Author Topic: Elektrik oh elektrik!  (Read 1037 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

piedro

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 108
Elektrik oh elektrik!
« on: 13 Apr, 01:07:30 AM »
As Salam..
Apa status beberapa blok2 vista hadapi masalah bekalan elektrik?
Apa puncanya?
Sampai TNB datang pun sama shj..
Payah ni..ada dengar masalah management sendiri..betul ke??

Tolonglah..
Jangan dok lama2 macam ni..

Air catu..elektrik takdo!

hasrulnizal

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 15
  • saya ni penyewa
Re: Elektrik oh elektrik!
« Reply #1 on: 14 Apr, 11:31:20 AM »
hari jumaat tu ada tanya pejabat... diorang cakap elektrik xcukup sebab ttiba2 ramai plak yang pakai aircond.... tapi kenapa 4 blok je yang kena.... ni yang dulu buat pendawaian tak bagus la ni.... alasan yang diberi pun xtau nak percaya ke tak... mula2 kata 6 ptg jumaat tu siap... pastu ckp petang sabtu.... last-last tgh malam baru ada... hari tu fuse box kat rumah pun kena wat pendawaian balik sebab dawai berserabut sampai fusebox terbakar....

management harap boleh ambik iktibar... jangan sampai 2 -3 hari baru problem nak settle....

jeopardise

  • Guest
Re: Elektrik oh elektrik!
« Reply #2 on: 15 Apr, 05:15:29 PM »
ni dah settle belum? Saya baru nak pindah masuk...

hasrulnizal

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 15
  • saya ni penyewa
Re: Elektrik oh elektrik!
« Reply #3 on: 16 Apr, 03:49:06 PM »
dh settle dh...