Author Topic: Anjing liar di AS  (Read 4462 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Anjing liar di AS
« Reply #15 on: October 14, 2010, 08:42:26 AM »
org 'liar' ni merujuk kepada org yg cuba mengambil kesempatan contohnya pencuri, penyamun, perompak dsb

Ada orang 'liar' ker di kawasan AS?  Orang 'liar' nih merangkap sape yer?

Lah iye ker?  Em..berani jugak diorang nih..yang saya nampak pun mamat2 motor lalu lalang..amik angin gamaknya...takpun memerhati. :-[

tak pun budak tu nak buat macam iklan PKNS raya baru baru ni... balik rumah ngan bapak dia cakap kat mak.. "Mak! Tadi abang tengok rumah besar..."
mak dia jawab "Sudah! Tak der makne nyer nak dapat rumah besar! Belajar malas!"  ::) ::) ::)

Naim

  • Guest
Re: Anjing liar di AS
« Reply #16 on: October 14, 2010, 08:52:43 AM »
org 'liar' ni merujuk kepada org yg cuba mengambil kesempatan contohnya pencuri, penyamun, perompak dsb

Ada orang 'liar' ker di kawasan AS?  Orang 'liar' nih merangkap sape yer?

Lah iye ker?  Em..berani jugak diorang nih..yang saya nampak pun mamat2 motor lalu lalang..amik angin gamaknya...takpun memerhati. :-[

tak pun budak tu nak buat macam iklan PKNS raya baru baru ni... balik rumah ngan bapak dia cakap kat mak.. "Mak! Tadi abang tengok rumah besar..."
mak dia jawab "Sudah! Tak der makne nyer nak dapat rumah besar! Belajar malas!"  ::) ::) ::)

 ;D Ada ker iklan tuh..alahai kenapalah banyak sangat iklan yang saya termiss especially iklan TV3 yang havoc sangat haritu.

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Anjing liar di AS
« Reply #17 on: October 21, 2010, 06:18:28 PM »
Ada india bw anak n anjing ke tmn permainan. Anjingnya d letakkn utk bermain d atas permainan yg anak2 kita biasa main tu. Bl anak2 nak main nanti perlu samak ke camne?

terra2400

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 320
Re: Anjing liar di AS
« Reply #18 on: October 22, 2010, 07:52:18 AM »
Mengikut maklumat dari UMland tiada pembeli keterunan India di AS.....orang liar luar ler tu.... kawasan AS bebas dimasukki oleh sesiapa jua.....untuk maklumat pembeli, kos rumah mengambilkira kos open space (taman)...dalam lain perkataan pembeli AS kongsi bayar harga taman tu....lagi satu perkara undang-undang kecil taman PBT tidak membenarkan binatang perliharaan masuk kawasan taman....tangkap gambar, adu kat MPKj...jangan ambil tindakan sendiri, gaduh pulak nanti.  >:(

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Anjing liar di AS
« Reply #19 on: October 22, 2010, 08:55:25 AM »
Dpt makluman dr sumber blh dpercayai, india tu penghuni lot banglo.

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Anjing liar di AS
« Reply #19 on: October 22, 2010, 08:55:25 AM »



terra2400

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 320
Re: Anjing liar di AS
« Reply #20 on: October 22, 2010, 09:09:29 AM »
Sorry..maklumat saya terima salah....

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Anjing liar di AS
« Reply #21 on: October 22, 2010, 09:18:53 AM »
Yg terra kt tu btl. Maksud saya td lot banglo bina sendiri tu.

Naim

  • Guest
Re: Anjing liar di AS
« Reply #22 on: November 08, 2010, 05:25:09 PM »
Ada india bw anak n anjing ke tmn permainan. Anjingnya d letakkn utk bermain d atas permainan yg anak2 kita biasa main tu. Bl anak2 nak main nanti perlu samak ke camne?

La ada pulak macamtu dia buat!!! Habistu kalau org tgh ramai2 main2 kat situ takkan tak sensitif skit nmpk sume Melayu...ish ish.

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Anjing liar di AS
« Reply #23 on: November 08, 2010, 05:28:29 PM »
Masa tu x org lain. Saya nmpk dr dlm keta je. Tgh rushing plak tu. X sempat kt apala.

Naim

  • Guest
Re: Anjing liar di AS
« Reply #24 on: November 08, 2010, 05:30:40 PM »
Ada nampak anjing jalan2 ...boleh tahan saiznya!


WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Anjing liar di AS
« Reply #25 on: May 11, 2011, 06:09:17 PM »
Masa bkereta lalu dpn banglo Anjung ptg td ternampak sekor anjing kaler putih campur oren sdg berlari2 anak sambil menggonggong sekor arnab yg dah terkulai. Arnab siapa la yang jadi mangsa tu! Geram sangat kat anjing2 ni. Ikut rasa marah d hati ni, nak je bhenti n pukul anjing tu sampai mati. Geram!

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Anjing liar di AS
« Reply #25 on: May 11, 2011, 06:09:17 PM »