Author Topic: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas  (Read 5958 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #15 on: July 12, 2011, 02:22:10 PM »
2 r..spt sy kate.. seandai nyer dpt..mmg dia akan rasa ler massage muke kat jln tar tu..

apa betul sedari marah ni?  ::) ::) ::)

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #16 on: July 12, 2011, 02:39:45 PM »
2 r..spt sy kate.. seandai nyer dpt..mmg dia akan rasa ler massage muke kat jln tar tu..

apa betul sedari marah ni?  ::) ::) ::)

ape nyer x marah..marah ni..marah...  :( :(

**agreement jual menjual dh kene bako ler dd...

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #17 on: July 12, 2011, 02:43:16 PM »
terus terang klu aku yg nmpk.. aku sagat jer muka kau kat jln tar tu, klu xpun aku gilis jer tgn ko yg gatal sgt tu smpai hancur. >:( >:(.. aku x kacau org so jgn sesiapa cuba nak carik pasal...

****khas utk warga sek 4 am nyer dan blok F.. khas nyer.. :(
Kalau dapat, masukkan aje tangan dia kat mesin tebu tu... ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #18 on: July 12, 2011, 02:46:32 PM »
2 r..spt sy kate.. seandai nyer dpt..mmg dia akan rasa ler massage muke kat jln tar tu..

apa betul sedari marah ni?  ::) ::) ::)

ape nyer x marah..marah ni..marah...  :( :(

**agreement jual menjual dh kene bako ler dd...

sabar... ada ler hikmah dia tu... nak dapat kereta baru ker... manalah tau kan... ahaks... ;D ;D ;D

doakan yang baik2... itulah tanda orang beriman... janganlah kita terlalu menurut amarah... tak elok dah tua2 ni... nanti kena sakit jantung, sapa yang susah? abg misai gak nanti yang susah... ;) ;) ;) MuaHaHaHa... :D :D :D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #19 on: July 12, 2011, 02:57:26 PM »
haadooyaaii...nk marah pun xleh baca posting dd nih  :) (ooiitt..den mudo laei laa..)...ye ler dd.. mgkin ada hikmah nyer.. sabo jer la den ni ha..tp sabar pun ada gak .. kite tetiap bulan bayo duit kete tetiba ada lak malaun firaun lanun yg buat keje terkutuk nih..

Kalau dapat, masukkan aje tangan dia kat mesin tebu tu... ;D

idea yg bagus tu capt..  ::) ::)

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #19 on: July 12, 2011, 02:57:26 PM »



Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #20 on: July 12, 2011, 03:08:24 PM »
Nak kena pasang CCTV kat dalam kete. Guna yang wireless... ;D

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #21 on: July 12, 2011, 03:17:56 PM »
Nak kena pasang CCTV kat dalam kete. Guna yang wireless... ;D

another brilliant idea.. :)

Solid

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 174
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #22 on: July 12, 2011, 10:41:52 PM »
addooyyyaaaiii... rasa marah dan geram tgh meluap2 dlm diri nih. Malaun, firaun, lanun mana laa yg ada kt blok F sek 4 nih yg keje nyer suka suki hati mak bapak nyer cakar mencakar kete org.. ??? ???. memula calar skit..leh lg senyap anto kedai polish..laa ni baru perasan byk cakar panjang kat blakang dan kesan kene ketuk kat pintu. Mmg btul2 ank SE**N.. klu x puas ati ketuk jer ler pintu umah..ckp..nk lepas geram kat kete buat apa.. BO**H punyer manusia.. so kepada pelaku tu.. berdoa ler agar masa cakar kete org.. xde org nmpk.. terus terang klu aku yg nmpk.. aku sagat jer muka kau kat jln tar tu, klu xpun aku gilis jer tgn ko yg gatal sgt tu smpai hancur. >:( >:(.. aku x kacau org so jgn sesiapa cuba nak carik pasal...

****khas utk warga sek 4 am nyer dan blok F.. khas nyer.. :(

Bebanyak besabau, pastu iktiarkan penyelesaian. Pasang cctv dlm kete ke... Kalu nk murah boleh saya bg kontek, tp kene pasang sendirila... Tkpon buat macam saya, biorkan kete dgn calar2 nye, tkyah basoh, lelame hilangla calar tu ditutup debu... ;D Sebelum ni ati asyik membare je bile jumpe calar atau remuk, cepat2 pergi repair.. Memang itu yg makhluk dengki tu maukan anda buat... toksah dilayan sangat...

Saya pernah rakam seorang bebudak yg lanyak bebrapa kali batas bunga saya. Setelah saya cari tempat tinggalnya terperanjat gak saya, dia duduk kat rumah banggaloo, ade kete2 besau disitu... bapak dia pon besau.. tak brani saya celen, kang penyet saya dikerjakan nya nanti...  ;D

Dia ni satu grombolan ngan bebudak yg baling batu ke tingkap rumah2 kosong di seksyen5. Bebudak ni pon ade yg tinggal di semi-D seksyen 5, seksyen 4 dan seksyen 6. Hujung bulan lepas mereka bergaduh bertumbok tendang terajang sesama mereka di depan rumah saya. Siap celen mencelen tunjok ayam jantan...  :D Pasal mencaci dan menyumpah di tepi rumah saya tu lazim la... Adela rakaman dlm cctv. Masok youtube sedap gak layan ni...  ;D Mungkinkah ade gerombolan saperti ini di tempat anda...

