Author Topic: TEMPAHAN T-SHIRT PMC 2010...di sini...  (Read 21621 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mossgenio

  • Salah seorang
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 4035
Re: TEMPAHAN T-SHIRT PMC 2010...di sini...
« Reply #105 on: 30 Mar, 12:20:08 PM »
Makanya kenalah 'gain weight' sikit. Baru fit dengan baju.

Hajat hati macam nak L aje tapi apakan daya... realitinya XL.  :-[ ;D ;D

gain weight atau gone weight?  ;D

namatakpenting

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6114
  • Gender: Male
Re: TEMPAHAN T-SHIRT PMC 2010...di sini...
« Reply #106 on: 30 Mar, 12:31:42 PM »
terbalik rupanya... inginkan L tapi terpaksa ambil XL.

Baguslah tuh sebab harga sama... dapat kain lebih sikit.

Makanya kenalah 'gain weight' sikit. Baru fit dengan baju.

Hajat hati macam nak L aje tapi apakan daya... realitinya XL.  :-[ ;D ;D

gain weight atau gone weight?  ;D

F4iring

  • PM Bikers
  • Hulubalang
  • *****
  • Posts: 688
  • Gender: Male
Re: TEMPAHAN T-SHIRT PMC 2010...di sini...
« Reply #107 on: 30 Mar, 04:20:46 PM »
seronok la tengok korang ni makin mesra gitu... ;) ;) ;)

..mesra2 gak. tapi dlm forum tatap ada banzaiiii ..  ;D

bagi la can F4iring sihat dulu... ;D ;D

takot dah sihat nanti...sibuk main moto lak.....tak sempat nak singgah tgk forum ni.....ada kat forum lagi satu.....muahahahahaha

kalau ke forum satu lagi tak pe...jangan gi rumah tok kadi lak.. ;D ;D ;D

kalu tok kadi tu pakai superbike, apa salah nyer....boleh ajak konvoi sekali....hahahahaha

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: TEMPAHAN T-SHIRT PMC 2010...di sini...
« Reply #108 on: 04 Apr, 08:13:45 PM »
kawan dah declare kedudukan tshirt PMC yang pertama disini
http://putra-mahkota.com/forum/index.php?topic=3467.390

thread kawan tutup sehingga ada tempahan tshirt lagi di masa hadapan... ;D ;D ;D