Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Isu Umum Putra Mahkota => Pertubuhan, Persatuan & Kelab => Kelab Sukan Seri Putra => Topic started by: rodzi on 01 Jun, 09:13:46 PM

Title: kelab aerobic untuk wanita
Post by: rodzi on 01 Jun, 09:13:46 PM
isteri saya jurulatih aerobic dan guru taekwon do..saya mencadang nak buka kelab untuk muslimah sahaja.. tapi masaalah tempat dan penyertaan..kalau boleh tolong saya nak merelasasikan program ini supaya isteri kita lebih bertenaga dan fwieet rumah saya no 3 jalan 3/8 seri putra...suryani tel no: 0196170730
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: rodzi on 02 Jun, 10:38:34 PM
sy minta cadangan,.. jika aktiviti ini dijalankan, bilakah waktu yang sesuai?
1) berapa kali seminggu?
2) hari apa?
3) pagi, petang atau malam?
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: rodzi on 03 Jun, 10:45:42 PM
kat kuis tak nak buat aerobic ke...
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: wak on 04 Jun, 04:26:04 PM
nak tanya skit..
cadangan program nie berbayar ke free?
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: rodzi on 04 Jun, 09:53:38 PM
ada bayaran..untuk jurulatih, atau apa2 yang kena bayar
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: Ummi Ammar on 22 Dec, 12:17:31 PM
Ada sambutan ke kelas ni... saya tengah mencari kelas or kelab macam ni..
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: rodzi on 22 Jan, 07:40:20 PM
Boleh talipon saya.. 0196170730 (aerobic) Taekwon Do ITF 0133642440
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: fie on 06 Dec, 02:38:10 PM
salam...
bagusnya kalu de kelas aerobik....sy nk joint...... ;D
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: ir_smile81 on 06 Dec, 02:55:47 PM
Saya pun berminat nk joint.tp kalu blh buat weekend la ye.
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: locume on 07 Dec, 10:03:57 AM
Kalo target untuk suri rumah...saya rasa, yuran jgnla mahal sangat...sbb suri rumah xbekerja...harapkan income suami je. Bagus ada aktiviti mcm ni utk suri2 rumah kat bdr. sri putra ni...sekurang2nya, ada perisian aktiviti senggang utk diri mereka sendiri...xla memanjang uruskan hal rumah tangga je..

Macam mane nak sertai kelab ni?
Title: Re: kelab aerobic untuk wanita
Post by: ajazac on 20 Dec, 05:40:42 PM
Apa perkembangan terbaru kelab aerobic ni??
Berminat ni... ::)