Author Topic: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM  (Read 2382 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

kiroroe

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 231
Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« on: April 13, 2009, 06:05:28 PM »
BBM perlu menganjurkan atau menyediakan aktiviti penduduk supaya lebih ceria dan muafakat...ada cadangan?

1) main bolasepak padang, pada petang di seksyen 4......kena repair skit padang bola tu
2) tubuh gelanggang silat BBM

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #1 on: April 14, 2009, 03:04:28 PM »


tak de ke yg sudi nak buka port indoor game.....

dam aji...chess...dart....karom....best ooo.....cam kat kampung dulu-dulu...sure riuh....

MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #2 on: April 14, 2009, 04:17:45 PM »
Padang ni byk makan ajinomoto...... BOTAK tengah...

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #3 on: April 14, 2009, 05:55:12 PM »


silap haribulan kepala lutut bleh tertinggal atas padang...
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #4 on: April 14, 2009, 06:11:38 PM »
Masalah tu....   nanti tak tau mana satu aku, mana satu ko punya.... abis dah banyak kepala lutut kat padang.... Padang high chapparal tu....

fauzey

  • Guest
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #5 on: April 14, 2009, 10:27:23 PM »
Ape kate kita buat aktiviti mancing kat desa mahkota tuh... hehehe

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #6 on: April 18, 2009, 01:26:24 PM »
Rasanya klau ada Pusat Komuniti lagi best kan?

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #7 on: April 18, 2009, 02:31:20 PM »
pusat komuniti apa bendanya...padang pun tak terjaga
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #8 on: April 20, 2009, 08:52:09 AM »
Betul gak tu.... Padang tu plak nak suruh sapa jaga....? Yg main kat situ pun tau main je... cuba buat aktiviti sket... kutip batu ke, tanam rumput ke... sikit2, lama2 cun gak.... walaupun x sehebat padang rasmi MU... ;D ;D

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #9 on: April 20, 2009, 09:55:23 AM »


untuk makluman .. padang syeksyen 4 : berikut ialah jadual penggunaan padang bolasepak syeksyen 4 bukit mahkota

Hari sabtu dan ahad ,
8.00 -9.30 pagi
5.00 -6.30 petang   digunakan untuk training team under 15 bkt mahkota fc

setia hari jam 6.45 sehingga malam gelap - aktiviti bolasepak petang


berikut adalah salinan aduan padang yg penah dibuat.


Tuan Haji Md Radzi Bin Haji Mustapha      
Pengerusi MPP Zon 1  MPKJ
Pejabat ADUN Semenyih                
Tingkat 1  Pejabat Mesra Rakyat
Kompleks Penghulu Semenyih
43500 Semenyih                  Ruj.Kami :
Selangor Darul Ehsan                Tarikh      :    7 Julai 2007


Tuan,

ADUAN MENGENAI KEADAAN PADANG BOLASEPAK DI BUKIT MAHKOTA

Adalah saya dengan hormatnya merujuk kepada perkara diatas.

2.   Berhubung dengan aduan ini, bersama-sama ini di Lampirkan laporan mengenai masalah dan kerosakan yang telah dialami oleh padang tersebut.  Kami penduduk di Bukit Mahkota tidak dapat menggunakan padang permainan bolasepak dan aktiviti lain di sebabkan oleh masalah tersebut.

3.   Kami berbesar hati sekiranya masalah kami ini mendapat keutamaan dan perhatian yang sewajarnya  dari pihak MPKJ. Diharab padang tersebut diperbaiki dengan segera. Kemudahan padang ini penting bagi kami  penduduk di Bukit Mahkota ini;  untuk menjalankan program riadah dan bersukan di samping membentuk generasi sihat dan cergas.

Sekian, terima kasih.


Saya yang diamanahkan,


Ketua Biro Belia Dan Sukan
Persatuan Penduduk Seksyan 2 & 3
Bandar Bukit Mahkota, Bangi, 43000 Kajang.

s/k    Persatuan Penduduk Seksyen 4
   Persatuan Penduduk Seksyen 5
   Persatuan Penduduk Seksyen 6



berikut adalah surat  gotong royong:

Kepada  :                        
      
Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 4
Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 5
Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 6         Ruj.Kami :
                        Tarikh      :   18 Julai 2007

Tuan,

PROGRAM GOTONG-ROYONG PERSATUAN PENDUDUK

Adalah saya dengan hormatnya merujuk kepada perkara diatas.

2.   Ahli Jawatankuasa Persatuan Penduduk Seksyen 2 & 3 menjemput tuan-tuan untuk menyertai program gotong-royong membersihkan Padang Bolasepak Bukit Mahkota yang diadakan seperti berikut :-

Tarikh      :    22 Julai 2007
Masa         :    8.00 Pagi
Tempat    :     Padang Bolasepak Bkt Mahkota , Seksyen 4

3.   Sila bawa peralatan masing-masing seperti mesin rumput (jika ada) parang dan cangkul.     

Sekian terima kasih.


“ BERKHIDMAT KEPADA MASYARAKAT UNTUK NEGARA ”


Saya yang memikul tanggungjawab,



Pengerusi Persatuan Penduduk
Seksyen 2 & 3 Bandar Bukit Mahkota


s/k   Tuan Haji Md Radzi Bin Haji Mustapha              Untuk Makluman   
Pengerusi MPP Zon 1  MPKJ
Pejabat ADUN Semenyih                
Tingkat 1  Pejabat Mesra Rakyat
Kompleks Penghulu Semenyih
43500 Semenyih,   Selangor Darul Ehsan



semua telah dibuat.. pernah ker sdr2 sekalian tutun membantu. setakat cakap boleh la.



pusat komuniti persatuan penduduk terletak di padang permainan seksyen 2. . ada disediakan :
1 - gelanggang bola tampar
2 - gelanggang futsal
3 - Bilik Gerakan Kawalan Keselamatan Bukit Mahkota ( RELA )
4 - Latihan Kompang Remaja Mahkota

rasanya dah byk program di bukit mahkota ini sejah dari 2003 hingga 2009 ini.

sama2 lah kita berkerjasama memakmurkan BBM ini.




