Author Topic: Flat Putih Belakang Kedai  (Read 14415 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

MsSpectra

  • Sekarang dah
  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2735
  • Gender: Female
Re: Flat Putih Belakang Kedai
« Reply #60 on: August 23, 2010, 03:56:09 PM »
Selalunya, masih tersumbat kat sepanjang-panjang salur 'tu'. nak kena jolok dan tembak dengan air. barulah yang dah jadi batu boleh pecah... mungkin jugak boleh jumpa pampers, kotak rokok, kain, plastik....etc. Itu yang menyebabkan masalah tersumbat.

yang tersumbat mgkin umah dia jer.. cz umah lelain kt atas ok jer.. dan pg td nmpk segumpal kertas kuar dr salur air tu.. ntah x tau laa...tp hrp pihak maintenance dpt baiki segera salur yg pecah kt bawah tu...

elmil

  • Guest
Re: Flat Putih Belakang Kedai
« Reply #61 on: August 27, 2010, 03:47:56 PM »
a'kum..nak tumpang tanye..dl waktu ml2 bl flat ni brp ribu ye? sy ingat nk bl umah tingkat 2..rs2nye ok tak kalo sy bl umah kat sekyen 4 ni?boleh bg pandangan x?

Suffian

  • ShahBandar
  • ******
  • Posts: 826
Re: Flat Putih Belakang Kedai
« Reply #62 on: August 28, 2010, 10:44:12 PM »
ok je.  :D

Harga tingkat 4 RM35k (Ada yang kena 42k)  masa beli...dan tingkat 1 harga beli RM45k.
Masa beli unit saya yang dah siap renovate, bank value nilai RM100k. Tapi saya kowtim ngan penjual RM50k je. Hmmm ... tetiba teringat nak buat OD daripada lebihan nilai tu.... hmmmm.... masyuk... masyuk...

a'kum..nak tumpang tanye..dl waktu ml2 bl flat ni brp ribu ye? sy ingat nk bl umah tingkat 2..rs2nye ok tak kalo sy bl umah kat sekyen 4 ni?boleh bg pandangan x?
« Last Edit: December 22, 2010, 09:37:43 AM by Suffian »

alina

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 21
Re: Flat Putih Belakang Kedai
« Reply #63 on: November 14, 2011, 12:31:26 PM »
kenapa lah panggil flat putih belakang kedai erk?..nama sedap2 panggil flat putih je?ermmm..ye lah..rumah yang saya sewa ni mmg banyak problemnye..erm..nak tanye...bilik rumah mmg tak de pili ker?kat umah saya ni cuma ada 2 pili air..satu utk sinki,satu lagi kat tandas..kat bik air cm ada pancuran je..tekanan air rendah pulak tu.pastu...banyak suis yang tak boleh pakai..knp boleh jadi begini..??

wanzizou

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 120
  • Gender: Male
  • Zinedine Zidane
Re: Flat Putih Belakang Kedai
« Reply #64 on: November 14, 2011, 12:52:16 PM »
hubungi tuan rumah utk minta izin membuat pertambahan pili air di bilik mandi dan repair suis2 letrik tu..pastu nnti potong lah duit sewa utk bln tu.. ( sy pernah wat cmtu dulu )


@zrul@li™

  • Berpijak diBumi Allah, Bernaung DiLangit Allah
  • Penghuni
  • **
  • Posts: 29
  • Gender: Male
Re: Flat Putih Belakang Kedai
« Reply #65 on: November 22, 2011, 12:27:19 PM »
ada siapa nak jual rumah

Harga RM50k-RM70k
Tingkat: 1@2
MOGA ISLAM TERUS BERSINAR™