Author Topic: kedai baru seksyen 2A  (Read 2403 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

miezie

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 12
kedai baru seksyen 2A
« on: 06 Feb, 06:13:07 PM »
ape cerita kedai baru kws rumah kite ne.....kedai dah siap....tapi tak ade org lagi....tak dpt CF lagi ke....

wanzizou

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 120
  • Gender: Male
  • Zinedine Zidane
Re: kedai baru seksyen 2A
« Reply #1 on: 06 Feb, 06:18:53 PM »
blum lg rasanya..byk step lg tue... mcm kdai kt seri putra tu dulu..lambat jgk baru ada kdai bukak..


smartbroadband

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 247
Re: kedai baru seksyen 2A
« Reply #3 on: 09 Feb, 07:58:41 PM »
kalau dari dari tol selepas trafic light dan petronas , Sebelum jambatan , ada simpang tiga ambil kanan.

Tak jauh dari tue . tengok sebelah kiri.. Nampak rumah Kedai..

http://maps.google.com.my/maps?q=2.887789,101.795459&num=1&vpsrc=0&ie=UTF8&t=m&z=19&layer=t

ida

  • Guest
Re: kedai baru seksyen 2A
« Reply #4 on: 10 Feb, 10:10:39 AM »
Area rmh kdi baru tu ok x?  Klu nk own shop house kt situ ok ke? Untuk invest ke.. Any komen?:)

smartbroadband

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 247
Re: kedai baru seksyen 2A
« Reply #5 on: 10 Feb, 10:32:43 AM »
Area rmh kdi baru tu ok x?  Klu nk own shop house kt situ ok ke? Untuk invest ke.. Any komen?:)

Pendapat peribadi..

Jalan dari semenyih KE BM dan Sp dah baru.. Jln perhubungan makin hebat..Kawasan dalam pembangunan..Lagi pulak inilah satu-satunya kedai dua tingkat yang ada d BM(buat masa sekarang)..Lepas ni.. Tengok kedai apa yg ada d situ..Memang jadi BZ lah...

Lagi satu , kedai ni berdekatan dengan

1. Jalan utama kalau kita dari semenyih dan bangi kalau kita duk BM
2. Jalan utama kalau lepas isi minyak petronas kalau kita duk BM
3. Tempat nak letak kenderaan pun banyak.

ida

  • Guest
Re: kedai baru seksyen 2A
« Reply #6 on: 10 Feb, 11:03:24 AM »
Tqvm 4 ur opinion

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: kedai baru seksyen 2A
« Reply #7 on: 20 Oct, 10:11:05 PM »
Kedai tomyam terang benderang tu best la... ;D
___________________
aku /..PMB