Author Topic: Lembu D'AS  (Read 1130 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Lembu D'AS
« on: January 21, 2012, 05:10:42 PM »
Ni bukan nama kedai makan baru. Cuma nak tanya je la sebab orang kat anjung kampung sana macam hint suruh tanya. Dah cakap kat dia yg kat kampung memang biasa lembu berkeliaran. Cuma kalau kes lembu berkeliaran kat AS tu bawah sapa ye? MPKJ atau jabatan haiwan? Rasanya ni bukan lembu NFC...  :P :o ;D

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: Lembu D'AS
« Reply #1 on: January 21, 2012, 11:25:25 PM »
Kampung mana? Ada lembu kat AS ke? Tak nampak lg la pulak... NFC tu apa?
Isu sampah macam hampir selesai sebab masuk paper.. Isu lembu n kambing berkeliaran ni macamana pulak? Isu ni pun dah lama jg tau!

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Lembu D'AS
« Reply #2 on: January 22, 2012, 11:28:40 AM »
Kampung mana? Ada lembu kat AS ke? Tak nampak lg la pulak... NFC tu apa?
Isu sampah macam hampir selesai sebab masuk paper.. Isu lembu n kambing berkeliaran ni macamana pulak? Isu ni pun dah lama jg tau!

NATIONAL Feedlot Corporation Sdn Bhd (NFC)



mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Lembu D'AS
« Reply #3 on: January 22, 2012, 05:17:46 PM »
Win,

Org AS yg bagitau. Lembu kambing ni ada kaki. Tak macam sampah...  ;D

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Lembu D'AS
« Reply #3 on: January 22, 2012, 05:17:46 PM »