Author Topic: Persediaan Masuk Rumah Baru  (Read 43127 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Persediaan Masuk Rumah Baru
« Reply #120 on: July 26, 2010, 03:49:15 PM »
aritu sy bersihkan tangki tu sendiri jer, nak ckp kotor tu takde la kotor sgt tp kalo nak ckp tak kotor tu, kotor la jugak.... hehehe...
mase bersihkan aritu, adela terjumpe paku 2,3 batang, paip pvc tu dlm 2 inci, batu kecik2 dlm segenggam. mungkin mase diorang pasang tangki umah sy, dia tak tutup rapat kot... tu yang byk bendasing masuk tu.... rasenye kalo diorang tutup rapat, insyaAllah ok kot.... selain dprd tu, kat dasar dia tu, kaler air dia kurang skit jer dr air teh... byk keladak.

Ujang, ko dah bersihkan air tangki? Tak bagitau ponnn... Macamana nak panjat pintu tinggi tu ha, ko ade tangga. Pinjammm...  ;D

woit! bro! lama tak nampak... menjak bila belajo ilmu invisible man ni? MuaHaHaHa... :D :D :D

ujang

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 74
Re: Persediaan Masuk Rumah Baru
« Reply #121 on: July 26, 2010, 05:04:27 PM »
aritu sy bersihkan tangki tu sendiri jer, nak ckp kotor tu takde la kotor sgt tp kalo nak ckp tak kotor tu, kotor la jugak.... hehehe...
mase bersihkan aritu, adela terjumpe paku 2,3 batang, paip pvc tu dlm 2 inci, batu kecik2 dlm segenggam. mungkin mase diorang pasang tangki umah sy, dia tak tutup rapat kot... tu yang byk bendasing masuk tu.... rasenye kalo diorang tutup rapat, insyaAllah ok kot.... selain dprd tu, kat dasar dia tu, kaler air dia kurang skit jer dr air teh... byk keladak.

Ujang, ko dah bersihkan air tangki? Tak bagitau ponnn... Macamana nak panjat pintu tinggi tu ha, ko ade tangga. Pinjammm...  ;D

aku pakai hikmat sebestop berpusing..... hahahaha...

tangge aku pun pendek bro... ade 6 steps jer... aritu aku letak tangge tu atas meje...
ko nak pinjam tangge? boleh... takde hal....  ;D ;D

ayiesal

  • Moderator
  • Putra Mahkota
  • ***********
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: Persediaan Masuk Rumah Baru
« Reply #122 on: July 26, 2010, 05:14:08 PM »
woit! bro! lama tak nampak... menjak bila belajo ilmu invisible man ni? MuaHaHaHa... :D :D :D

Adeee... memerhati jer. Dd sihat?  ;D


aku pakai hikmat sebestop berpusing..... hahahaha...

tangge aku pun pendek bro... ade 6 steps jer... aritu aku letak tangge tu atas meje...
ko nak pinjam tangge? boleh... takde hal....  ;D ;D

Alaaaa... tangga 6 steps aku pon ade. Aku ingat ko ade yang tinggi tuu... Besau ke tangkinye, agak2 boleh tak terjun tiruk dalam kolam tu dulu  ;D

ujang

  • Pemastautin
  • **
  • Posts: 74
Re: Persediaan Masuk Rumah Baru
« Reply #123 on: July 26, 2010, 05:29:18 PM »

Alaaaa... tangga 6 steps aku pon ade. Aku ingat ko ade yang tinggi tuu... Besau ke tangkinye, agak2 boleh tak terjun tiruk dalam kolam tu dulu  ;D

boleh tahan gak besaunye bro... terkial2 jugak la aku nak kuar dr tangki tu.....
tinggi paras bahu aku, lebor dlm 3,4 pemeluk jugak la.....

bukan setakat terjun tiruk... nak buat renang berirama pun boleh....  ;D ;D ;D
bawak penyepit baju satu.... nak buat sepi idung.... hahahahahahaha
« Last Edit: July 27, 2010, 10:01:08 AM by ujang »