___________________
aku /..PMB

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Aktiviti-aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #10 on: April 20, 2009, 10:09:27 AM »


untuk makluman .. padang syeksyen 4 : berikut ialah jadual penggunaan padang bolasepak syeksyen 4 bukit mahkota

Hari sabtu dan ahad ,
8.00 -9.30 pagi
5.00 -6.30 petang   digunakan untuk training team under 15 bkt mahkota fc

setia hari jam 6.45 sehingga malam gelap - aktiviti bolasepak petang


berikut adalah salinan aduan padang yg penah dibuat.


Tuan Haji Md Radzi Bin Haji Mustapha      
Pengerusi MPP Zon 1  MPKJ
Pejabat ADUN Semenyih                
Tingkat 1  Pejabat Mesra Rakyat
Kompleks Penghulu Semenyih
43500 Semenyih                  Ruj.Kami :
Selangor Darul Ehsan                Tarikh      :    7 Julai 2007


Tuan,

ADUAN MENGENAI KEADAAN PADANG BOLASEPAK DI BUKIT MAHKOTA

Adalah saya dengan hormatnya merujuk kepada perkara diatas.

2.   Berhubung dengan aduan ini, bersama-sama ini di Lampirkan laporan mengenai masalah dan kerosakan yang telah dialami oleh padang tersebut.  Kami penduduk di Bukit Mahkota tidak dapat menggunakan padang permainan bolasepak dan aktiviti lain di sebabkan oleh masalah tersebut.

3.   Kami berbesar hati sekiranya masalah kami ini mendapat keutamaan dan perhatian yang sewajarnya  dari pihak MPKJ. Diharab padang tersebut diperbaiki dengan segera. Kemudahan padang ini penting bagi kami  penduduk di Bukit Mahkota ini;  untuk menjalankan program riadah dan bersukan di samping membentuk generasi sihat dan cergas.

Sekian, terima kasih.


Saya yang diamanahkan,


Ketua Biro Belia Dan Sukan
Persatuan Penduduk Seksyan 2 & 3
Bandar Bukit Mahkota, Bangi, 43000 Kajang.

s/k    Persatuan Penduduk Seksyen 4
   Persatuan Penduduk Seksyen 5
   Persatuan Penduduk Seksyen 6



berikut adalah surat  gotong royong:

Kepada  :                        
      
Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 4
Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 5
Pengerusi Persatuan Penduduk Seksyen 6         Ruj.Kami :
                        Tarikh      :   18 Julai 2007

Tuan,

PROGRAM GOTONG-ROYONG PERSATUAN PENDUDUK

Adalah saya dengan hormatnya merujuk kepada perkara diatas.

2.   Ahli Jawatankuasa Persatuan Penduduk Seksyen 2 & 3 menjemput tuan-tuan untuk menyertai program gotong-royong membersihkan Padang Bolasepak Bukit Mahkota yang diadakan seperti berikut :-

Tarikh      :    22 Julai 2007
Masa         :    8.00 Pagi
Tempat    :     Padang Bolasepak Bkt Mahkota , Seksyen 4

3.   Sila bawa peralatan masing-masing seperti mesin rumput (jika ada) parang dan cangkul.     

Sekian terima kasih.


“ BERKHIDMAT KEPADA MASYARAKAT UNTUK NEGARA ”


Saya yang memikul tanggungjawab,



Pengerusi Persatuan Penduduk
Seksyen 2 & 3 Bandar Bukit Mahkota


s/k   Tuan Haji Md Radzi Bin Haji Mustapha              Untuk Makluman   
Pengerusi MPP Zon 1  MPKJ
Pejabat ADUN Semenyih                
Tingkat 1  Pejabat Mesra Rakyat
Kompleks Penghulu Semenyih
43500 Semenyih,   Selangor Darul Ehsan



semua telah dibuat.. pernah ker sdr2 sekalian tutun membantu. setakat cakap boleh la.



pusat komuniti persatuan penduduk terletak di padang permainan seksyen 2. . ada disediakan :
1 - gelanggang bola tampar
2 - gelanggang futsal
3 - Bilik Gerakan Kawalan Keselamatan Bukit Mahkota ( RELA )
4 - Latihan Kompang Remaja Mahkota

rasanya dah byk program di bukit mahkota ini sejah dari 2003 hingga 2009 ini.

sama2 lah kita berkerjasama memakmurkan BBM ini.



Bagus la camtu.... rasanya kalau skang bila padang tu dah ramai org gunakan lagi elok dibuat gotong royong skali lagi...


« Last Edit: April 20, 2009, 10:17:31 AM by XYZ123 »

MagicOPromotion

  • Guest
Aktiviti aktiviti Yang Perlu Ada di BBM
« Reply #11 on: May 27, 2009, 05:02:56 PM »
mohon bantuannya, apakah ada yang punya com_apf_bridge ? soalnya yang sekarang tidak gratis lagi. siapa tahu ada yang masih punya.

mas Yudith apakah masih punya? boleh mas di PM ke saya?

many thanks