Author Topic: Masukkan Desa Mahkota sebaris dgn Seri Putra dan bukit mahkota  (Read 4046 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

saiful.manaff

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 29
Mohon di masukkan sekali sebaris dan bukannya kejiran disebabkan kami hanya dipisahkan dgn Bukit mahkota oleh anak sungai sahaja .

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
pak mod.. saya setuju
sape lagi setuju, tlg angkat tangan
pak mod nak kira undi

OffshoreMan

  • Administrator
  • Temenggung
  • ***
  • Posts: 1311
  • Gender: Male
  • Cerita Kerja Offshore Oil & Gas di Offshoreman.net
    • Offshore Oil & Gas
Done,

Diharap penduduk desa mahkota aktif dalam forum.  Boleh le tolong war warkan forum ni kepada semua penduduk di sana termasuk persatuan-persatuan dan kelab kelab. 

Gunakan la medium ini sebaiknya dan nanti kita sama sama uruskan apa apa aktiviti yg boleh di lakukan bersama, Cth, tangkap Baung kat sungai... he he he..

nash3010

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 41
Aku setuju je... cuma takut org konpius bukit mahkota ngan desa mahkota.

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
masuk kan Desa Mahkota selepas Bukit Mahkota. .
Nama forum ni ialah PMC - perkataan Putra = Seri Putra dan Impian Putra.   Nama Mahkota = Bkt Mahkota dan Desa Mahkota. .

mmg dah cukup cun. Tapi org2 Desa Mahkota aktif ker masuk PMC ni ??


___________________
aku /..PMB

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
rasanya tak ada halangan nak masukkan Desa Mahkota... tunggu Pak Sulaiman buat je.

dinikal

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 86
sorry saya baru pindah, desa mahkota ni kat mana ek. impian putra pulak kat mana?

Scale Ruler

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 70
  • Gender: Male
google map bro...sapa bole tolong. ;D
****************************************************

Jundullah_232

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 904
  • Gender: Male
Desa mahkota terletak dibalik sungai sempadan Bukit Mahkota.. jalannye melalui jambatan di simpang Tiga jalan Bangi-Semenyih, manakala Impian putra bersepadanan dgn Seri Putra terletak di sebalik Sekolah Rendah SP  :)