Author Topic: Kereta Exos Besar! Bunyi Dengar Satu Kampung! HEBAT! PleaseLah Baby nak Tidur!!  (Read 27658 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Si SENGAL ni duk kt bandar bukit mahkota..nk tau hobi bru skrg ni selepas kete memekak tu dh xde?
mmbakar smpah sarap bukan yer daun tp segala
tin,plastik,mknn basi berulat smua dibakar depan umh..merosakkn pemandangan n alam sekitar.ntah ape ntah mentaliti org mcm ni.xserik2..

apo nak buek...dio dulu hidup mgkin takdo jiran tetanggo...skrg nie dio ado jiran dah..dio nak tunjuk la sikit dio pandai bakar sampah n tunjuk la kek jiran2 yg dio ado keto ekzos bosar...bunyi pun kuat...mgkin bule serasi dgn pepatah ""macam beruk dapek bungo""... ;D ;D ;D ;D
Ado cerito laiee ruponya...

pepatah ado kato ""yg patah tumbuh hilang borganti""...ewah.. ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Si SENGAL ni duk kt bandar bukit mahkota..nk tau hobi bru skrg ni selepas kete memekak tu dh xde?
mmbakar smpah sarap bukan yer daun tp segala
tin,plastik,mknn basi berulat smua dibakar depan umh..merosakkn pemandangan n alam sekitar.ntah ape ntah mentaliti org mcm ni.xserik2..

apo nak buek...dio dulu hidup mgkin takdo jiran tetanggo...skrg nie dio ado jiran dah..dio nak tunjuk la sikit dio pandai bakar sampah n tunjuk la kek jiran2 yg dio ado keto ekzos bosar...bunyi pun kuat...mgkin bule serasi dgn pepatah ""macam beruk dapek bungo""... ;D ;D ;D ;D
Ado cerito laiee ruponya...

pepatah ado kato ""yg patah tumbuh hilang borganti""...ewah.. ;D ;D

jangan sampai "yang patah bertumbuk hilang gigi"...  ;D ;D ;D

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Si SENGAL ni duk kt bandar bukit mahkota..nk tau hobi bru skrg ni selepas kete memekak tu dh xde?
mmbakar smpah sarap bukan yer daun tp segala
tin,plastik,mknn basi berulat smua dibakar depan umh..merosakkn pemandangan n alam sekitar.ntah ape ntah mentaliti org mcm ni.xserik2..

apo nak buek...dio dulu hidup mgkin takdo jiran tetanggo...skrg nie dio ado jiran dah..dio nak tunjuk la sikit dio pandai bakar sampah n tunjuk la kek jiran2 yg dio ado keto ekzos bosar...bunyi pun kuat...mgkin bule serasi dgn pepatah ""macam beruk dapek bungo""... ;D ;D ;D ;D
Ado cerito laiee ruponya...

pepatah ado kato ""yg patah tumbuh hilang borganti""...ewah.. ;D ;D

jangan sampai "yang patah bertumbuk hilang gigi"...  ;D ;D ;D

kah kah kah...sodap lak pepatah tu.. ;D ;D ;D

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Kira aman ler buat mase nie coz kete yg mmekak tue dah tak ader laie  ;D ;D ;D

cipansedut

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 22
hahah semalam kami bergaduh...dia ingat dia punya simpan lama.....yang duduk berjiran dengan dia...nak simpan berapa lama?? sampai jadi tahi besi terasa di hati kami??? damn....

Dah la tak reti nak bertegur siapa...siap leh tegur ayah kata kami tak reti nak tegur dia...padahal sejak kami pindah dari tahun 2005 hari pertama....salam pertama dia bagi kat kami..."SLAM THE DOOR LIKE HELL"

Bilo den masuk campur dio cakap " KAU DIAM....JANGAN KURANG AJAR!!" eh eh??? ekau cakap ngan ayah den KAU AKU tu tak kira kurang ajar??? den cakap awak tu mudo laie dari ayah den...hormat la...tak perlu kau aku kau aku....

Kalau tak kena tegur ngan ayah aku...dan makan kerambit mamat ni...standby je...

Ingat ada punching bag...ajar anak anak cara nak bertumbuk....tak gentar ar....dan tak takut....boleh simpan semua tu....

CUBA LA AJAR DIRI SENDIRI CARA NAK MENGHORMATI ORANG SEBELUM NAK AJAR ORANG MENGHORMATI DIRI KAMU YANG SEMAKIN LANJUT USIA TU.....

Dia ada pesan..."Sesiapa yang tak puas hati ngan dia...sila jumpa dia direct...."

