Author Topic: Ada tak yg nak main bola kat padang?  (Read 3300 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Ada tak yg nak main bola kat padang?
« Reply #15 on: August 20, 2010, 05:21:09 PM »


rata2nya org skrg ni bekerja. . laki bini bekerja..
dari pagi sampai petang. Hidup susah.
..tiada masa nk main2 bola bagaii..
___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Ada tak yg nak main bola kat padang?
« Reply #16 on: August 21, 2010, 10:54:23 AM »


rata2nya org skrg ni bekerja. . laki bini bekerja..
dari pagi sampai petang. Hidup susah.
..tiada masa nk main2 bola bagaii..

kawan pun kerja gak... pagi dan petang memang tak boleh main bola lah... malam jer kekadang boleh main bola nyer... ;) ;) ;)

BM_413/22

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 28
  • Gender: Male
Re: Ada tak yg nak main bola kat padang?
« Reply #17 on: August 23, 2010, 10:05:36 AM »
Set la satu hari dan mase..
Ko rase kat tempat kita ni ade budak2 umur dalam 15tahun ke atas yg main bola??

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Ada tak yg nak main bola kat padang?
« Reply #17 on: August 23, 2010, 10:05:36 AM »