Author Topic: Teh Tarik Club (Yr. 2009 & 2010)  (Read 116060 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Teh Tarik Club
« Reply #300 on: August 06, 2010, 02:25:02 PM »
semalam kawan, capt, pengerusi (feisal) dan hairul_senibina hadir... terima kasih lagi kepada capt kerana payung lagi semalam... kawan perasan, asyik capt jer ni yang payungkan... cadangan diadakan tabung payung dimasa hadapan... ;D ;D ;D
Sangat setuju.
Tak payah lah..seminggu tak sekali....

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Teh Tarik Club
« Reply #301 on: August 06, 2010, 05:42:47 PM »
semalam kawan, capt, pengerusi (feisal) dan hairul_senibina hadir... terima kasih lagi kepada capt kerana payung lagi semalam... kawan perasan, asyik capt jer ni yang payungkan... cadangan diadakan tabung payung dimasa hadapan... ;D ;D ;D
Sangat setuju.
Tak payah lah..seminggu tak sekali....

kalau larat nak payung hari-hari pun boleh.... ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Teh Tarik Club " Berbuka Puasa"
« Reply #302 on: August 11, 2010, 10:04:55 AM »
tak de plan ke nak buat "berbuka puasa TTC"
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Teh Tarik Club " Berbuka Puasa"
« Reply #303 on: August 11, 2010, 10:17:51 AM »
tak de plan ke nak buat "berbuka puasa TTC"

kawan ok jer... lepas sari dua berbuka bersama keluarga ok gak... jangan dah nak ujung ujung nuu... berebut rebut plak kena attend majlis buka puasa nanti... ;D ;D ;D

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: Teh Tarik Club
« Reply #304 on: August 11, 2010, 11:26:39 AM »
Buka puasa TTC boleh difikirkan tapi kalau buka puasa nanti takut tak sempat terawih. Kalau TT lepas terawih lebih sesuai kut..

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Teh Tarik Club
« Reply #305 on: August 11, 2010, 11:39:59 AM »
kalau lepas terawikh.... kita namakan "Moreh TTC"

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Teh Tarik Club
« Reply #306 on: August 11, 2010, 11:44:25 AM »
normally buka puasa TT buat awal... pkul 5 ker... pkul 6 ker... borak sebelum buka puasa... masuk waktu, makan, pastu cabut... ;D ;D ;D

kawan mana mana arrangement pun ok... janji ada makan... ;)

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Teh Tarik Club
« Reply #307 on: August 11, 2010, 11:45:29 AM »
Buka puasa TTC boleh difikirkan tapi kalau buka puasa nanti takut tak sempat terawih. Kalau TT lepas terawih lebih sesuai kut..
Tak de yang nak komen tentang posting Wai berkenaan kenyataan dari pejabat Mufti N Terengganu ke?

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Teh Tarik Club
« Reply #308 on: August 11, 2010, 12:03:30 PM »
Buka puasa TTC boleh difikirkan tapi kalau buka puasa nanti takut tak sempat terawih. Kalau TT lepas terawih lebih sesuai kut..
Tak de yang nak komen tentang posting Wai berkenaan kenyataan dari pejabat Mufti N Terengganu ke?

tak berani capt... ilmu belum sampai tahap gaban boleh bertukar punya lagi... ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Teh Tarik Club
« Reply #309 on: August 11, 2010, 12:54:04 PM »
Buka puasa TTC boleh difikirkan tapi kalau buka puasa nanti takut tak sempat terawih. Kalau TT lepas terawih lebih sesuai kut..

lerpas terawih nak sambung baca al quran
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Teh Tarik Club
« Reply #310 on: August 11, 2010, 01:08:55 PM »
Boleh je baca siang hari lebih sikit ganti yg belah malam

Buka puasa TTC boleh difikirkan tapi kalau buka puasa nanti takut tak sempat terawih. Kalau TT lepas terawih lebih sesuai kut..

lerpas terawih nak sambung baca al quran

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Teh Tarik Club
« Reply #311 on: August 15, 2010, 01:08:20 PM »
so... macamna? cadangan?  ::) ::) ::)

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Re: Teh Tarik Club
« Reply #312 on: August 15, 2010, 01:14:35 PM »
Lepas terawih la. Khamis boleh. Jumaat pun boleh.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Teh Tarik Club
« Reply #313 on: August 15, 2010, 01:27:03 PM »
kawan ok jer... tunggu feedback member lain... ;D ;D ;D akusempoi banyak kali dah dia ngelat TT... ;) ;) ;)  capt plak takut nanti nak balik kampung plak kalau Jumaat...  ::) ::) ::) hairul pun dah fly dah... ::) ::) ::)

2-3 kerat kita ni jer ler... yang lelain semua simpan kuku nampak nyer... yang lalu takat horn jer pun ada gak... ::) ::) ::)

let me know... i'll be there for you... auwww... ;D ;D ;D MuaHaHaHa... :D :D :D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Teh Tarik Club
« Reply #314 on: August 15, 2010, 01:28:47 PM »
kawan ok jer... tunggu feedback member lain... ;D ;D ;D akusempoi banyak kali dah dia ngelat TT... ;) ;) ;)  capt plak takut nanti nak balik kampung plak kalau Jumaat...  ::) ::) ::) hairul pun dah fly dah... ::) ::) ::)

2-3 kerat kita ni jer ler... yang lelain semua simpan kuku nampak nyer... yang lalu takat horn jer pun ada gak... ::) ::) ::)

let me know... i'll be there for you... auwww... ;D ;D ;D MuaHaHaHa... :D :D :D
Boleh juga..nak buat lepas taraweh hari Rabu atau Khamis..Kalau hari Jumaat kita buat kat Ehsania 4 cawangan Melaka ;D ;D