Author Topic: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...  (Read 9635 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #30 on: 15 Jun, 01:15:33 PM »
Baru-baru ni sembang-sembang dengan member kat surau. katanya ada 'serbuan' di Blok H pada 28 Mei 2010 yang lepas... malam hari Wesak. kecoh sekejap pasal budak perempuan tak hormat dengan orang tua yang ada masa serbuan.

Agaknya, sudah hilang rasa malu dan hormat diorang ni...

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #31 on: 15 Jun, 01:20:37 PM »
Baru-baru ni sembang-sembang dengan member kat surau. katanya ada 'serbuan' di Blok H pada 28 Mei 2010 yang lepas... malam hari Wesak. kecoh sekejap pasal budak perempuan tak hormat dengan orang tua yang ada masa serbuan.

Agaknya, sudah hilang rasa malu dan hormat diorang ni...

tak yah agak agak lagi... memang dah betul dah tu bro... ;) ;) ;)

dengar cerita depa lepaskan... betul ker? pasal apa?

rose

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 87
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #32 on: 04 Oct, 03:51:46 PM »
mmg bagus pun baru2 ni persatuan penduduk buat bancian penduduk...so boleh tau penduduk yg mana dah berkeluarga dan mana yg bujang...senang sikit...supaya maksiat x berleluasa di tempat kita...

rose

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 87
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #33 on: 19 Oct, 02:18:17 PM »
salam semua..sabtu lepas sepasang kekasih yang bersekedudukan di Blok A telah pun ditangkap khalwat...masa tu saya tgh bersiap2 nak g tgk bola Selangor vs Singapore kat Stadium Shah Alam...tetiba dgr bunyi kecoh kat bawah flat...bdk pempuan kete kelisa ni mmg dah lama penduduk perhatikan...last2 baru dpt tangkap....blok lain x tau la saya...

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #34 on: 19 Oct, 03:30:25 PM »
salam semua..sabtu lepas sepasang kekasih yang bersekedudukan di Blok A telah pun ditangkap khalwat...masa tu saya tgh bersiap2 nak g tgk bola Selangor vs Singapore kat Stadium Shah Alam...tetiba dgr bunyi kecoh kat bawah flat...bdk pempuan kete kelisa ni mmg dah lama penduduk perhatikan...last2 baru dpt tangkap....blok lain x tau la saya...

Bkn kat blok G pn ada bebaru nih..? tp bese laa.."cath and release".. ::) ::)

WIN

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1056
  • Gender: Female
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #35 on: 19 Oct, 09:28:01 PM »
Catch n r? Perabih masa je.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #36 on: 19 Oct, 09:50:09 PM »
salam semua..sabtu lepas sepasang kekasih yang bersekedudukan di Blok A telah pun ditangkap khalwat...masa tu saya tgh bersiap2 nak g tgk bola Selangor vs Singapore kat Stadium Shah Alam...tetiba dgr bunyi kecoh kat bawah flat...bdk pempuan kete kelisa ni mmg dah lama penduduk perhatikan...last2 baru dpt tangkap....blok lain x tau la saya...

Bkn kat blok G pn ada bebaru nih..? tp bese laa.."cath and release".. ::) ::)

macam mancing ikan plak... ::) ::) ::)

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #37 on: 13 Nov, 09:09:16 AM »
Kalau kengkawan tak highlight, tak perasanlah pulak... macam nak preserve kan ikan-ikan yang semakin pupus; tangkap, amik gambar dan lepas supaya dapat membiak semula... masalahnya ini bukan ikan, manusia. Dan melibatkan legallah pulak. Nak tangkap kena ada authority... dan citer ini akan tak habis... sehingga pihak yang prihatin diberikuasa sewajarnya. Pihak yang makan gaji, kalau tak ada OT, elaun itu ini, kenderaan dan paling penting arahan, tak nak die nak tangkap orang ni... ingat seronok ke tangkap orang?

Bkn kat blok G pn ada bebaru nih..? tp bese laa.."cath and release".. ::) ::)
macam mancing ikan plak... ::) ::) ::)....

rose

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 87
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #38 on: 14 Nov, 06:57:52 PM »
nape x call JAIS jer...

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: nk mnt tlng... sy xth pe nk bt...
« Reply #39 on: 15 Nov, 08:28:24 AM »
dah call......
nape x call JAIS jer...

....................... Pihak yang makan gaji, kalau tak ada OT, elaun itu ini, kenderaan dan paling penting arahan, tak nak die nak tangkap orang ni... ingat seronok ke tangkap orang?

Bkn kat blok G pn ada bebaru nih..? tp bese laa.."cath and release".. ::) ::)
macam mancing ikan plak... ::) ::) ::)....