Author Topic: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???  (Read 17263 times)

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #15 on: July 28, 2011, 05:12:25 PM »
Kata jg kat dia ' kalau u bg mahal, I akan beritahu kawan2 I kat sini supaya jgn ambil U punya servis. Mahal!.'

Bukan setakat ugut... mungkin forumers dah leh pakat-pakat set standard harga tuk potong rumput (atau apa-apa servis yang berkaitan). Baru ler diorang ni takleh kelentong rumah ni bayar banyak ni, rumah tu bayar banyak tu... ;D
Kalau kat Melaka, dapat RM10 aje lah Bangla tu...

sib baik dapat RM10... kalau dapat keris, betul2 balik ke desh nanti... MuaHaHaHa... :D :D :D

note: Bangladesh = Tanah Bangla  ;D ;D ;D

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #16 on: July 28, 2011, 06:24:16 PM »
rumah kawan tak der rumput... habis semua kawan simen jer... ;D ;D ;D

Same ler dgn rmh kawan  ;D ;D ;D

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #17 on: July 28, 2011, 06:29:09 PM »
Dulu2 sblm buat car porch b'tile.... kwn ader gak panggil mat bangla sblh rmh kwn .... kebetulan mat bangla nie kejenyer potong rumput ajer ..... kwn bg rm 10. Mat bangla nie tak byk tanye lak  :) :) :)

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #18 on: August 07, 2011, 01:55:05 AM »
rumah kawan tak der rumput... habis semua kawan simen jer... ;D ;D ;D

Same ler dgn rmh kawan  ;D ;D ;D

Salam,

Kawan racun je... last time panggil bangla.. esok lusa naik balik lalang... Tengok jiran sebelah kanan dah start racun lalang.. I follow je..

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

ummu ammar

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 12
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #19 on: August 24, 2011, 10:12:13 AM »
tak patut...tak patut

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #19 on: August 24, 2011, 10:12:13 AM »



Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #20 on: August 24, 2011, 12:41:50 PM »
Betul 3x  ;D ;D ;D

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #21 on: August 24, 2011, 11:28:14 PM »
Kat ner nak beli mesin rumput? Jenis macam mana yang elok? Tanah rumah saya tak rata... TQ.  ;D Ingat nak angkat 1.... boleh exercise petang-petang...

Matahati

  • Global Moderator
  • Bendahara
  • ************
  • Posts: 1947
  • Gender: Male
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #22 on: August 25, 2011, 12:06:47 AM »
Kat ner nak beli mesin rumput? Jenis macam mana yang elok? Tanah rumah saya tak rata... TQ.  ;D Ingat nak angkat 1.... boleh exercise petang-petang...

Jenis mcm ni harga RM260. Bangla / Pakistan byk guna jenis gantung.

Di sini  http://www.mudah.my/Mesin+rumput+ogawa+dan+kasei-11199866.htm

Blog Pelita Hati ~ Surah Yassin :::: Blog Emas & Dinar ~ TanganEmas

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #23 on: August 25, 2011, 11:14:02 AM »
Kat ner nak beli mesin rumput? Jenis macam mana yang elok? Tanah rumah saya tak rata... TQ.  ;D Ingat nak angkat 1.... boleh exercise petang-petang...

Jenis mcm ni harga RM260. Bangla / Pakistan byk guna jenis gantung.

Di sini  http://www.mudah.my/Mesin+rumput+ogawa+dan+kasei-11199866.htm



yang jenis ni ia boleh urut belakang anda sama... sampai ke lengan dan jari kelingking anda akan rasa kesannya... ;D ;D ;D

Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #24 on: August 25, 2011, 02:14:37 PM »
yang jenis ni ia boleh urut belakang anda sama... sampai ke lengan dan jari kelingking anda akan rasa kesannya...

Kira produk dua dlm satu, lebih hebat drpd OSIM ;D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #25 on: August 25, 2011, 03:11:48 PM »
yang jenis ni ia boleh urut belakang anda sama... sampai ke lengan dan jari kelingking anda akan rasa kesannya...

Kira produk dua dlm satu, lebih hebat drpd OSIM ;D
Sebelum puasa ari tu, dua hari motong rumput dengan mesin urut dd tu..lepas tu main golf plak..gegau tangan.. ;D

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #26 on: August 26, 2011, 04:00:37 PM »
Kat ner nak beli mesin rumput? Jenis macam mana yang elok? Tanah rumah saya tak rata... TQ.  ;D Ingat nak angkat 1.... boleh exercise petang-petang...

Jenis mcm ni harga RM260. Bangla / Pakistan byk guna jenis gantung.

Di sini  http://www.mudah.my/Mesin+rumput+ogawa+dan+kasei-11199866.htm



yang jenis ni ia boleh urut belakang anda sama... sampai ke lengan dan jari kelingking anda akan rasa kesannya... ;D ;D ;D

Kwn pernah gak guna mesin rumput jenis tue  ;D ;D ;D
Lenguh satu badan  ;D
Nasib baik ader tukang urut tetap  ;D ;D ;D

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #27 on: August 27, 2011, 06:31:57 AM »
Ada satu masa dulu pernah potong rumput pakai benda ni. Pastu tetiba ada van berenti depan rumah & driver dia keluar. Pastu dia datang dekat & suruh stop kejap. Pastu dia tanya ada nak keje kontrak potong rumput dengan dia tak. Dia tengah cari tukang potong rumput sebab dia baru dapat kontrak potong tepi jalan.  ;D

Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #28 on: August 27, 2011, 09:42:27 AM »
Pastu dia tanya ada nak keje kontrak potong rumput dengan dia tak.

Mamat tu offer bukan sebab mesin rumput, tapi mungkin sebab skill potong rumput yg buat dia tertarik ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #29 on: August 27, 2011, 10:51:35 AM »
Ada satu masa dulu pernah potong rumput pakai benda ni. Pastu tetiba ada van berenti depan rumah & driver dia keluar. Pastu dia datang dekat & suruh stop kejap. Pastu dia tanya ada nak keje kontrak potong rumput dengan dia tak. Dia tengah cari tukang potong rumput sebab dia baru dapat kontrak potong tepi jalan.  ;D

MuaHaHaHa... :D :D :D jawab balik jer bro... "KO INGAT AKU NI BANGLA??? AKU TUAN BESAR INI RUMAH TAU!!!"... double MuaHaHaHa... :D :D :D :D :D :D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Upah Mesin Rumput dpn rumah Rm 70???
« Reply #29 on: August 27, 2011, 10:51:35 AM »