Author Topic: Mana nak cari kontraktor ubah suai rumah di BBM dgn harga yg Murah....  (Read 4764 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zull

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 262
Assalam...

Saya sedang mencari mana2 kontraktor yg boleh buat pengubah suaiaan rumah saya dengan kadar yg murah ( berpatutan )....

Ada tak????

iwan

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 7
Re: Mana nak cari kontraktor ubah suai rumah di BBM dgn harga yg Murah....
« Reply #1 on: February 10, 2011, 04:58:13 PM »
en.zull boleh cuba hubungi en ahmad 0173374652.dia tinggal di rinching hilir.boleh t.nya harga

nazri 36

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 6
budak ni pun ok gak,keja di penuh tanggung jawab aku tengok,umah aku kt s.alam dia buat,ok.puas hati la,concrte pun dia oder pkai lori ooo,xmau bancuh,dia kata lagi kuat pakai lori,skrg dh 5 taun ok. xxxxxxx .jgn nk murh sngt la,tkut orng yg buat tu tipu bnyk,bocor sana sini,lgi rugi.
« Last Edit: March 13, 2011, 11:50:19 PM by Matahati »

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Maaf nak mencelah sikit je. X salah nak cari yg murah, tp jgn pilih yg cikai sgt sampai buat reno tahap bpuluh ribu tp kontraktor bancuh konkrit guna penyodok je n tong buang sisa binaan dah penuh berhari2 pun dia buat donno je. Maklum je nak buang sampah pun nak pakai duit jg.
Lg satu jgn bg jiran tension dgn sikap pengotor kontraktor yg x reti buang bhn binaan ke tpt sepatutnya.

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Berhati-hati dgn kontraktor ubah suai rmh dgn harga murah...  Adakalanya mereka cakap manis nak buat itu ini tanpa caj... last2 kena gak kuar modal sendiri  >:( >:( >:( Ada sesetengahnya kontraktor ini tamak dgn projek yg mereka dpt. Dapat projek baru... mereka tinggalkan projek yg sedia ada  >:( >:( >:(

Sekiranya anda ingin mbuat renovate rmh dgn mana2 kontraktor... sy cadangkan buat perjanjian hitam putih dgn kontraktor supaya kite sbg tuan rumah x tertipu dgn mereka. Ada yg kejam buat keje ptengahan jalan lari sampai terbengkalai projek sedia ada. Ada gak mereka minta harga kos renovate dinaikkan sbb apa mereka dah byk pakai duit sampai xde duit utk beli brg... Jadi berhati-hati lah  :) :) :)

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra