Author Topic: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP  (Read 7788 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #60 on: December 06, 2010, 11:00:25 AM »
SKBSP2 tidak diteruskan mengikut kata Pengerusi Induk.

SKBBM akan mula pembinaannya tidak lama lagi.

SKTIP... tak ada maklumat.

Banyak sangat penelitian nanti tak jadi.... ;D

So apa perkembangan SKBSP2, SKBBM dan SKTIP?  :P :P ;D

mierock

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 470
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #61 on: December 06, 2010, 12:33:19 PM »
Quote
Penduduk BSP mintak... yg dapat kt BBM .
ini lagi terbaik.. org2 BSP dh ada pengalaman mintak2 ni.
..lg pun ramai bijakpandai tu.

sekolah skbbm dah lama tertangguh. sepatutnya dah siap sebelum 2010. tapaknya kat sebelah tapak mesjid, tapi tak tau la macam mana..... mesjid baru nampak signboard, tapak sekolah kecik semacam aje.. muat ke sekolah rendah dengan sekolah menengah. kedekut tul apaperok nie

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #62 on: December 06, 2010, 02:50:32 PM »
SKBBM dan SMBBM katanya dah dalam RMK10.. itu apa yg saya dimaklumkanlah

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #63 on: December 08, 2010, 12:36:13 PM »
Bilalah pembinaan nak dimulakan... bilalah award nak diberi.... bilalah tender nak dibuka... Kalau tuan-tuan nak bagi cepat... boleh hantarkan makluman atau rayuan kepada:
Pejabat Pembangunan Zon Sepang-Hulu Langa
No.H561&H562
(Aras 1 & Aras 2)
Jalan 5. Kosmopleks
Bandar Baru Salak Tinggi,
43900 Sepang,
Selangor Darul Ehsan
No. Tel:  03-87066261 /6263
 Faks: 03-87066260
Harapan besar agar projek ini diserah kepada JKR untuk pelaksanaan. Kepakaran JKR diakui dan dapat mengurangkan kemungkinan projek sakit.

Hairul_Senibina

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 407
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #64 on: December 08, 2010, 12:57:12 PM »
Semoga pembinaan SK BBM dapat dipercepatkan utk kebaikan semua pihak.  :)

PS: Siapa2 yg ada kawan di KPM & JKR, mungkin boleh tolong risik2, kalau2 ada berita terkini ttg SK BBM.  :D
"Hormat Menghormati Budaya Kita"  :)

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #64 on: December 08, 2010, 12:57:12 PM »



mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #65 on: December 08, 2010, 06:58:07 PM »
Sapa yg follow up ni? Kalau ada, harap update la ye. Terutama kalau ada masalah. Kut ada yg boleh tolong kalau dimaklumkan.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #66 on: December 08, 2010, 07:30:54 PM »
Follow up SK ke-2? Persatuan Induk. Tapi dah tak diteruskan sebab yg saya pernah nyatakan.

Kalau pasal SM-BSP, saya masih tunggu feedback dari SU-PIBG SK-BSP.

Sapa yg follow up ni? Kalau ada, harap update la ye. Terutama kalau ada masalah. Kut ada yg boleh tolong kalau dimaklumkan.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #67 on: December 08, 2010, 07:50:56 PM »
SKBBM la. Yg taknak diteruskan tu dah maklum.

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Pungutan tanda tangan pembinaan SRK ke2 diBSP
« Reply #67 on: December 08, 2010, 07:50:56 PM »