Author Topic: Pemandu Bawah Umur...  (Read 5255 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

karim

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 405
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #30 on: April 07, 2010, 07:06:12 PM »
hhhmmm....dd, bg saya anak tu mcm gelang emas...even ada 10 utas kt tangan pun, klu ilang satu, saya akan berusaha cari smpai dapat. Mmg mudah beli lain, tapi x sama mcm yg ilang tu. So anak tu adalah harta yg sgt berharga...heran nape mereka nih x syg nyawa anak sendri.. :-[ :-[

**teringat iklan radio psl moto..."yolah anak abah".... :)

perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

perempuan = emas....
yer ker...

F4iring

  • PM Bikers
  • Moderator
  • Hulubalang
  • ***********
  • Posts: 688
  • Gender: Male
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #31 on: April 08, 2010, 08:58:42 AM »
aaiiippp..XY bkn x caye ler...bro ST a.k.a abg misai tu bwk budk skolah BSP..yg sy slalu call ank yg skolah kt SMKJReko laaaa... ::) ::)

***abg ST tu pelajar harapn skolah laa..mane penah monteng... ;D ;D

caya lah abg misai...

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #32 on: April 08, 2010, 09:13:45 AM »
hhhmmm....dd, bg saya anak tu mcm gelang emas...even ada 10 utas kt tangan pun, klu ilang satu, saya akan berusaha cari smpai dapat. Mmg mudah beli lain, tapi x sama mcm yg ilang tu. So anak tu adalah harta yg sgt berharga...heran nape mereka nih x syg nyawa anak sendri.. :-[ :-[

**teringat iklan radio psl moto..."yolah anak abah".... :)

cikmelah kita ni lain... tak boleh disamakan dengan depa tu...  ::) ::) ::)

beza antara manusia ngan insan... ;D


perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

contoh diberi ADA MAKNA tu...  ;D ;D ;D

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #33 on: April 08, 2010, 09:19:40 AM »

perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

contoh diberi ADA MAKNA tu...  ;D ;D ;D

Saje bg contoh camtu..... nk try Abg Misai la tu.... tambah gelang..... bleh tambah anak skali....  ;D ;D ;D ;D ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #34 on: April 08, 2010, 11:45:16 AM »
hhhmmm....dd, bg saya anak tu mcm gelang emas...even ada 10 utas kt tangan pun, klu ilang satu, saya akan berusaha cari smpai dapat. Mmg mudah beli lain, tapi x sama mcm yg ilang tu. So anak tu adalah harta yg sgt berharga...heran nape mereka nih x syg nyawa anak sendri.. :-[ :-[

**teringat iklan radio psl moto..."yolah anak abah".... :)

perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

perempuan = emas....
yer ker...


kawan ada sportrim colour emas.....kalau nak...bleh kawtim  ;D ;D ;D pakai kt leher cantik tu
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

Trojan5

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2668
  • Gender: Male
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #35 on: April 08, 2010, 11:54:05 AM »
hhhmmm....dd, bg saya anak tu mcm gelang emas...even ada 10 utas kt tangan pun, klu ilang satu, saya akan berusaha cari smpai dapat. Mmg mudah beli lain, tapi x sama mcm yg ilang tu. So anak tu adalah harta yg sgt berharga...heran nape mereka nih x syg nyawa anak sendri.. :-[ :-[

**teringat iklan radio psl moto..."yolah anak abah".... :)

perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

perempuan = emas....
yer ker...


kawan ada sportrim colour emas.....kalau nak...bleh kawtim  ;D ;D ;D pakai kt leher cantik tu

Cikmelah xde arini.... pg tambah gelang....  ;D ;D ;D ;D

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #36 on: April 08, 2010, 12:01:04 PM »
hhhmmm....dd, bg saya anak tu mcm gelang emas...even ada 10 utas kt tangan pun, klu ilang satu, saya akan berusaha cari smpai dapat. Mmg mudah beli lain, tapi x sama mcm yg ilang tu. So anak tu adalah harta yg sgt berharga...heran nape mereka nih x syg nyawa anak sendri.. :-[ :-[

**teringat iklan radio psl moto..."yolah anak abah".... :)

perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

perempuan = emas....
yer ker...


kawan ada sportrim colour emas.....kalau nak...bleh kawtim  ;D ;D ;D pakai kt leher cantik tu

Cikmelah xde arini.... pg tambah gelang....  ;D ;D ;D ;D

banyak gelang emas abang misai... hari hari bagi gelang emas pun tak per... ::) ::) ::)

Norfeal1980

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 918
Re: Pemandu Bawah Umur...
« Reply #37 on: April 09, 2010, 01:24:47 PM »
hhhmmm....dd, bg saya anak tu mcm gelang emas...even ada 10 utas kt tangan pun, klu ilang satu, saya akan berusaha cari smpai dapat. Mmg mudah beli lain, tapi x sama mcm yg ilang tu. So anak tu adalah harta yg sgt berharga...heran nape mereka nih x syg nyawa anak sendri.. :-[ :-[

**teringat iklan radio psl moto..."yolah anak abah".... :)

perempuan tak larik dari gelang emas... ;D

perempuan = emas....
yer ker...


kawan ada sportrim colour emas.....kalau nak...bleh kawtim  ;D ;D ;D pakai kt leher cantik tu

Cikmelah xde arini.... pg tambah gelang....  ;D ;D ;D ;D

banyak gelang emas abang misai... hari hari bagi gelang emas pun tak per... ::) ::) ::)

Abang Misai pakai gelang emas ker ??? ??? ???