Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Komuniti Putra Mahkota => Bandar Seri Putra => Putra Villa => Topic started by: pak itam on 31 Jan, 11:25:51 AM

Title: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: pak itam on 31 Jan, 11:25:51 AM
assalamualaikum.
awat putravilla ni kosong je. meh isilah. kawan2 jomla meriahkan putra villa.

alhamdulillah surau impian putra nak dibuat.  sahabat2 putravilla mari kita sama-sama join. makmurkan surau tu nanti. turun bawah tu dekat sikit.

selamat semua..... amin.

salam dari pak itam. :)
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: snakatak on 21 Apr, 11:28:41 AM
Assalamualaikum...
 Alhamdullilah nampaknya pembinaa surau berjalan lancar kepada pak itam saya ucapkan terima kasih bebanyak kerana sudi menjegok kami di Impian Putra ini.. dengan sokongan ini kami berharap apabila siap kelak boleh la datang ke sini apalah salahnya jika kita meramaikan surau ini.. dan kepada kejiranan yang lain pun buleh datang demi medekatkan silatulrahim antara kite x gitu Pak Itam.. sekian terima kasih..
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: abang macho on 18 Aug, 10:20:27 AM
assalamualaikum.
awat putravilla ni kosong je. meh isilah. kawan2 jomla meriahkan putra villa.

alhamdulillah surau impian putra nak dibuat.  sahabat2 putravilla mari kita sama-sama join. makmurkan surau tu nanti. turun bawah tu dekat sikit.

selamat semua..... amin.

salam dari pak itam. :)
salam .. ramadhan nanti jemput pak tam dan sahabat ke surau al-ikhlas impian putra
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: AdiPutra on 29 Aug, 01:06:24 AM
nampaknyer kena buat sesuatu tarik kengkawan jin surau ni.... Camne???
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: eye_zal on 02 Apr, 11:01:03 PM
Assalamualaikum.

hmm...Nampaknya memang agak 'sunyi' di thread Putra Villa ni ye  ;)
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: juliza on 06 Apr, 11:06:55 AM
nape ahli putra villa ni xlayan forum ni...silalah memberikan komen ape yg patot bagi memeriahkan suasana dan keadaan....
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: pak itam on 21 May, 12:32:45 PM
salam...

maap la semua ... lama tak singgah..... :)

mana sempat turun surau gak...
tapi tu la.. sebuk dunia... masa maghrib lak kene kat luar...

tapi meh lah kita sama2 penuh kan surau... jom seme...
 
Title: Re: surau impian putra in the making. tahniah.
Post by: pak itam on 18 Oct, 10:19:53 AM
kawan2 putravilla
jom kita sama2 jemaah ke surau... ;D