Author Topic: Anjing  (Read 5566 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mrzul

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 118
Re: Anjing
« Reply #15 on: December 26, 2012, 01:43:54 AM »
Saya telah pun membuat aduan kepada pihak MPKJ secara talian terus (ONLINE) pada 16/12/12. Sekarang ni tengah tunggu tindakan susulan dari pihak Majlis.

Harap ada berita baik tentang daripada pihak majlis.

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: Anjing
« Reply #16 on: December 26, 2012, 09:30:54 AM »
emmm.. bila joging kat bandar seri putra ada anjing, pergi joging kat bukit mahkota pon ada anjing berjoging juga pepagi.. isk.. kalaulah ada kompleks sukan bandar seri putra untuk berjoging..hehe  ;D

Mal75

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 105
Re: Anjing
« Reply #17 on: December 26, 2012, 01:45:19 PM »
sesiapa nak bunuh anjing liar PM jer saya, nanti saya settlekan. ;D
Bersyukurlah kita diatas kesihatan dan rezeki yang diberi Allah.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: Anjing
« Reply #18 on: December 26, 2012, 06:14:48 PM »
Waaaa... boleh ke?

Mal75

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 105
Re: Anjing
« Reply #19 on: December 27, 2012, 08:30:10 AM »
kalau anjing tu mengganas, menggangu orang boleh jer ;D
Bersyukurlah kita diatas kesihatan dan rezeki yang diberi Allah.

nanaeddie

  • Pelawat
  • *
  • Posts: 3
  • I Love Putra Mahkota
Re: Anjing
« Reply #20 on: January 22, 2013, 02:39:33 PM »
saya dah dua kali kene kejar ngan anjing bile lalu kat sebelah seri melati ni...yg tempat ade court n rumah tnb tu..apelagi terus pecut masuk hamidi ceria...hihihi..

takut, skg dah tk lalu situ dah..agaknye tu area anjing2 tu lepak..diorg tk bagi saya lalu situ la tu..

mrzul

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 118
Re: Anjing
« Reply #21 on: February 05, 2013, 10:41:25 AM »
Nampaknya, sehingga hari ini tiada apa2 tindakan daripada pihak MPKJ. Tak tau nak buat macam mana dah. Anjing liar dan gelandangan masih lagi berkeliaran di dalam kawasan Pangsapuri Seri Melati dan di sekitar jalan Seri Putra 3/1 hingga ke Kedai Makan Hamidi Ceria.