Author Topic: Ingin Jadi Ahli Kelab???  (Read 13050 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #30 on: 29 Sep, 03:52:43 PM »
wujud lagi tak kelab ni? ape xtvt terbaru akan datang?
Masih kuat lagi..Akan datang, Hari Terbuka Bandar Seri Putra anjuran Kelab Sukan..mulanya dirancang pada 10/10/2010, tetapi ditunda.
Antara acara:
Pertandingan khemah komuniti terbaik...Tarik tali..makan mkan dsb..
untuk org BSP je la ni...org BBM sapa beli banglo adalah dapat jadi ahli club... :D :D

org BBM dulu dijemput jadi ahli dlm kelab ni ( kelab sukan putra mahkota )
skrg ni sudah disingkirkan @ sudah tukar la .. ( kelab sukan BSP )   
org BBM tengok jer la.. sambey telan ayaq liuq ..  ;D

barang yang lepas usah dikenang... ;) ;) ;)

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #31 on: 29 Sep, 09:14:30 PM »
saya sendiri tak faham perjalanan kelab... nak dapat info kelab pun tak tahu.
so mungkin boleh dianggap kelab ini hanya untuk orang2 elite je... org lain tak leh join

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #32 on: 29 Sep, 09:59:24 PM »
saya sendiri tak faham perjalanan kelab... nak dapat info kelab pun tak tahu.
so mungkin boleh dianggap kelab ini hanya untuk orang2 elite je... org lain tak leh join
Rasanya kelab ni tak de membership. Yang ada AJK aje..Sebab dulu dah di buka tetapi tak mendapat sambutan.
Kelab terus hidup pun kerana menguruskan pasar malam..Dari situlah semua dana di perolehi untuk menjalankan xtvt.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #33 on: 29 Sep, 10:24:57 PM »
saya sendiri tak faham perjalanan kelab... nak dapat info kelab pun tak tahu.
so mungkin boleh dianggap kelab ini hanya untuk orang2 elite je... org lain tak leh join
Rasanya kelab ni tak de membership. Yang ada AJK aje..Sebab dulu dah di buka tetapi tak mendapat sambutan.
Kelab terus hidup pun kerana menguruskan pasar malam..Dari situlah semua dana di perolehi untuk menjalankan xtvt.

komen capt ni mungkin ada kebenaran nyer... ;) ;) ;)

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #34 on: 30 Sep, 09:25:52 AM »
apa objektif kelab sukan ek? kelab ni hanya khusus untuk xtvt sukan saja ke? dekat seri putra ni apa xtvt sukan yang selalu dijalankan penduduk? siapakah golongan yang selalu turun?kalau xtvt tu yang turun 2 atau 3 orang je dah boleh kira xtvt kelab juga kan?

::) apa kata tukar kelab ke Kelab Sukan Dan Rekreasi Seri Putra... xtvt berkelah dan jalan-jalan ke tempat menarik yang boleh disertai golongan tua dan bekeluarga ni salah satu cabang rekreasi.. buat ler 1 tahun 2 kali xtvt berkelah ke port dickson.. hehe


Sekarang banyak kelab berkubur, mana yang bertahan tu kebanyakan jenis ahli yang sanggup keluar duit sendiri untuk jalankan xtvt... 




CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #35 on: 30 Sep, 10:18:23 AM »
apa objektif kelab sukan ek? kelab ni hanya khusus untuk xtvt sukan saja ke? dekat seri putra ni apa xtvt sukan yang selalu dijalankan penduduk? siapakah golongan yang selalu turun?kalau xtvt tu yang turun 2 atau 3 orang je dah boleh kira xtvt kelab juga kan?

::) apa kata tukar kelab ke Kelab Sukan Dan Rekreasi Seri Putra... xtvt berkelah dan jalan-jalan ke tempat menarik yang boleh disertai golongan tua dan bekeluarga ni salah satu cabang rekreasi.. buat ler 1 tahun 2 kali xtvt berkelah ke port dickson.. hehe


Sekarang banyak kelab berkubur, mana yang bertahan tu kebanyakan jenis ahli yang sanggup keluar duit sendiri untuk jalankan xtvt... 




Setakat ni Kelab Sukan hanya menjadi penganjur pasar malam dan menganjurkan pertandingan sukan antara taman. Yang dah di jalankan seperti Futsal dewasa, Bola sepak remaja dan veteran, Badminton, ping pong, netball dan sepak takraw.
Dulu ada sewa ruang kedai untuk di jadikan rumah kelab, tetapi tak mendapat sambutan sangat dan dah di berhentikan.
Untuk xtvt lain tu PMC pun ada buat. Boleh berhubung dengan Pengerusi atau Timbalan timbalan nya. ;D

