Author Topic: Jom pegi tengok rumah  (Read 2215 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Jom pegi tengok rumah
« on: April 29, 2009, 10:04:54 AM »
Apa kata sebagai pembeli Castanea, kita pegi tengok rumah sama-sama. Mungkin boleh ajak wakil Bangi Heights sekali sambil dia terangkan tentang progress dan apa-apa perkara lain. Kalau tak pun kita boleh buat informal. Mungkin boleh buat pada sabtu 9/5 atau ahad 10/5 dalam pukul 4 atau 5 petang. Sambil-sambil bersiar, boleh jugak kenal-kenal bakal jiran.

Hamizul

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 56
Re: Jom pegi tengok rumah
« Reply #1 on: April 30, 2009, 01:05:54 PM »
Bagus juga-tapi ade ker wakil bangi height nak datang?

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: Jom pegi tengok rumah
« Reply #2 on: April 30, 2009, 05:13:23 PM »
Kita cuba mintak dia datang la. Kita kan customer. Kalau kita ajak sekali kawan-kawan yg tengah cari rumah pun ok. Kalau cam tu rasanya mesti Bangi Heights nak datang.

Tapi kalau takde pun tak apa. Kita boleh jumpa sesama kita. Mungkin jugak boleh jumpa bakal jiran yang dah duduk kat Princeton dan teres yg berdepan dengan row castanea tu.

Kalau takde sangat, kita jumpa sesama kita ajelah. 2-3 orang pun tak apa kan.   :)

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Jom pegi tengok rumah
« Reply #2 on: April 30, 2009, 05:13:23 PM »