Author Topic: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN  (Read 4591 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

huruhara

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 68
SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« on: 18 Apr, 10:05:22 AM »
hari ni..pagi2 otw pegi keje dah nampak sekujur tubuh atas jln.....
astaghfirullahalazim.....itu je kata2 yg boleh diungkapkan..panic skejap.....

innalillahiwainnailaihirojiun...kepada mangsa dan keluarga.....ajal maut di tangan tuhan,bila-bila masa dan dimana2 jua...


CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #1 on: 18 Apr, 12:10:29 PM »
hari ni..pagi2 otw pegi keje dah nampak sekujur tubuh atas jln.....
astaghfirullahalazim.....itu je kata2 yg boleh diungkapkan..panic skejap.....

innalillahiwainnailaihirojiun...kepada mangsa dan keluarga.....ajal maut di tangan tuhan,bila-bila masa dan dimana2 jua...


Kes eksiden motor kat Seri Petaling ke ni?

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #2 on: 18 Apr, 01:30:42 PM »
Ooooo... pagi tadi jem lepas tol sungai besi menghala ke KL tu kan. Nampak kat papan atas tu dia tulis kemalangan 1 km di hadapan, sila patuhi arahan polis. Kawan terus reroute lalu mrr2.

Takziah dari kawan kepada keluarga mangsa...

huruhara

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 68
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #3 on: 18 Apr, 01:54:55 PM »
hari ni..pagi2 otw pegi keje dah nampak sekujur tubuh atas jln.....
astaghfirullahalazim.....itu je kata2 yg boleh diungkapkan..panic skejap.....

innalillahiwainnailaihirojiun...kepada mangsa dan keluarga.....ajal maut di tangan tuhan,bila-bila masa dan dimana2 jua...


Kes eksiden motor kat Seri Petaling ke ni?



ye......ms smpai kat situ..mayat baru lg...so xleh ke lorong lain dah....dahla lorong kanan kan..kesian

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #4 on: 18 Apr, 02:26:42 PM »
Siapa tahu macam mana boleh berlaku?..rasanya yang tergolek sebuah motor cup dan scooter SYM...

huruhara

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 68
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #5 on: 18 Apr, 03:29:18 PM »
Siapa tahu macam mana boleh berlaku?..rasanya yang tergolek sebuah motor cup dan scooter SYM...



nampak mcm tu..tp radio kata kereta vs motor...tp kete xnmpk plak......

Atan

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 242
  • GP800
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #6 on: 19 Apr, 09:56:34 AM »
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2012&dt=0419&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_11.htm

KUALA LUMPUR – Tidak ada perkataan dapat menggambarkan perasaan seorang suami yang hanya mampu melihat kepala isterinya digilis lori dalam satu kemalangan dekat jejambat susur keluar Taman Desa Petaling di sini semalam.
 
Dalam kejadian pukul 7.54 pagi semalam, Mohd. Ridzwan Misran, 30, dan isterinya, Norhana Nuruddin, 30, dalam perjalanan dari Bandar Baru Bangi untuk ke tempat kerja di ibu negara.
 
Pegawai Turus Siasatan dan Perundangan Trafik Kuala Lumpur, Deputi Superintendan Abdullah Roning berkata, kejadian berlaku apabila motosikal jenis Honda Wave yang ditunggang Mohd. Ridzwan merempuh belakang sebuah skuter sebelum dia dan isteri terjatuh.
 
“Ketika itu, sebuah kenderaan dipercayai lori tidak sempat mengelak dan telah menggilis kepala mangsa, mengakibat Norhana maut di tempat kejadian,” katanya.
 
Menurut beliau, pasangan tersebut tinggal di Pangsa Kajang Impian, Kajang.
 
Katanya, polis juga sedang mengesan lori yang dipercayai menggilis Norhana untuk siasatan lanjut.

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #7 on: 19 Apr, 10:24:54 AM »
Langgar lari?

huruhara

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 68
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #8 on: 19 Apr, 10:50:35 AM »
langgar lari atau tak perasan kot....langgar lari kot kan..xkan tak rasa ada benda lori dia pijak..ksian..

Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #9 on: 19 Apr, 11:08:29 AM »
Langgar lari ler tu... takkan tak perasan ada motor tergolek kat depan... >:(

ags

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 71
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #10 on: 20 Apr, 02:39:41 PM »
Ya Allah..kesian yg amat..apa la nasib kalau ada anak2 yg ditinggalkan ibu malang ni..mereka ni muda lagi..so rasanya mmg ada anak2 kecil yg tinggal ni.  Kalau ada, anak2 ni pasti menunggu kepulangan ibu mereka..x tau la mcm mana kalau benda ni jd kat kita kan...sedih.  Takziah utk keluarga mangsa.  Pemandu tu diharapkan akan mendpt balasan yg setimpal..kalau x dpt di dunia..di akhirat nanti pasti ada balasan dari Nya.

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #11 on: 20 Apr, 04:17:37 PM »
Ya Allah..kesian yg amat..apa la nasib kalau ada anak2 yg ditinggalkan ibu malang ni..mereka ni muda lagi..so rasanya mmg ada anak2 kecil yg tinggal ni.  Kalau ada, anak2 ni pasti menunggu kepulangan ibu mereka..x tau la mcm mana kalau benda ni jd kat kita kan...sedih.  Takziah utk keluarga mangsa.  Pemandu tu diharapkan akan mendpt balasan yg setimpal..kalau x dpt di dunia..di akhirat nanti pasti ada balasan dari Nya.
Kalau tenguk di muka buku, arwah bekerja di IMR dan dari gambar keluarganya nampak macam ada 2 anak yang masih kecil...takziah untuk keluarga arwah...

ags

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 71
Re: SEKUJUR TUBUH ATAS JALAN
« Reply #12 on: 20 Apr, 07:13:41 PM »
saya baru td tengok facebook arwah dan suaminya...anak2 masih kecil..3 tahun dan hampir setahun...dua2 perempuan.  dia org ni very sweet couple nampaknya..anyway, masanya telah tiba utk pegi mengadap Illahi.