Author Topic: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4  (Read 15314 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #90 on: November 07, 2010, 07:49:43 AM »
Pukul 6.15 pagi bertolak daripada BBM dan tiba di Ladang Kelapa Sawit (kaki Bukit Broga) pukul 6.45am. Hari dah terang dah pun. Dua kali saya nak pitam masa tengah memanjat. Gelap je pemandangan. Terpaksa rehat sebentar sehingga oksigen naik ke otak. Badan rasa macam tak larat nak memanjat mahupun menurun. Cuma yang tinggal, semangat nak mencapai puncak, maka sampai jugaklah saya ke puncak ke 2. Mungkin faktor tak berapa nak sihat hari tu menyebabkan pendakian yang sepatutnya mudah, terasa payah. Kemungkinan lebih besar juga kerana tak exercise lama sangat dah menyebabkan badan terkejut. Sehingga hari ini, lengan dan peha masih terasa sakit.

Walau apapun, kepuasan menawan Puncak Broga masih terasa mengatasi rasa sakit yang sementara.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #91 on: November 07, 2010, 11:26:55 AM »
Pukul 6.15 pagi bertolak daripada BBM dan tiba di Ladang Kelapa Sawit (kaki Bukit Broga) pukul 6.45am. Hari dah terang dah pun. Dua kali saya nak pitam masa tengah memanjat. Gelap je pemandangan. Terpaksa rehat sebentar sehingga oksigen naik ke otak. Badan rasa macam tak larat nak memanjat mahupun menurun. Cuma yang tinggal, semangat nak mencapai puncak, maka sampai jugaklah saya ke puncak ke 2. Mungkin faktor tak berapa nak sihat hari tu menyebabkan pendakian yang sepatutnya mudah, terasa payah. Kemungkinan lebih besar juga kerana tak exercise lama sangat dah menyebabkan badan terkejut. Sehingga hari ini, lengan dan peha masih terasa sakit.

Walau apapun, kepuasan menawan Puncak Broga masih terasa mengatasi rasa sakit yang sementara.

takkan satu gambar jer bro? bagi ler racun sikit lagi... MuaHaHaHa... :D :D :D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #92 on: November 07, 2010, 11:28:59 AM »
Pukul 6.15 pagi bertolak daripada BBM dan tiba di Ladang Kelapa Sawit (kaki Bukit Broga) pukul 6.45am. Hari dah terang dah pun. Dua kali saya nak pitam masa tengah memanjat. Gelap je pemandangan. Terpaksa rehat sebentar sehingga oksigen naik ke otak. Badan rasa macam tak larat nak memanjat mahupun menurun. Cuma yang tinggal, semangat nak mencapai puncak, maka sampai jugaklah saya ke puncak ke 2. Mungkin faktor tak berapa nak sihat hari tu menyebabkan pendakian yang sepatutnya mudah, terasa payah. Kemungkinan lebih besar juga kerana tak exercise lama sangat dah menyebabkan badan terkejut. Sehingga hari ini, lengan dan peha masih terasa sakit.

Walau apapun, kepuasan menawan Puncak Broga masih terasa mengatasi rasa sakit yang sementara.

takkan satu gambar jer bro? bagi ler racun sikit lagi... MuaHaHaHa... :D :D :D
Pagi minggu dah masuk...

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #93 on: November 07, 2010, 11:34:09 AM »

intifadanyz

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 14
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #94 on: July 03, 2011, 06:54:44 PM »
Persatuan Penduduk dah tak de aktiviti ke sekarang ni? Dulu bukan main beria-ia nak ambil alih.

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #94 on: July 03, 2011, 06:54:44 PM »



Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #95 on: July 03, 2011, 11:44:57 PM »
Dulu beria-ia nak ambil alih mesyuarat agung agar dapat 'tangkap' orang macam tuan. Last-last, main tangkap muat je... panggil meeting yang hadir 4-5 orang... boleh tuan, kita anjurkan mesyuarat agung sekali lagi.... pilih yang berkaliber. Pilih yang hendak bekerja. Kesian kat penduduk.

 ::)

intifadanyz

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 14
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #96 on: July 04, 2011, 12:47:25 AM »
Dulu beria-ia nak ambil alih mesyuarat agung agar dapat 'tangkap' orang macam tuan. Last-last, main tangkap muat je... panggil meeting yang hadir 4-5 orang... boleh tuan, kita anjurkan mesyuarat agung sekali lagi.... pilih yang berkaliber. Pilih yang hendak bekerja. Kesian kat penduduk.

 ::)

Ya Cik "Suffian", eh "Taman Dahlia" dah tukar nama (nama taman baru kat Sepang sana kot :P)

Dulu mesyuarat agung hujung bulan 7 2010, nak dekat dah ni tempoh matangnya.

Anyway, janganlah tangkap saya, saya tak pakai baju BERSIH atau baju KUNING pun. kui kui kui
« Last Edit: July 04, 2011, 12:57:43 AM by intifadanyz »

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #97 on: July 04, 2011, 08:18:00 AM »
......Dulu mesyuarat agung hujung bulan 7 2010, nak dekat dah ni tempoh matangnya.

Anyway, janganlah tangkap saya, saya tak pakai baju BERSIH atau baju KUNING pun. kui kui kui

Ingatan tuan kuat. Tapi tak sanggup juga nak terima tanggungjawab. Hmmm...  :-[

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #98 on: July 12, 2011, 12:55:15 PM »
2 ari lepas perasan kat blok B ting 1, ada "awning batu" tingkap hampir roboh.. xder sesapa yg ambil tindakan ker..or batu tu dah di pecahkan... ::) ::)

Then yg ke 2, monyet belaan kat blok B,. ada sesiapa warga sek 4 esp blok B tahu yg monyet tu ada lesen x? w/pun tuan nyer ikat kat pokok tu... monyet tu nmpk agak agresif.. ank sy minggu lepas kene cakar ngan monyet tu selepas tetiba monyet tu melompat ke arah ank sy yg lalu kat c2 nk ke kedai. So klu tuan punyer monyet or yg kenal tuan punyer monyet tu, minta laa dia kurung or letak monyet tu kat tmpat yg agak selamat...

oyah

  • Guest
Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #99 on: April 04, 2016, 09:39:03 AM »
Tadika kemas kat mana..blh masukkan ank lagi ke..

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Persatuan Penduduk Apartmen Nuri Seksyen 4
« Reply #99 on: April 04, 2016, 09:39:03 AM »