Author Topic: Sembang2  (Read 172571 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Sembang2
« Reply #1800 on: April 27, 2011, 02:22:59 PM »
ade ssapa nk gna nick : mR. shREk     ::)

p/s: jgn tlebih OT kt tanah org..... ssah nnt org nk wt reference....  ;D ;D

kihkihkih....mcm dh terbayang jer sapa... :D :D
len tahan ler bg nama kat org.....

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1801 on: May 14, 2011, 05:10:14 PM »
tahniah bro akusempoi... anda telah berjaya memotong tuan punya tanah sebagai top topic stater... ;D ;D ;D

semangat GM baru ler katakan... MuaHaHaHa... :D :D :D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1802 on: May 16, 2011, 01:02:13 PM »
yea ker.. tak perasan lak... maaf kan hamba tuan tanah... hamba tumpang lalu

tahniah bro akusempoi... anda telah berjaya memotong tuan punya tanah sebagai top topic stater... ;D ;D ;D

semangat GM baru ler katakan... MuaHaHaHa... :D :D :D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1803 on: May 24, 2011, 09:27:28 AM »
mana GM ni... banyak benda mengarut masuk porum pagi ni... tulun... tulun... :-[ :-[ :-[

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1804 on: May 24, 2011, 09:58:52 AM »
dah settle
mana GM ni... banyak benda mengarut masuk porum pagi ni... tulun... tulun... :-[ :-[ :-[

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1805 on: May 24, 2011, 11:01:28 AM »
dah settle
mana GM ni... banyak benda mengarut masuk porum pagi ni... tulun... tulun... :-[ :-[ :-[

timacih... ;D ;D ;D ni patut bagi naik pangkat lagi ni... ;) ;) ;)

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Sembang2
« Reply #1806 on: May 24, 2011, 11:02:44 AM »
dah settle
mana GM ni... banyak benda mengarut masuk porum pagi ni... tulun... tulun... :-[ :-[ :-[

timacih... ;D ;D ;D ni patut bagi naik pangkat lagi ni... ;) ;) ;)

byk sngt pangkat dh.... ;D kerja tak buat (housekeeping )
___________________
aku /..PMB

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1807 on: May 24, 2011, 01:08:05 PM »
dah settle
mana GM ni... banyak benda mengarut masuk porum pagi ni... tulun... tulun... :-[ :-[ :-[

timacih... ;D ;D ;D ni patut bagi naik pangkat lagi ni... ;) ;) ;)

byk sngt pangkat dh.... ;D kerja tak buat (housekeeping )

memang dah cam tu... makin besar pangkat mana der buat kerja dah... main ngarah jer... ::) ::) ::)

komplen ler komplen... bagi naik pangkat gak kang... MuaHaHaHa... :D :D :D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1808 on: May 24, 2011, 05:41:47 PM »
satu pertuduhan berat ni....sila kemukakan bukti...:)
alah korang ni... lambat sikit dah tuduh tak buat kerja
kerja percuma ... kalau ada org lain nak buat ...dialu-alukan

dah settle
mana GM ni... banyak benda mengarut masuk porum pagi ni... tulun... tulun... :-[ :-[ :-[

timacih... ;D ;D ;D ni patut bagi naik pangkat lagi ni... ;) ;) ;)

byk sngt pangkat dh.... ;D kerja tak buat (housekeeping )

memang dah cam tu... makin besar pangkat mana der buat kerja dah... main ngarah jer... ::) ::) ::)

komplen ler komplen... bagi naik pangkat gak kang... MuaHaHaHa... :D :D :D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1809 on: May 24, 2011, 09:01:10 PM »

satu pertuduhan berat ni....sila kemukakan bukti...:)
alah korang ni... lambat sikit dah tuduh tak buat kerja
kerja percuma ... kalau ada org lain nak buat ...dialu-alukan


sabaq... sabaq...  ;) ;) ;)

Haaaa... PMB... offer tu... kalau bran PM ler tuan tanah mintak naik pangkat... MuaHaHaHa... :D :D :D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1810 on: June 03, 2011, 03:11:50 PM »
apasal tak ada posting pun hari ni???

semua gi cuti2 malaysia ke?

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: Sembang2
« Reply #1811 on: June 03, 2011, 03:13:57 PM »
ank cuti sek... mak ayah amik peluang bwk cuti2 m'sia la.....  ;)

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Sembang2
« Reply #1812 on: June 03, 2011, 03:15:32 PM »
sambil cuti2 tu, masuklah chat sini :)

mImOsaPudiCa

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2490
Re: Sembang2
« Reply #1813 on: June 03, 2011, 03:22:49 PM »
x sempat or xde line internt kot....  ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Sembang2
« Reply #1814 on: June 03, 2011, 04:33:49 PM »
dok asyik buat2 sibuk ni... ::) ::) ::)