Author Topic: Berhati-hati...  (Read 1572 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bob D Sayotters

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 171
  • Gender: Male
  • Sarawak Selamanya
Berhati-hati...
« on: 17 Sep, 03:53:37 PM »
dah lama dah nak amik pic ni, cuma baru sekarang baru nak dedahkan... mungkin ada sahabat2 kita yg mengetahui perkara ini... cuma sekadar memaklumkan sahaja...
"BERHATI-HATI" semasa melangkah parit atau longkang yg ada di dalam taman kita ini... klu dpt langkah terus lagi baik kerana simen yg melintang dlm parit tu, sama sekali tidak kukuh seperti yg dijangkakan kerana seolah-olah hanya main taruk je kat situ... so, berhati2 dan pesanlah kat jiran terutamanya anak2 kita...

sekadar makluman

"...Menangisi perpisahan akibat gagal bercinta adalah satu pembaziran mutiara jernih kita dan juga menguji sejauh mana kebodohan kita tetapi dengan menangisi dan menyesali akan dosa kita lantas meminta pengampunan dariNya akan lebih menjamin dunia dan akhirat..."

bsp-res

  • Guest
Re: Berhati-hati...
« Reply #1 on: 18 Sep, 02:17:34 PM »
Terima kasih atas peringatan dan keprihatinan saudara. Alhamdulillah. Memang kita biasa pijak je bahagian tu, rupanya tak kukuh pun..

Salaam.