Saya ada cadangan....sesiapa yang tak puas hati dari Seri Putra atau BBM...sila tetapkan tarikh dan datang ke rumah dia...datang beramai ramai....biar dia tahu berapa ramai orang tak puas hati ngan attitude poyo dia tu.....HAHAHAHA


my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
hahah semalam kami bergaduh...dia ingat dia punya simpan lama.....yang duduk berjiran dengan dia...nak simpan berapa lama?? sampai jadi tahi besi terasa di hati kami??? damn....

Dah la tak reti nak bertegur siapa...siap leh tegur ayah kata kami tak reti nak tegur dia...padahal sejak kami pindah dari tahun 2005 hari pertama....salam pertama dia bagi kat kami..."SLAM THE DOOR LIKE HELL"

Bilo den masuk campur dio cakap " KAU DIAM....JANGAN KURANG AJAR!!" eh eh??? ekau cakap ngan ayah den KAU AKU tu tak kira kurang ajar??? den cakap awak tu mudo laie dari ayah den...hormat la...tak perlu kau aku kau aku....

Kalau tak kena tegur ngan ayah aku...dan makan kerambit mamat ni...standby je...

Ingat ada punching bag...ajar anak anak cara nak bertumbuk....tak gentar ar....dan tak takut....boleh simpan semua tu....

CUBA LA AJAR DIRI SENDIRI CARA NAK MENGHORMATI ORANG SEBELUM NAK AJAR ORANG MENGHORMATI DIRI KAMU YANG SEMAKIN LANJUT USIA TU.....

Dia ada pesan..."Sesiapa yang tak puas hati ngan dia...sila jumpa dia direct...."

Saya ada cadangan....sesiapa yang tak puas hati dari Seri Putra atau BBM...sila tetapkan tarikh dan datang ke rumah dia...datang beramai ramai....biar dia tahu berapa ramai orang tak puas hati ngan attitude poyo dia tu.....HAHAHAHA




takpo bang...perangai beruk utan jangan di layan..... ;D ;D ;D

mRs.jeli

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 916
  • Gender: Female
den x paham mentaliti org yg pentingkn diri ni,
kot iyo nk glemer beragak la ckit,
nk jugak makan maki berbakol2 jiran kiri kanan sepelosok taman.
manusia2......
lenkali anta yo memo d0pan umah beliau tu tuk bagitau betape meluat dgn kepoyoan beliau,
peh tu signature reramai, lotak dopan umah eh,
klu x, dio xtaw org x suko kek dio.klu den la berjiran dgn org cmtu, xtaw la cmno agak eh,
 >:(
miAwW..miAWw..;)

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
den x paham mentaliti org yg pentingkn diri ni,
kot iyo nk glemer beragak la ckit,
nk jugak makan maki berbakol2 jiran kiri kanan sepelosok taman.
manusia2......
lenkali anta yo memo d0pan umah beliau tu tuk bagitau betape meluat dgn kepoyoan beliau,
peh tu signature reramai, lotak dopan umah eh,
klu x, dio xtaw org x suko kek dio.klu den la berjiran dgn org cmtu, xtaw la cmno agak eh,
 >:(

email kan kek dio dulu... ;D ;D ;D

Peugeot

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 124
Dia nih kerabat mana-mana kot..species kebal..itu yang berani semacam.

mRs.jeli

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 916
  • Gender: Female
iyolah tu kebal,
mmg kebal sebab tahan kene maki,
ekekekekekk ;D
miAwW..miAWw..;)

sbj_s5

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 325
Den ghaso,  orang2 yg x berkenaan dan xdo tekono bahang perangai hamba Allah ni xyah lah nak mengapi2kan laei isu ni...

Bukan apo den kesian gak kek tuan punyo diri, dan org  yg mengutuk2  (dlam forum, luar forum) sobab eaa, ntah tau ntah tidak tuan punyo diri yang dio dah jadi isu bosa kek forum neh.... kalu boto di ado posan suruh jumpo dio, apo kato jumpa dio ompek mato, sepuloh mato ko, cakap boto2 apo isu ea...

kan sonang, xdo da org nak buek dosa kering, ngumpek sano, ngumpek sinun....!!!!


******sorry yo tuah ghumah... kalu den OT...  ;D ;D ;D PEACE no WAR!!!!

OffshoreMan

  • Administrator
  • Temenggung
  • ***
  • Posts: 1309
  • Gender: Male
  • Cerita Kerja Offshore Oil & Gas di Offshoreman.net
    • Offshore Oil & Gas
Bunyi pun dah tak ada.
'Maybe' sebab kereta tu pun dah tak ada.
Maka thread di tutup.

Kalau ada lagi kereta lain yg pakai exhaust buluh ni, kita bincangkan di thread yg lain.