Author Topic: Kereta Exos Besar! Bunyi Dengar Satu Kampung! HEBAT! PleaseLah Baby nak Tidur!!  (Read 27755 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Ala-ala MPV macam V50 T5 dengan Caldina boleh kut.

APAI

  • Guest
Bro(s);

apa kata kita lepak kat kedai kopi bukak topik ni/lain2 topik...
lagipun kita ni macam dah kenal lama je kan...
Macam "Brotherhood of Putra-Mahkota" ala2 cerita perang "band of brothers"
 ;D ;D ;D

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
Dah buat. Yg datang dalam 2-3 orang je. NAk join jom la.

kedainasfa

  • ALPHA LIPID LIFLINE
  • Hulubalang
  • *****
  • Posts: 595
  • Gender: Male
  • Slim Diet 2
    • alpha lipid & slim diet 2
semalam dalam kul 10 pagi masa nk p kl terserempak ngan brother AGR ni kt highway area kajang, tarik punyalah panjang,pastu siap cucuk orang depan dia.saya tengok pun bengang.bunyi pun bingit

Mal75

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 105
Sejak kebelakangan ni ada satu kereta... Honda Putih.  Kalau lalu depan rumah saya memang mcm nak pecah semua tingkap... Taulah Eksoz kereta hang power! tapi be considerate sikit... BABY NAK TIDOR!!! 

btw: Kereta Ferari Merah yg selalu lalu depan rumah saya pun tak de lah nak VROOOOM VROOOM mcm lu bro!

mungkin dia gian nak main trek sepang tu.
Bersyukurlah kita diatas kesihatan dan rezeki yang diberi Allah.

PrinceCharm

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 229
ada 4 jenis manusia;
a) dia tahu apa yang dia tahu
b) dia tahu apa yang dia tak tahu
c) dia tak tahu apa yang dia tahu
d) dia tak tahu apa yang dia tak tahu

tapi ada lagi satu jenis species dia buat tak tahu apa yang dia tahu.. ???

cipansedut

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 22
Eh..dah lama tak bukak forum ni....AGR 44 dah kena curik 4-5 bulan lepas.....aku rasa bersyukur sebab dah hilang satu seksa ataupun pencemaran tahi telinga aku....aku siap buat majlis doa selamat seorang diri berbekalkan pulut kuning + telur rebus 3 biji.....bersyukur sangat...hahahaha

itu baru AGR 44 kena curik dalam pagar rumah.....ni pulak W** 3036 Mitsubishi Triton kena tarik depan2 muka aku.....siap leh eksen cakap kat india tarik kereta....." Oi!..Lu tahu itu kereta melayu punya? Ada berani ambil!" India tu jawab balik " Ini owner triton saya kenal, lu abang long dia ka? ayahanda dia ka? sekarang saya di arah oleh pihak bank ambil kereta ini memandangkan tiada pembayaran sebanyak 5 bulan"

Hamik ko!!!!.....india tu leh cakap lebih elok dari mamat ni....terus selenyer muka.....pesen dia ni..kalau jumpa gu / kawan2 dia...bukan main baik...kalau jumpa Rakyat 1Malaysia pandang macam tgk yahudi.....

mossgenio

  • Salah seorang
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4035
ow... begitu citernya....

zahidee_taat

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 36
Selamat menyambut bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa.

amran

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 272
  • Gender: Male
Selamat berpuasa.  hari ini memantai.....
Am

cipansedut

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 22
jangan susah hati....AGR 44 tu sudah kehilangan taring...rasa2 kereta tersebut sudah dicuri(kata tuan punya kereta...) tapi kalau tak silap ditarik kerana tidak dibayar...memang suka memekak laa....sekarang tak berani nk buat bising lagi...takut kene sumpah dgn org sekeling...
memang JIRAN YANG SENGALLL!!!!!...bila kereta di curi baru ingat ada jiran nk bertanya...kalo tidak satu family menyombong...

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
jangan susah hati....AGR 44 tu sudah kehilangan taring...rasa2 kereta tersebut sudah dicuri(kata tuan punya kereta...) tapi kalau tak silap ditarik kerana tidak dibayar...memang suka memekak laa....sekarang tak berani nk buat bising lagi...takut kene sumpah dgn org sekeling...
memang JIRAN YANG SENGALLL!!!!!...bila kereta di curi baru ingat ada jiran nk bertanya...kalo tidak satu family menyombong...

kek mano peristiwo ni bang...BSP ko bkt mahkota.. :D :D :D

cipansedut

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 22
Si SENGAL ni duk kt bandar bukit mahkota..nk tau hobi bru skrg ni selepas kete memekak tu dh xde?
mmbakar smpah sarap bukan yer daun tp segala
tin,plastik,mknn basi berulat smua dibakar depan umh..merosakkn pemandangan n alam sekitar.ntah ape ntah mentaliti org mcm ni.xserik2..

my

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2882
Si SENGAL ni duk kt bandar bukit mahkota..nk tau hobi bru skrg ni selepas kete memekak tu dh xde?
mmbakar smpah sarap bukan yer daun tp segala
tin,plastik,mknn basi berulat smua dibakar depan umh..merosakkn pemandangan n alam sekitar.ntah ape ntah mentaliti org mcm ni.xserik2..

apo nak buek...dio dulu hidup mgkin takdo jiran tetanggo...skrg nie dio ado jiran dah..dio nak tunjuk la sikit dio pandai bakar sampah n tunjuk la kek jiran2 yg dio ado keto ekzos bosar...bunyi pun kuat...mgkin bule serasi dgn pepatah ""macam beruk dapek bungo""... ;D ;D ;D ;D

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Si SENGAL ni duk kt bandar bukit mahkota..nk tau hobi bru skrg ni selepas kete memekak tu dh xde?
mmbakar smpah sarap bukan yer daun tp segala
tin,plastik,mknn basi berulat smua dibakar depan umh..merosakkn pemandangan n alam sekitar.ntah ape ntah mentaliti org mcm ni.xserik2..

apo nak buek...dio dulu hidup mgkin takdo jiran tetanggo...skrg nie dio ado jiran dah..dio nak tunjuk la sikit dio pandai bakar sampah n tunjuk la kek jiran2 yg dio ado keto ekzos bosar...bunyi pun kuat...mgkin bule serasi dgn pepatah ""macam beruk dapek bungo""... ;D ;D ;D ;D
Ado cerito laiee ruponya...