Eniwei, saya fikirkan kelakuan bebudak ni sebenarnya cerminan ibu-bapanya, yg di corak oleh pergaulan mereka. Nanti saya tuntut di Padang Yaumil Masyar ye... ;D




 
Falsafah Albert Enstein...
Sains tanpa ugama adalah pincang...
Ugama tanpa sains adalah buta....

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #23 on: July 20, 2011, 04:46:25 PM »
addooyyyaaaiii... rasa marah dan geram tgh meluap2 dlm diri nih. Malaun, firaun, lanun mana laa yg ada kt blok F sek 4 nih yg keje nyer suka suki hati mak bapak nyer cakar mencakar kete org.. ??? ???. memula calar skit..leh lg senyap anto kedai polish..laa ni baru perasan byk cakar panjang kat blakang dan kesan kene ketuk kat pintu. Mmg btul2 ank SE**N.. klu x puas ati ketuk jer ler pintu umah..ckp..nk lepas geram kat kete buat apa.. BO**H punyer manusia.. so kepada pelaku tu.. berdoa ler agar masa cakar kete org.. xde org nmpk.. terus terang klu aku yg nmpk.. aku sagat jer muka kau kat jln tar tu, klu xpun aku gilis jer tgn ko yg gatal sgt tu smpai hancur. >:( >:(.. aku x kacau org so jgn sesiapa cuba nak carik pasal...

****khas utk warga sek 4 am nyer dan blok F.. khas nyer.. :(

Bebanyak besabau, pastu iktiarkan penyelesaian. Pasang cctv dlm kete ke... Kalu nk murah boleh saya bg kontek, tp kene pasang sendirila... Tkpon buat macam saya, biorkan kete dgn calar2 nye, tkyah basoh, lelame hilangla calar tu ditutup debu... ;D Sebelum ni ati asyik membare je bile jumpe calar atau remuk, cepat2 pergi repair.. Memang itu yg makhluk dengki tu maukan anda buat... toksah dilayan sangat...

Saya pernah rakam seorang bebudak yg lanyak bebrapa kali batas bunga saya. Setelah saya cari tempat tinggalnya terperanjat gak saya, dia duduk kat rumah banggaloo, ade kete2 besau disitu... bapak dia pon besau.. tak brani saya celen, kang penyet saya dikerjakan nya nanti...  ;D

Dia ni satu grombolan ngan bebudak yg baling batu ke tingkap rumah2 kosong di seksyen5. Bebudak ni pon ade yg tinggal di semi-D seksyen 5, seksyen 4 dan seksyen 6. Hujung bulan lepas mereka bergaduh bertumbok tendang terajang sesama mereka di depan rumah saya. Siap celen mencelen tunjok ayam jantan...  :D Pasal mencaci dan menyumpah di tepi rumah saya tu lazim la... Adela rakaman dlm cctv. Masok youtube sedap gak layan ni...  ;D Mungkinkah ade gerombolan saperti ini di tempat anda...

Eniwei, saya fikirkan kelakuan bebudak ni sebenarnya cerminan ibu-bapanya, yg di corak oleh pergaulan mereka. Nanti saya tuntut di Padang Yaumil Masyar ye... ;D
 

Nasib baik la budak2 Sect 2, BBM tak t'libat  :) :) :)
Kirenye budak2 Sect2 baik2 belaka  ;D ;D ;D

biola

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 2
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #24 on: August 17, 2011, 12:45:20 PM »
block mne ni? teman pun kne kat block B..  ???

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #25 on: August 17, 2011, 03:00:41 PM »
2 r..spt sy kate.. seandai nyer dpt..mmg dia akan rasa ler massage muke kat jln tar tu..

apa betul sedari marah ni?  ::) ::) ::)

ape nyer x marah..marah ni..marah...  :( :(

**agreement jual menjual dh kene bako ler dd...

sabar... ada ler hikmah dia tu... nak dapat kereta baru ker... manalah tau kan... ahaks... ;D ;D ;D

doakan yang baik2... itulah tanda orang beriman... janganlah kita terlalu menurut amarah... tak elok dah tua2 ni... nanti kena sakit jantung, sapa yang susah? abg misai gak nanti yang susah... ;) ;) ;) MuaHaHaHa... :D :D :D

Salam Dd,

"Sapa yang susah?" ... "Mereka dan keluarga mereka...."  teringat dalam filem Ringgit Kasorrga...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

alina

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 21
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #26 on: November 14, 2011, 12:23:24 PM »
ye le..hari tu kereta suami saya pon kena calar gak..peh...bengang jugak lah dia...panjang pulak tuh..mau tak panas hati..selalu nye tak pernah kena..dah 2 tahun duduk sini..baru kali pertama kena..memang sakit hati..memang tak de sivik betul lah..gatal tangan..

@zrul@li™

  • Berpijak diBumi Allah, Bernaung DiLangit Allah
  • Penghuni
  • **
  • Posts: 29
  • Gender: Male
Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #27 on: November 21, 2011, 10:20:41 AM »
kereta buruk tak pakai pon ada park kat dalam.
MOGA ISLAM TERUS BERSINAR™

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Parking bawah Apartment Nuri - milik Individu @ bebas
« Reply #27 on: November 21, 2011, 10:20:41 AM »