Author Topic: Lembu berkeliaran diBSP  (Read 9971 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #90 on: April 06, 2012, 03:07:00 PM »
tengahari td saya balik ambik anak balik dr sekolah...saya nampak ada seekor monyet (agak besar) di bumbung rumah berhadapan dgn rumah saya..ini di kawasan seri putra 6...berhampiran sekolah rendah.  bahaya juga kalau buka tingkap atau pintu rumah ye...

mak aaaihh besar nyer monyet.. dh tu tingkap bilik terbukak lak tu.. bahaya nyer..  :o
ni monyet liar kan..

Ooo... tu monyet jantan tu... silap2 ada taring dah tu... tak boleh masuk pasal ada grill... mungkin dia dok ngintai tu...  ::) ::) ::)

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #91 on: April 06, 2012, 03:16:39 PM »
bukan ker monyet tu asal dari kampung sebelah?  ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #92 on: April 06, 2012, 03:33:09 PM »
bukan ker monyet tu asal dari kampung sebelah?  ;D

statement nak kena marah ni...  :P :P :P

ags

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 71
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #93 on: April 06, 2012, 03:38:57 PM »
monyet ni sama ada dr hutan di bangi lama tu ataupun dr hutan berhampiran BSP ni...hutan yg dah kena tarah utk pembinaan rumah lg.  Kalau mcm ni ada anak2 kecik pun bahaya bg main kat luar..kot diserang dek monyet tu..nampak la td dia lompat dr satu bumbung rumah ke bumbung rumah lain.

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #94 on: April 06, 2012, 03:45:10 PM »
monyet ni sama ada dr hutan di bangi lama tu ataupun dr hutan berhampiran BSP ni...hutan yg dah kena tarah utk pembinaan rumah lg.  Kalau mcm ni ada anak2 kecik pun bahaya bg main kat luar..kot diserang dek monyet tu..nampak la td dia lompat dr satu bumbung rumah ke bumbung rumah lain.

Salam,

Rasanya kita dah 'rampas' kawasan tempat permainan kera2 tu kot...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #94 on: April 06, 2012, 03:45:10 PM »



sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #95 on: April 06, 2012, 03:54:35 PM »
bukan ker monyet tu asal dari kampung sebelah?  ;D

statement nak kena marah ni...  :P :P :P

bukan statement tapi pertanyaan lisan, TYDpertua  ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #96 on: April 06, 2012, 04:03:20 PM »
bukan ker monyet tu asal dari kampung sebelah?  ;D

statement nak kena marah ni...  :P :P :P

bukan statement tapi pertanyaan lisan, TYDpertua  ;D ;D

ok lah... pertanyaan lisan yang nak kena marah ni...  :P :P :P

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #97 on: May 21, 2013, 03:38:30 PM »
dah lama x dengar citer lembu berkeliaran kan?  :P

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Lembu berkeliaran diBSP
« Reply #97 on: May 21, 2013, 03:38:30 PM »