Author Topic: Sampah seminggu tak berkutip  (Read 2563 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ***********
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Sampah seminggu tak berkutip
« on: 12 Mar, 11:43:04 PM »

Sampah di Skim D'Puncak Putra (Jalan SP 2/4D) dah lebih seminggu tak berkutip. Bagaimana keadaan di skim-skim lain? Ada sesiapa yang perasan?
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #1 on: 13 Mar, 09:34:31 AM »

Sampah di Skim D'Puncak Putra (Jalan SP 2/4D) dah lebih seminggu tak berkutip. Bagaimana keadaan di skim-skim lain? Ada sesiapa yang perasan?


Salam,

Skim saya ok...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #2 on: 13 Mar, 09:38:09 AM »
mak ai. seminggu tak berkutip? biar betik. huhuhu

mud_ismail

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 1001
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #3 on: 13 Mar, 09:42:13 AM »
mak ai. seminggu tak berkutip? biar betik. huhuhu

Salam Sazzz,

Sejak bila ko suka betik ni...

Sekian.
“Jangan kita berkira dengan Allah, nanti Allah berkira dengan kita. Jangan kita tiada masa dengan Allah, nanti Allah tiada masa dengan kita.”

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #4 on: 13 Mar, 09:45:19 AM »
mak ai. seminggu tak berkutip? biar betik. huhuhu

Salam Sazzz,

Sejak bila ko suka betik ni...

Sekian.

ko ni bleh tahan gak OT nyer. kang kena lempang ngan Pak Leman tak tau huhuhu

akula

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 300
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #5 on: 13 Mar, 10:13:02 AM »
seksyen 6 bukit mahkota pun saya perasan kutipan sampah agak bermasalah sejak sebulan dua nie....

dah dekat nak musim pilihanraya nie.. sapa yg patut buat kerja tu sila buat kerja anda....

Jundullah_232

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 904
  • Gender: Male
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #6 on: 13 Mar, 12:02:49 PM »
Saya pun duk seksyen 6, so far okey je.. :)
 
Cuma sabtu lepas Ahli Majlis BB Bangi ada dtg surau Seksyen 6 utk menyampaikan kuliah maghrib beliau ada selit sikit makluman yg mgkn ada masalah untuk kontraktor yg menghantar sampah ke tapak pelupusan sampah Hulu Langat sebab jambatan ke sana roboh akibat Banjir Rabu lepas.. Tapi kerja2 pembinaan sedang dilakukan..

sazzahan

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2916
Re: Sampah seminggu tak berkutip
« Reply #7 on: 17 Mar, 04:52:11 PM »
so far ok jer. xde plak sampai berulat  ;D