa pegang jawatan pengerusi ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #18 on: March 29, 2011, 06:56:00 PM »
1 undi untuk TLD...  :o :o :o        ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #19 on: March 30, 2011, 09:44:00 AM »
1 undi untuk TLD...  :o :o :o        ;D ;D

undi ditolak...kawan bukan org sek 2 & 3 ...belah sana je .... ;D ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #19 on: March 30, 2011, 09:44:00 AM »



Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #20 on: March 30, 2011, 01:19:42 PM »
1 undi utk PMB  ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Maya Rabian

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
  • Gender: Female
  • Let's learn ARCHERY!!
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #22 on: April 09, 2011, 03:42:42 PM »
Salam,

Saya baru bercadang utk menubuhkan kelab @ kelas Badminton untuk kategori dibawah umur 12 tahun. Untuk permulaan saya cuma memerlukan 6 orang murid sahaja. Sedang mencari trainer ~ dah jumpa satu, ex BAM player dari Rawang, tgh dalam proses perbincangan mencari venue yg sesuai utk kelas tersebut. Memandangkan anak saya meminati sukan tersebut jadi, saya berhajat utk menubuhkan coaching clinic secara serius.

Diharapkan mendapat sambutan. :)


Salam.
"At the time of corruption, if one revives the Sunnah, one will be rewarded to the equivalent of one hundred martyrs in Islam" (Baihiqi & Targhib)

Maya Rabian

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 13
  • Gender: Female
  • Let's learn ARCHERY!!
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #23 on: April 09, 2011, 03:46:26 PM »
Salam,

Saya baru bercadang utk menubuhkan kelab @ kelas Badminton untuk kategori dibawah umur 12 tahun. Untuk permulaan saya cuma memerlukan 6 orang murid sahaja. Sedang mencari trainer ~ dah jumpa satu, ex BAM player dari Rawang, tgh dalam proses perbincangan mencari venue yg sesuai utk kelas tersebut. Memandangkan anak saya meminati sukan tersebut jadi, saya berhajat utk menubuhkan coaching clinic secara serius.

Diharapkan mendapat sambutan. :)


Salam.
"At the time of corruption, if one revives the Sunnah, one will be rewarded to the equivalent of one hundred martyrs in Islam" (Baihiqi & Targhib)

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #24 on: April 11, 2011, 11:13:01 AM »
apa kisah mesyuarat lepas...cer.. chiter cer.. chiter ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #25 on: April 11, 2011, 11:42:58 AM »
apa kisah mesyuarat lepas...cer.. chiter cer.. chiter ;D

..biasalah, mau masa lagi 3 tahun la  ;D
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #26 on: April 11, 2011, 12:48:01 PM »
apa kisah mesyuarat lepas...cer.. chiter cer.. chiter ;D

..biasalah, mau masa lagi 3 tahun la  ;D

sembang kosong sudah :D :D :D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #27 on: April 11, 2011, 01:13:10 PM »
Hangat2 tahi ayam jer  ;D ;D ;D

amran

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 272
  • Gender: Male
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #28 on: April 11, 2011, 02:27:40 PM »
Biasanya kelab sukan yang aktif seperti kelab bermotor.. selalu ada konvoi... kadang kala sampai luar negara (Thailand)?????/
Am

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #29 on: April 11, 2011, 03:02:08 PM »
Biasanya kelab sukan yang aktif seperti kelab bermotor.. selalu ada konvoi... kadang kala sampai luar negara (Thailand)?????/

tengok jugak motor bro...kalau setakat LC nak sampai thai...mau jadi c70 tiba sana.... ;) ;)
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Aspirasi Penubuhan Kelab Sukan & Rekreasi Bukit Mahkota
« Reply #29 on: April 11, 2011, 03:02:08 PM »