Author Topic: Kebakaran Hutan Depan Sek 4...  (Read 2448 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Kebakaran Hutan Depan Sek 4...
« on: June 23, 2009, 10:49:36 AM »
Semlm ada kebakaran kat  hutan kecil  depan deretan kedai sek 4. Khabarnya kebakaran bermula seawal jam 10pg..gondol gak la hutan kat depan sek 3 dan sek 4 tu. Semasa balik dari keje semalam pun cikmelah tgk asap dan bara masih ada kat hutan tu..then ±8 mlm kebakaran tu berlaku semula..cemas gak cz cikmelah tgk api marak ngam2 kat depan warung sate tu, cuma terpisah oleh jalan raya jer. Sapa la agak nyer yng memulakan kebakaran tu??? dah la musim panas..hutan bertanah gambut pulak terbakar...di buat nya merebak ke kawasan perumahan ...x ker haru???Nasib baik bomba cepat sampai mlm td..balik jer rumah..baju di ampaian berbau asap dan debu hitam melekat kat baju,kat tingkap...depan rumah pun sama.  :( :( :-\ :-\ :-\

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Kebakaran Hutan Depan Sek 4...
« Reply #2 on: June 23, 2009, 01:33:40 PM »
http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=1788.msg16466;topicseen#msg16466

Hmmmm..tak prasan dh update ghope nyer..baguih nyer komuniti BBM nih.Harap2 sangat kejadian sebegini tak akan berlaku lg...

wanzizou

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 120
  • Gender: Male
  • Zinedine Zidane
Re: Kebakaran Hutan Depan Sek 4...
« Reply #3 on: June 24, 2009, 11:43:52 PM »
a'ah..sy perasan gak malam tu..bau asap je..ingatkn sape le membakar mlm2 tu.. hehe..
pagi esok nye nk g keje baru nmpak lalang kt depan tu dah terbakor...hhuhu..