Author Topic: Mohon Maaf Zahir & Batin....Selamat Hari Raya...  (Read 708 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wanna be R3 owner

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 126
Mohon Maaf Zahir & Batin....Selamat Hari Raya...
« on: 17 Sep, 12:54:51 PM »
Assalamualaikum,
Semua saudara saya dalam forum ni saya mohon maaf kalau ade tersilap kata dan sebagainya. Saya pun maafkan semua salah saudara kalau ada yang saya terasa. Esok dah nak balik lepas kerja dan takut tak sempat minta maaf jadi saya minta maaf banyak2. Selamat Hari Raya.. Drive elok2... Nak tekan minyak lebih atau marah2 masa drive, ingat orang tersayang, lagipun Ramadhan baru aje lepas.. takkan takde kesan dalam hati kot.. Malu kat Allah.. Saya ingatkan diri saya jugak.

Wassalam ;D