Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Komuniti Putra Mahkota => Bandar Seri Putra => D'Punchak putra => Topic started by: jabbar4aiman on 12 Mar, 11:43:04 PM

Title: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: jabbar4aiman on 12 Mar, 11:43:04 PM

Sampah di Skim D'Puncak Putra (Jalan SP 2/4D) dah lebih seminggu tak berkutip. Bagaimana keadaan di skim-skim lain? Ada sesiapa yang perasan?
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: mud_ismail on 13 Mar, 09:34:31 AM

Sampah di Skim D'Puncak Putra (Jalan SP 2/4D) dah lebih seminggu tak berkutip. Bagaimana keadaan di skim-skim lain? Ada sesiapa yang perasan?


Salam,

Skim saya ok...

Sekian.
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: sazzahan on 13 Mar, 09:38:09 AM
mak ai. seminggu tak berkutip? biar betik. huhuhu
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: mud_ismail on 13 Mar, 09:42:13 AM
mak ai. seminggu tak berkutip? biar betik. huhuhu

Salam Sazzz,

Sejak bila ko suka betik ni...

Sekian.
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: sazzahan on 13 Mar, 09:45:19 AM
mak ai. seminggu tak berkutip? biar betik. huhuhu

Salam Sazzz,

Sejak bila ko suka betik ni...

Sekian.

ko ni bleh tahan gak OT nyer. kang kena lempang ngan Pak Leman tak tau huhuhu
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: akula on 13 Mar, 10:13:02 AM
seksyen 6 bukit mahkota pun saya perasan kutipan sampah agak bermasalah sejak sebulan dua nie....

dah dekat nak musim pilihanraya nie.. sapa yg patut buat kerja tu sila buat kerja anda....
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: Jundullah_232 on 13 Mar, 12:02:49 PM
Saya pun duk seksyen 6, so far okey je.. :)
 
Cuma sabtu lepas Ahli Majlis BB Bangi ada dtg surau Seksyen 6 utk menyampaikan kuliah maghrib beliau ada selit sikit makluman yg mgkn ada masalah untuk kontraktor yg menghantar sampah ke tapak pelupusan sampah Hulu Langat sebab jambatan ke sana roboh akibat Banjir Rabu lepas.. Tapi kerja2 pembinaan sedang dilakukan..
Title: Re: Sampah seminggu tak berkutip
Post by: sazzahan on 17 Mar, 04:52:11 PM
so far ok jer. xde plak sampai berulat  ;D