Author Topic: semua benda ewallet  (Read 26 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

montyashley

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 23
semua benda ewallet
« on: October 10, 2019, 05:52:43 PM »
aku tengok zaman sekarang ni BERLAKU SUATU PERUBAHAN YANG DRASTIK dalam jual beli......

dulu, bermula dengan pembayaran pakai kad, tp tak ramai buat...

lepas tu wujudnya online banking dan muncul beli online (transfer online dan sbgnya)...mula-mula tak berapa mendapat sambutan...tapi tiba2 di zaman skrg ni semua benda transfer online...hinggakan nak bayar hutang kt kawan rm10 pun duk bayar online......dan tup tup tiba2 muncul pulak mcm2 ewallet.....TnG Ewallet, BoostApp, Setel, Smart Parking Selangor....


bagi aku, perubahan ni nampak mcm suatu perubahan yang bagus...sbb semua urusan akan jadi lebih mudah dan cepat...


apa pulak pendapat korang?

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

semua benda ewallet
« on: October 10, 2019, 05:52:43 PM »