Author Topic: D'Sentral memang best  (Read 6578 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cienoet

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 17
Re: D'Sentral memang best
« Reply #15 on: August 27, 2008, 05:17:14 PM »
alahai encik pukat..ada org tanya tu... 

zul

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 504
Re: D'Sentral memang best
« Reply #16 on: August 27, 2008, 05:29:40 PM »
nampak bunner takzirah oleh Ust Farid Ravi pada 30/08/2008...
kat mana yea?..

BSP

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 157
  • Gender: Male
Re: D'Sentral memang best
« Reply #17 on: August 27, 2008, 05:55:58 PM »
nampak bunner takzirah oleh Ust Farid Ravi pada 30/08/2008...
kat mana yea?..

Info..

Assalamaualaikum,

Tarikh: 30 Ogos 2008 (Sabtu)

Masa : Bermula - 9.00pm

Atur cara : -Ketibaan tetamu
                -Majlis bermula dengan Tazkirah oleh Ustaz Mohd Fariz Ravi Abdullah             
               - Doa Selamat
                -Jamuan
                -Bersurai

Tempat : Padang Permainan (Berhadapan Semi D/Putra 96)

Ajuran : Kelab Sukan Bandar Seri Putra

Jemputan : Penduduk-penduduk Bandar Seri Putra semua di jemput hadir ke Majlis tersebut.

** banner (di simpang masuk jalan utama) / Flyer - sudah diedarkan...


MEEA

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 17
Re: D'Sentral memang best
« Reply #18 on: April 20, 2009, 09:12:00 AM »
d'SENTRAL 6B bestttttttt....minggu depan kita gi sama sama gotong royong ye kengkawan.....syoknya dapat berhimpun sekali sekala cam ni bolehlah kita berkenalan dengan lebih erat agar dapat mewujudkan suasana kejiranan yang harmoni. Hidup D'sentraliannnnnnnnn

mydotnet

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 78
Re: D'Sentral memang best
« Reply #19 on: April 27, 2009, 12:10:47 PM »
d'SENTRAL 6B bestttttttt....minggu depan kita gi sama sama gotong royong ye kengkawan.....syoknya dapat berhimpun sekali sekala cam ni bolehlah kita berkenalan dengan lebih erat agar dapat mewujudkan suasana kejiranan yang harmoni. Hidup D'sentraliannnnnnnnn


Go...go...go....D Central !!!    ;D
::Teknologi Terkini Pembelajaran dan Menyemak Bacaan Al-Quran :: http://eqalam.bravehost.com
::Email Marketing - PERCUMA 50K Email Aktif :: http://www.emailtunai.net/janiedotcom
:: Bio-Aura Nano Hai-O....Hanya RM1200 Sahaja!! ::

kasutburuk

  • Guest
Re: D'Sentral memang best
« Reply #20 on: May 14, 2009, 02:53:47 PM »
best memang best tapi pecah rumah menjadi2 kita sama2 mmbantu

MEEA

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 17
Re: D'Sentral memang best
« Reply #21 on: May 14, 2009, 04:25:35 PM »
Betul tu....rumah saya baru kena hari isnin baru ni.....sama samalah kita ambil tahu hal jiran2 bukan nak kepoh tapi ambil tahu sikit sikit .....baru tinggal kat sini setahun dan dulu rasa seronok sangat tinggal kat sini tapi la ni rasa cuak semacam je. Hari hari gi keje tapi hati berdebar debar ...... baru baru ni jiran saya yang tak kerja kata dah ada pulak budak melayu lelaki 4 org naik kete iswara colour gelap tekan loceng rumah dia tanya nak tengok barang ( gores dan menang kot) tapi jiran saya tak layan pastu siap budak tu tanya lagi hari ni kak keje ke cuti......apasal dia tanya cam tu ye.........misteriiiiii