Author Topic: WARNING! Be Nice, Be CRITICAL ... What ever ... But Pls know the LIMIT!  (Read 10886 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

OffshoreMan

  • Administrator
  • Temenggung
  • ***
  • Posts: 1311
  • Gender: Male
  • Cerita Kerja Offshore Oil & Gas di Offshoreman.net
    • Offshore Oil & Gas
Sahabat sekalian...

Berforumlah cara baik, gunakan akal sendiri agar tidak sampai MENGERUHKAN suasana. 

Be Nice, Be CRITICAL or What Ever... But Please use your common sense when posting on the forums.

Consider Yourself Have Been Warned!

 >:(
« Last Edit: 09 Jun, 03:09:08 PM by Sulaiman Sabur »

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title


faham cikgu.....
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Roger.... bosss...  ;)

BMAAJ

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 95
  • Orang Asli Seksyen 6
setiap kehidupan pasti dihujungny kematian.  Teman mula2 ingat kat ciber takde yang bernyawa.  Percayalah malaikat maut sedang memerhati tuan-tuan dan puan-puan.  Yang pastinya Talkin dah diberi semasa kita semua masih hidup di alam siber

ade yang kecundang masa sehari, 60 hari dan bertahun.  Kiralah posting baik berpahala, posting kurang baik diingat sampai bile2. pasti akan dipersembahkan didepan Tuhan sekian alam (Tuhan dunia dan di alam siber)
« Last Edit: 09 Jun, 03:44:27 PM by BMAAJ »

fajar

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 150
setiap kehidupan pasti dihujungny kematian.  Teman mula2 ingat kat ciber takde yang bernyawa.  Percayalah malaikat maut sedang memerhati tuan-tuan dan puan-puan.  Yang pastinya Talkin dah diberi semasa kita semua masih hidup di alam siber

ade yang kecundang masa sehari, 60 hari dan bertahun.  Kiralah posting baik berpahala, posting kurang baik diingat sampai bile2. pasti akan dipersembahkan didepan Tuhan sekian alam (Tuhan dunia dan di alam siber)

memuhasabah  diri kau sendiri?
elok lah kalau termakan cili terasa podeh sendiri
harap kau lebih ber manner lepas ni
jangan jadi poyo, alien atau Denise the Menace
 ::)
I don't know the key to success, but the key to failure is trying to please everybody

BMAAJ

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 95
  • Orang Asli Seksyen 6
Sesungguhnya ketetapan dari Tuhan bahawa kamtian itu mungkin seorang mungkin setaman atau se atau dua bandar, baik awak pelawat, penghuni, pemastautin, hulubelalang sekalipun, pastinya golangan yang baik akan menggantikannya yang menyuruh kepada yang baik dan memberi nasihat jangan buat tak baik.

Yang pastinya banyak jawatan kosong di  siber tapi teman harap janganlah si moderator yang kecundang, khidmat percuma tuan cukup jelas,  buatlah ape yang patut.
« Last Edit: 09 Jun, 04:12:21 PM by BMAAJ »

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Sesungguhnya ketetapan dari Tuhan bahawa kamtian itu mungkin seorang mungkin setaman atau se atau dua bandar, baik awak pelawat, penghuni, pemastautin, hulubelalang sekalipun, pastinya golangan yang baik akan menggantikannya yang menyuruh kepada yang baik dan memberi nasihat jangan buat tak baik.
Apa masalah si Mamat ni? Bercelaru!!

ronda2

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 26
  • Gender: Male
Ada apa2 cadangan apa kita mau buat ... nak tolong dia tuu

BMAAJ

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 95
  • Orang Asli Seksyen 6
sahabat2 dalam alam siber semuda abang legenda_da (panjang sangat name), XYZ123 (adeker), zawang ronda2 dll jemputlah makan kambing golek teman ni.  hasil kerjasama teman semue yang nak melayan teman dapat akhirnya teman menjadi penduduk tetap (selagi dapat keizinan kekanda sulaiman sabur) di siber putra-mahkota ni.   

Matahati

  • Global Moderator
  • Bendahara
  • ************
  • Posts: 1947
  • Gender: Male
sahabat2 dalam alam siber semuda abang legenda_da (panjang sangat name), XYZ123 (adeker), zawang ronda2 dll jemputlah makan kambing golek teman ni.  hasil kerjasama teman semue yang nak melayan teman dapat akhirnya teman menjadi penduduk tetap (selagi dapat keizinan kekanda sulaiman sabur) di siber putra-mahkota ni.   

Pertama...teman akur dgn saranan tuan moderator.

Kedua...tahniah buat BMAAJ krn tercapai jugak hajat utk dpt 3 bintang selepas berhempas pulas berhari-hari utk mencapai bintang. ;D
Blog Pelita Hati ~ Surah Yassin :::: Blog Emas & Dinar ~ TanganEmas

OffshoreMan

  • Administrator
  • Temenggung
  • ***
  • Posts: 1311
  • Gender: Male
  • Cerita Kerja Offshore Oil & Gas di Offshoreman.net
    • Offshore Oil & Gas
BMAAJ,

I've recieve too many COMPLAINTs about your posts & tones. 

Your nickname have been banned for 14 days & do come back when you've 'put yourself together'.

At meantime, you still can browse the forum but no longer able to post within this coming 14 days.

TQ.

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Harap kita sama2 mendapat pengajaran serta diharap BMAAJ tidak menyamar guna nick baru kalau BMAAJ berintegriti.

Giemns

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 365
rasanya inilah kali pertama tindakan sedemikian diambil keatas forumer. Amat malang sekali perkara begini boleh berlaku, walau bagaimana pun, ingatan untuk diri sendiri, setiap perjalanan ada etika dan peraturannya, jika x bersetuju kenalah ambil laluan yg berlainan.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
harapnyer begitula....
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

mrs_madie

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 142
  • Gender: Female
Dah penah jadik dah  .. doulu .. lama dulu ..  tp apa2 pun saya sgt setuju dgn tindakan yg tuan hulubalang kenakan untuk menjaga keamanan dan keharmonian komuniti forum nih. Buat yg lain tuh, sama2 laa ambil iktibar.

p/s taraf penduduk tak kena reset ke  :D  :D  :D