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #36 on: 30 Sep, 10:55:22 AM »
saya sendiri tak faham perjalanan kelab... nak dapat info kelab pun tak tahu.
so mungkin boleh dianggap kelab ini hanya untuk orang2 elite je... org lain tak leh join
Rasanya kelab ni tak de membership. Yang ada AJK aje..Sebab dulu dah di buka tetapi tak mendapat sambutan.
Kelab terus hidup pun kerana menguruskan pasar malam..Dari situlah semua dana di perolehi untuk menjalankan xtvt.
komen capt ni mungkin ada kebenaran nyer... ;) ;) ;)

betul tu capt.. kelab ni hanya utk AJK2nya sahaja nmpknya. . dari awal penubuhannya AJKnya tak byk berubah...  Kalau skrg ni keadaan dh berkembang pesat.. membership kelab ni hanya terdiri org2 dan muka2 tu je.

yerlah .. duit pasar malam@bazar ramadhan ada masyukk..
jgn jd ayahpin.. duit bawa ke langit.  ;D

___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #37 on: 30 Sep, 11:33:53 AM »
saya sendiri tak faham perjalanan kelab... nak dapat info kelab pun tak tahu.
so mungkin boleh dianggap kelab ini hanya untuk orang2 elite je... org lain tak leh join
Rasanya kelab ni tak de membership. Yang ada AJK aje..Sebab dulu dah di buka tetapi tak mendapat sambutan.
Kelab terus hidup pun kerana menguruskan pasar malam..Dari situlah semua dana di perolehi untuk menjalankan xtvt.
komen capt ni mungkin ada kebenaran nyer... ;) ;) ;)

betul tu capt.. kelab ni hanya utk AJK2nya sahaja nmpknya. . dari awal penubuhannya AJKnya tak byk berubah...  Kalau skrg ni keadaan dh berkembang pesat.. membership kelab ni hanya terdiri org2 dan muka2 tu je.

yerlah .. duit pasar malam@bazar ramadhan ada masyukk..
jgn jd ayahpin.. duit bawa ke langit.  ;D



ini statement bakar diri sendiri ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #38 on: 30 Sep, 02:32:01 PM »
saya sendiri tak faham perjalanan kelab... nak dapat info kelab pun tak tahu.
so mungkin boleh dianggap kelab ini hanya untuk orang2 elite je... org lain tak leh join
Rasanya kelab ni tak de membership. Yang ada AJK aje..Sebab dulu dah di buka tetapi tak mendapat sambutan.
Kelab terus hidup pun kerana menguruskan pasar malam..Dari situlah semua dana di perolehi untuk menjalankan xtvt.
komen capt ni mungkin ada kebenaran nyer... ;) ;) ;)

betul tu capt.. kelab ni hanya utk AJK2nya sahaja nmpknya. . dari awal penubuhannya AJKnya tak byk berubah...  Kalau skrg ni keadaan dh berkembang pesat.. membership kelab ni hanya terdiri org2 dan muka2 tu je.

yerlah .. duit pasar malam@bazar ramadhan ada masyukk..
jgn jd ayahpin.. duit bawa ke langit.  ;D


Dah AGM pun yang datang orang tu jugak...

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #39 on: 30 Sep, 02:45:08 PM »
AGM pun org tak tahu, camno nak datang.

Masalah di sini mungkin kurang publisiti atau sebaliknya mereka mmg tak nak publisiti.

Dah AGM pun yang datang orang tu jugak...

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #40 on: 30 Sep, 02:48:44 PM »
kawan rasa elok sekiranya sesiapa yang kurang selesa dengan kelab ...cari AJK atau jurucakap kelab..buatlah perbincangan secara terbuka...penyelesaian melalui perbincangan akan lebih memberi manfaat kepada semua pihak ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #41 on: 30 Sep, 02:51:02 PM »
AGM pun org tak tahu, camno nak datang.

Masalah di sini mungkin kurang publisiti atau sebaliknya mereka mmg tak nak publisiti.

Dah AGM pun yang datang orang tu jugak...
AGM hanya untuk member. Dah kalau orang tu aje yang ada register..dia lah aje yang di jemput. Betul juga, sepatutnya jemputan menjadi ahli hendak lah di war warkan kepada umum. Tak pe kalau ada kesempatan, lain kali kita akan usulkan..

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #42 on: 29 Nov, 03:51:54 PM »
hari ahad 5/12/2010 ni ada xtvt kan?

CaptRahman

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 3560
  • Gender: Male
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #43 on: 29 Nov, 04:36:01 PM »
hari ahad 5/12/2010 ni ada xtvt kan?
Hari Terbuka BSP anjuran Kelab Sukan. Ada pertandingan antara taman2 di BSP. Antara acaranya khemah terbaik, Pertandingan Tarik Tali, meniup dan memecah belon (wanita dan kanak2), ujian minda dll.
Yang mengambil bahagian ialah Vista Seri Putra, Putra Villa, Mawar, Melati, Putra Tropika dan Anjung Suasana.
datang le.... ;D
Untuk penduduk Vista boleh mendaftar diri di pejabat pengurusan atau datang untuk taklimat pada malam ini di Dewan Serbaguna pada jam 9 malam.

z1z1

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 220
Re: Ingin Jadi Ahli Kelab???
« Reply #44 on: 29 Nov, 04:52:37 PM »
dah daftar dah... heheh tapi kalau datang pada hari ahad tu sekejap je bolehkan? pukul 10pagi ada hal di bangi pula.