Author Topic: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM  (Read 4171 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« on: February 16, 2010, 05:42:10 PM »
14.2.2010- Pasukan Rela Platun 0023 - Bandar Bukit Mahkota berkerjasama untuk julung kalinya dengan anggota PDRM menjalankan Operasi Cegah Jenayah di sekitar kawasan perumahan Bandar Bukit Mahkota. Operasi yang dimulakan pada jam 11.30 malam dengan kekuatan 30 anggota serta 4 anggota polis dari Balai Polis Bangi turut dibantu oleh anggota rela dari Mukim Beranang.

Menurut KPR Bandar Bukit Mahkota , Tuan Shokree operasi ini dijalankan bertujuan untuk menangani kes-kes jenayah pada musim perayaan, Pihak Rela dan PDRM sentiasa mencari jalan untuk memberi perkhidmatan terbaik kepada masyarakat Bandar Bukit Mahkota Khasnya.Operasi seperti ini akan dijalankan dari masa ke semasa bagi menjaga keharmonian dan keamanan penduduk BBM.

Justeru itu, Platun BBM masih membuka penyertaan keangotaan kepada semua penduduk yang ingin turut serta menyertai pasukan.
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #1 on: February 16, 2010, 08:18:39 PM »
Jan... ooo Jan.... lain kali kena panggil 999 tu... kena pengacara baru yang cun tu, ramai yang nak ikut nanti... tongkat pun baling ke tepi...  ;D ;D ;D

ucapan berbanyak terima kasih kepada semua anggota yang terbabit... SYABAS!  ;D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #2 on: February 16, 2010, 08:20:27 PM »
Jan... ooo Jan.... lain kali kena panggil 999 tu... kena pengacara baru yang cun tu, ramai yang nak ikut nanti... tongkat pun baling ke tepi...  ;D ;D ;D

ucapan berbanyak terima kasih kepada semua anggota yang terbabit... SYABAS!  ;D

kalau panggil yg tu...kawan tak de le heboh satu kg...... ;D ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #3 on: February 16, 2010, 08:26:17 PM »
Jan... ooo Jan.... lain kali kena panggil 999 tu... kena pengacara baru yang cun tu, ramai yang nak ikut nanti... tongkat pun baling ke tepi...  ;D ;D ;D

ucapan berbanyak terima kasih kepada semua anggota yang terbabit... SYABAS!  ;D

kalau panggil yg tu...kawan tak de le heboh satu kg...... ;D ;D ;D ;D

kat BBM ronda dari Seksyen 1 ke 10 dah ler... ni sampai ke Seksyen 15 ape ke cerita nyer Jan.. MuaHaHaHa...  :D :D :D

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #4 on: February 16, 2010, 08:30:48 PM »
Jan... ooo Jan.... lain kali kena panggil 999 tu... kena pengacara baru yang cun tu, ramai yang nak ikut nanti... tongkat pun baling ke tepi...  ;D ;D ;D

ucapan berbanyak terima kasih kepada semua anggota yang terbabit... SYABAS!  ;D

kalau panggil yg tu...kawan tak de le heboh satu kg...... ;D ;D ;D ;D

kat BBM ronda dari Seksyen 1 ke 10 dah ler... ni sampai ke Seksyen 15 ape ke cerita nyer Jan.. MuaHaHaHa...  :D :D :D


mana tau nie... ;D ;D ;D ;D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #5 on: August 19, 2010, 09:00:11 AM »

sempena dlm bulan ramdhan ni.. rondaan akan ditingkatkan.
Penjenayah makin menjadi2 skrg ni. .
maklumlah nk cari duit utk sambut raya..   

Ditambah pulak skrg ni musim hujan...tuan rumah lena diulit intan.
Perompak bermaha-raja-lela ..

Operasi RCJ .. mencegah itu lebih baik dari merawat.
mlm esok semua turun...

___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #6 on: August 19, 2010, 09:03:17 AM »

sempena dlm bulan ramdhan ni.. rondaan akan ditingkatkan.
Penjenayah makin menjadi2 skrg ni. .
maklumlah nk cari duit utk sambut raya..   

Ditambah pulak skrg ni musim hujan...tuan rumah lena diulit intan.
Perompak bermaha-raja-lela ..

Operasi RCJ .. mencegah itu lebih baik dari merawat.
mlm esok semua turun...



bergantung kepada arahan "general" ;D ;D...dio pon domam tu :D :D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #7 on: August 19, 2010, 10:43:03 AM »

sempena dlm bulan ramdhan ni.. rondaan akan ditingkatkan.
Penjenayah makin menjadi2 skrg ni. .
maklumlah nk cari duit utk sambut raya..   

Ditambah pulak skrg ni musim hujan...tuan rumah lena diulit intan.
Perompak bermaha-raja-lela ..

Operasi RCJ .. mencegah itu lebih baik dari merawat.
mlm esok semua turun...


Rondaan ajer... ingat nak pegi ambush rumah urut ker... pusat karaoke ker... excited sikit...  ::) ::) ::)

kalau nak buat rondaan kena bawa ponco atau baju hujan siap siap ler... semalam balik minum pun kena hujan yang sampai ke pagi... jeneral siap mintak plastik bag buat letak hempon ngan wallet... takut basah... MuaHaHaHa... :D :D :D

putramahkota_bangi

  • Datuk Bentara
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2675
  • Gender: Male
  • time office saja ..
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #8 on: August 19, 2010, 11:25:10 AM »

sempena dlm bulan ramdhan ni.. rondaan akan ditingkatkan.
Penjenayah makin menjadi2 skrg ni. .
maklumlah nk cari duit utk sambut raya..   

Ditambah pulak skrg ni musim hujan...tuan rumah lena diulit intan.
Perompak bermaha-raja-lela ..

Operasi RCJ .. mencegah itu lebih baik dari merawat.
mlm esok semua turun...

bergantung kepada arahan "general" ;D ;D...dio pon domam tu :D :D

lepas rondo .. ada bersahur BBQ kt POR.  ;D
___________________
aku /..PMB

Wazzatldmuchampions

  • yangbenarlagiikhlas
  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4175
  • Gender: Male
  • wearethechampion.........19th title
Re: RONDAAN CEGAH JENAYAH BERSAMA PASUKAN PDRM
« Reply #9 on: August 19, 2010, 02:30:06 PM »

sempena dlm bulan ramdhan ni.. rondaan akan ditingkatkan.
Penjenayah makin menjadi2 skrg ni. .
maklumlah nk cari duit utk sambut raya..   

Ditambah pulak skrg ni musim hujan...tuan rumah lena diulit intan.
Perompak bermaha-raja-lela ..

Operasi RCJ .. mencegah itu lebih baik dari merawat.
mlm esok semua turun...

bergantung kepada arahan "general" ;D ;D...dio pon domam tu :D :D

lepas rondo .. ada bersahur BBQ kt POR.  ;D

yg tu ok...kawan dgn sarjan gerenti turun ;D ;D ;D menu air mata kucing....bior senak perut :D :D :D
MANCHESTER UNITED FC & ULTRAS MALAYA - Tanah Tumpah Darahku