Author Topic: Sekolah Agama  (Read 5742 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sekolah Agama
« Reply #15 on: January 11, 2010, 12:24:46 AM »
Murah sikit dari SK BSP sebab portionnya kecil. Burger pun separuh je. Tapi sebenarnya ok sebab kebanyakan budak2 bukannya makan banyak sangat. Tapi sebab harga nasi lemak contohnya RM1, kena gak beli. Kalau ada yg jual 50sen, mungkin budak2 ni lagi suka sebab banyak lagi duit lebih utk beli barang lain.

Masa saya lepak minggu lepas dikantin, masa tu budak2 darjah 3 dah nak masuk kelas semula... budak2 boleh beli dengan harga sama tapi dapat 2. Anak saya beli tembikai potong 50sen (biasa 50sen seplastik), dapat dua plastik. Pastu kesian gak pengusaha kantin sebab masa tu banyak gak makanan tak habis.

iqyniqaa

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 119
Re: Sekolah Agama
« Reply #16 on: January 11, 2010, 09:04:25 AM »
pd pendpt saya, lebih baik dikurangkan harga dr byk tak abis, budak2 mkn pn bukannye byk sgt.. skadar nk alas perot..

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sekolah Agama
« Reply #17 on: January 11, 2010, 10:51:09 AM »
ini keputusan pengusaha kantin dengan persetujuan sekolah.
Tapi boleh suarakan masa mesyuarat PIBG.
pd pendpt saya, lebih baik dikurangkan harga dr byk tak abis, budak2 mkn pn bukannye byk sgt.. skadar nk alas perot..

zul

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 504
Re: Sekolah Agama
« Reply #18 on: January 11, 2010, 02:27:53 PM »
sebut pasal mesyuarat PIBG sra bdr seri putra..maybe akan diadakan hujung bulan ni.
tarikh cadangan :30-1-2010.
itupun terpulang kepada pihak sekolah utk membuat ketetapan.Lagipun biarlah diadakan awal agar kepastian dapat dicapai bagi kadar yuran PIBG & mengutarakan permasalah/cadangan bagi kebaikan anak-anak kita yang belajar di SRA bdr seri putra...

M A T R I X

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1140
Re: Sekolah Agama
« Reply #19 on: January 12, 2010, 12:07:30 AM »
Musykil jugak kenapa bangunan sekolah dibina dibelakang dan padang di hadapan sekolah? ???
Rasa kesian kat budak2 kecik berjalan jauh dibawah terik matahari utk sekolah ptg.... Sudah la tgh hari dibawah terik matahari balik sekolah kebangsaan berjalan dari bahagian belakang sbb padangnya juga kat depan, sampai rumah... tak sampai setengah jam, bas dah dtg balik ambik utk ke sekolah agama.... Lepas tu berjalan lagi bawah terik matahari di atas tar..... Kalau ada pokok2 dan rumput boleh la tahan.... :D:D :D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Sekolah Agama
« Reply #19 on: January 12, 2010, 12:07:30 AM »



cikenet

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 59
Re: Sekolah Agama
« Reply #20 on: January 12, 2010, 02:06:38 PM »
naper bdk2 sek agama x dpt lg jadual belajar ekkkk....
anak sy yg drjh 1 ni dok ler angkut semua buku tiap2 ari....cian ler plak

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sekolah Agama
« Reply #21 on: January 12, 2010, 02:36:47 PM »
Semasa pendaftaran hari tu, saya difahamkan sekolah menunggu guru tetap untuk bertugas disana. Jadi, ada kemungkinan mereka dah masuk dan sekolah baru nak buat jadual ikut kemampuan sekolah. Masa hari pendaftaran sekolah ambil pelajar kuis sebagai guru sementara. Mungkin ibubapa kena bersabar sikit.

INA

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 188
  • Gender: Female
Re: Sekolah Agama
« Reply #22 on: January 12, 2010, 02:43:01 PM »
lencana dah ade tak....

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sekolah Agama
« Reply #23 on: January 12, 2010, 02:45:38 PM »
tak de lagi

INA

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 188
  • Gender: Female
Re: Sekolah Agama
« Reply #24 on: January 12, 2010, 02:56:32 PM »
ina sibuk tanye anak ina dah dapat lencana tak dia kate takde...

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sekolah Agama
« Reply #25 on: January 27, 2010, 02:07:13 PM »
dah dapat lencana

M A T R I X

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1140
Re: Sekolah Agama
« Reply #26 on: January 28, 2010, 12:58:38 AM »
Ada tandas (banyak tandas) murid pengunci nya sangat ketat bila dipasang.... Pada hari pertama sekolah hari tuh ada seorang murid darjah 2 terkunci dari dalam menangis entah berapa lama sbb tak dapat bukak kunci.... Ada 1 Ustazah tu berusaha memujuk dan mengajar budak tu utk usaha buka kunci..... Saya tolong tolak kuat2 pintu tu supaya pintu plastik tu bengkok dan akhirnya terbuka.... Saya check byk tandas yg penguncinya dipasang tidak sempurna dan bila dikunci jadi ketat bila nak buka.......

harap ambik maklum....!

Lencana dah dapat hari tuh.... ;D ;D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Sekolah Agama
« Reply #26 on: January 28, 2010, 12:58:38 AM »