Author Topic: Taman Pelangi Semenyih (Dekat Tesco)  (Read 8117 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Taman Pelangi Semenyih (Dekat Tesco)
« on: March 06, 2009, 12:08:02 PM »
Hujung minggu lepas ada pegi housewarming + cukur rambut kawan my inlaw kat Taman Pelangi Semenyih. Rumah kat sana nampak okay. Corner lot tak sampai 300k. Lot tengah dalam 80k aje. Tapi tu dalam 2 tahun lepas la. Ni dah ada Tesco ni tak tau la. Lepas tu KFC & Pizzahut pun nak bukak standalone building seberang jalan Tesco tu. Nak gi KL pun dah boleh ikut LEKAS.

Matahati

  • Global Moderator
  • Bendahara
  • ************
  • Posts: 1947
  • Gender: Male
Re: Taman Pelangi Semenyih (Dekat Tesco)
« Reply #1 on: March 06, 2009, 01:01:01 PM »
Sy tinggal di depan Taman tuu jer...Bandar Rinching  ;D

Skg dah tak dpt harga mcm tuu. Last year pemaju situ buka rumah  utk di jual...kejap jer habis. Rumah double story 20x65 RM180k.
Depan tu mmg nk bukak KFC/Pizza Hut...nnt senang ler....call 755 2525....piza smp depan rumah  ;D ;D bayar jer ler...

Pasaraya Econsave, The Store dan Tesco...pilih jer.

Bank lak ada 6 buah kat sini....cepat lak duit habis  ;D ;D

Nak gi KL...ikut highway SILK pun boleh...LEkAS pun boleh...ikut jalan lama pun boleh...byk pilihan.
Blog Pelita Hati ~ Surah Yassin :::: Blog Emas & Dinar ~ TanganEmas