Author Topic: Pelan Tapak Laman Indah  (Read 6703 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rosdin

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 172
  • Gender: Male
Pelan Tapak Laman Indah
« on: 13 Jan, 10:07:12 AM »
Salam jiran2ku,

Untuk gambaran lebih jelas kat mana unit jiran-jiran Laman Indah, saya sediakan pelan tapak LI dan summary bakal penghuni Laman Indah - Abadi, Bahagia dan Ceria.



Info :
Abadi
1) rosdin (Rosdin) - unit 6
2) ishe (Norhisham) - unit 8
3) destined10 (Abdul Halim) - unit 9
4) pari2 (Norie) - unit 29
5) man84 (Man) - unit 31
6) LamanIndah40 (Yus) - unit 40

Bahagia
1) SentrOk (Shahril) - unit 61
2) nini (Maslini) - unit 62
3) zai_jnr (Zainuddin) - unit 63
4) zarin - unit 76
5) norkama (kamarul) - unit 79
6) LI124 (Fadil) - unit 124

Ceria
1) ceria096 (Zamri) - unit 96
2) kakicagu (Hadi) - unit 114
3) Raiesa (Ridhuan) - unit 116
4) LIC120 (Zam) - unit 120


« Last Edit: 18 Oct, 10:14:21 PM by rosdin »

maximus

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 71
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #1 on: 13 Jan, 11:17:53 AM »
Lot kosong bawah taman tu tapak surau fasa 7.

zarin

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 139
  • Gender: Male
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #2 on: 13 Jan, 05:52:59 PM »
Good effort :)

HAA97

  • Guest
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #3 on: 20 Jan, 04:39:50 PM »
saya salah sorang wakil ajk surau kat fasa 7 nih . kalau ada sapa sapa nak sumbang rm --se unit saham wakaf RM 10 jer. tapi kalau ikutkat fasa 7 nih ada 800 unit rmh . kalau 1 rumah sumbang rm 500 dah terbina surau tu ... camna??????
 

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #4 on: 20 Jan, 04:53:34 PM »
kalau saya nak menyumbang, ke akaun mana boleh dimasukkan.

p/s: bukan penghuni Laman Indah

zai_jnr

  • Hulubalang
  • *****
  • Posts: 576
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #5 on: 21 Jan, 08:42:43 AM »
saya salah sorang wakil ajk surau kat fasa 7 nih . kalau ada sapa sapa nak sumbang rm --se unit saham wakaf RM 10 jer. tapi kalau ikutkat fasa 7 nih ada 800 unit rmh . kalau 1 rumah sumbang rm 500 dah terbina surau tu ... camna??????
 

cmner nk sumbang?....Tuan HAA97 nie dok stay kat unit maner?

Raiesa

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 90
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #6 on: 29 Jan, 04:03:09 PM »
Terima Kasih En Rosdin kerana prihatin dan mempunyai daya usaha untuk menyatukan bakal penduduk Laman Indah..

Boleh diUndi sebagai Calon Penghulu... ;D

rosdin

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 172
  • Gender: Male
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #7 on: 29 Jan, 04:24:46 PM »
hahaha..calon penghulu?...takde maknanyer... ;D lebih suka keje belakang tabir..

Raiesa

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 90
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #8 on: 03 Feb, 11:01:42 AM »
Skrg semua orang nak rebut jawatan..senang dapat bisnes katakan. En Rosdin tolak pulok...
Takpe teruskan usaha...masih ramai lagi penghuni yang belum jumpa forum ni.

rosdin

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 172
  • Gender: Male
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #9 on: 22 Jul, 10:10:30 AM »
Baru update nama warga Laman Indah.. kalau ada nama tertinggal, bagitau ek... ;D

LI124

  • Guest
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #10 on: 02 Sep, 11:50:28 AM »
Salam jiran2ku,

Untuk gambaran lebih jelas kat mana unit jiran-jiran Laman Indah, saya sediakan pelan tapak LI dan summary bakal penghuni Laman Indah - Abadi, Bahagia dan Ceria.



Info :
Abadi
1) rosdin (Rosdin) - unit 6
2) ishe (Norhisham) - unit 8
3) destined10 (Abdul Halim) - unit 9
4) pari2 (Norie) - unit 29
5) LamanIndah40 (Yus) - unit 40

Bahagia
1) SentrOk (Shahril) - unit 61
2) nini (Maslini) - unit 62
3) zai_jnr (Zainuddin) - unit 63
4) zarin - unit 76
5) norkama (kamarul) - unit 79

Ceria
1) ceria096 (Zamri) - unit 96
2) kakicagu (Hadi) - unit 114
3) Raiesa (Ridhuan) - unit 116
4) LIC120 (Zam) - unit 120
5) LI124 (Fadil) - unit 124



Salam Bro Rosdin,
Rasanya ada kesilapan la.. saya pakej bahagia no 124.. Pakej Ceria tu mahal lagi rasanye.. ;D

rosdin

  • Penduduk Tetap
  • ***
  • Posts: 172
  • Gender: Male
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #11 on: 02 Sep, 07:43:38 PM »
Maaf atas kesilapan.. ;D
Dah update dah... terima kasih atas maklumat.. ;)

LI120

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 63
  • Gender: Male
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #12 on: 23 Jan, 07:39:19 PM »
Salam Bro Rosdin,
Rasanya ada kesilapan la.. saya pakej bahagia no 124.. Pakej Ceria tu mahal lagi rasanye.. ;D

Pakej ceria phase 1 lebih kurang jer harganye dgn pakej bahagia phase 2...
bro fadil... rasanye umah kita nanti bertentangan kot... selamat berkenalan...

man84

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 20
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #13 on: 26 Jan, 10:18:44 PM »
salam HAA97,

macam mana caranya untuk menyumbang dana surau?
boleh saudar HAA97 terangkan..

sahabat2 semua, mari kita pakat ramai2 untuk menyumbang untuk pembangunan surau kita kelak..

aseela

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 316
Re: Pelan Tapak Laman Indah
« Reply #14 on: 27 Jan, 11:16:17 AM »
setuju dengan HAA97...:)