Author Topic: Murid2 melepak&menghisap rokok di Apartment Seri Melati  (Read 6629 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Murid2 melepak&menghisap rokok di Apartment Seri Melati
« Reply #30 on: October 02, 2012, 10:20:27 AM »
Org2 kg Buah ni mmg bermasalah nampaknya.  Driver van yg bawa van dan eksiden dgn kanak2 ada didalam van tu pun dengarnya dr kg yang sama.
Pd saya cg2 kena profesional .  Sampai bila nak tanggung biawak hidup? Tengoklah kan kita dah digigitnya!

sy rasa ada cikgu yg mmg profesional.. tp bab ank murid terlebih ajar ni yg payah. kang x psl2 hartabenda cikgu di rosak kan. Sy hairan, kenapa ank2 sekarang ada yg x boleh di tegur? Selamba buat salah depan org ramai (hisap rokok, berjln berpimpin tgn, ponteng sekolah kat CC). Nk kata ank2 dr satu2 kawasan bermasalh mcm x adil laa plak. Kes van haritu, bkn salah driver van..tp kete tu yg langgar lmpu merah.  ::)

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Re: Murid2 melepak&menghisap rokok di Apartment Seri Melati
« Reply #31 on: October 02, 2012, 10:38:23 AM »
jangan lah kito membezokan kg sano atau kg sini...mano2 tompek pun ado org yg jahat & yg baik...apo yg ponting adalah semangat kojo samo masyarakat sekeliling & dari penguatkuasa undang2....   ;D ;D ;D ;D ;D
« Last Edit: October 02, 2012, 10:41:04 AM by my »

masa

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 20
    • Pasif Income
Re: Murid2 melepak&menghisap rokok di Apartment Seri Melati
« Reply #32 on: October 08, 2012, 08:53:10 AM »
Apabila baca forum ni, saya rasa bimbang sebab tahun depan anak dah mula bersekolah menengah. Tambahan pula anak saya dapat maklumat dari pihak polis ketika mereka memberi penerangan dan pameran keselamatan di SKBSP tempohari yang mengatakan adanya KES DADAH di SMBSP.


Sahabat

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 161
Re: Murid2 melepak&menghisap rokok di Apartment Seri Melati
« Reply #33 on: October 08, 2012, 10:34:21 AM »
Kenyataannya Jumaat lepas depan sekolah (time balik tghari), saya tengok sndiri  depan sekolah dengan muka selamba ada murid2 yg merokok tngok muka tkde rasa takut&bersalah....mntalah pihak pengurusan sekolah atau AJK PIBG kot2 ada yg baca forum ni ambillah tindakan segera...suasana yg tk dpt kita lihat semasa zaman kita bersekolah...sekarang dh mcm jd satu kebiasaan yg tk boleh dibendung

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Murid2 melepak&menghisap rokok di Apartment Seri Melati
« Reply #33 on: October 08, 2012, 10:34:21 AM »