Author Topic: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini  (Read 10741 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tetikus Hensem

  • Penghulu Bendahari
  • *******
  • Posts: 1026
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #30 on: January 16, 2012, 11:34:47 AM »
Wooo... ni zaman sekolah lagi ni!
Tapi yg komik rasanya takat lawan Majin Bu sahaja...  ;D

ayiesal

  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 2107
  • Gender: Male
  • Rimbun Suria
    • True Journey Begins
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #31 on: January 16, 2012, 11:43:54 AM »
Wooo... ni zaman sekolah lagi ni!
Tapi yg komik rasanya takat lawan Majin Bu sahaja...  ;D

Ha ah... pastu last sekali dia lawan uub. Bakal pengganti kepada goku. Habis gitu je kalau tak salah...

daddyvw

  • Global Moderator
  • Putra Mahkota
  • ************
  • Posts: 6482
  • Waaa....ccCHA!!!
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #32 on: January 16, 2012, 11:55:38 AM »
Wooo... ni zaman sekolah lagi ni!
Tapi yg komik rasanya takat lawan Majin Bu sahaja...  ;D

Ha ah... pastu last sekali dia lawan uub. Bakal pengganti kepada goku. Habis gitu je kalau tak salah...

huh! anti klimaks ler camtu... :P :P :P

afazkot

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 18
  • Gender: Male
  • I Love Putra Mahkota
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #33 on: September 28, 2012, 03:14:23 PM »
Aku peminat kamen rider n super sentai. Anime sekang dah kurang layan melainkan ada echi :p. Manga ada la juga layan, naruto n bleach.. one piece dah ketinggalan jauh.

Ada toy collectors tak dalam forum nih?


jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #34 on: March 25, 2013, 12:09:04 PM »
Wooo... ni zaman sekolah lagi ni!
Tapi yg komik rasanya takat lawan Majin Bu sahaja...  ;D

Ha ah... pastu last sekali dia lawan uub. Bakal pengganti kepada goku. Habis gitu je kalau tak salah...

huh! anti klimaks ler camtu... :P :P :P

Sambung dia dalam video - DragonBall GT.. semua ada 64 episod.. yg ni bukan Akira Toriyama punya

Masa ni dema introduce Super Saiyan 4 (Super Sayajin Four), Goku capai dulu.. episod selepas tu Vegeta plak..




Then, dedua Fusion jadi "Gogeta".. hehehe

super saiyan 4 goku and vegeta fusion
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #34 on: March 25, 2013, 12:09:04 PM »



karim

  • Penghulu
  • ****
  • Posts: 405
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #35 on: November 20, 2014, 04:05:06 PM »
kipasSusahMati NARUTO....
Sape ade full version manga??...dari awal sampai akhir...mintak ehsan skit...nak simpan buat kenangan...
TQ

hasrulnizal

  • Penghuni
  • **
  • Posts: 15
  • saya ni penyewa
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #36 on: November 20, 2014, 04:14:15 PM »
pernah tengok tak movie kisah cicit goku... muka sebijik macam goku... Pan sakit.. pastu cucu Pan ni si cicit goku pergi mengembara cari dragon ball.... cicit goku ni mula2 lemah.. selalu kena buli oleh gangster sekolah dia... so lepas mengembara tu dia dapat cari kuasa dan selamatkan si gangser tu dari beruang.. lepas tu terus jadi kawan baik...

aku rasa yang ni la penamat segala citer dragon ball ni....

jabbar4aiman

  • Anak Lambor Kanan Kiri..
  • Global Moderator
  • Laksamana
  • ************
  • Posts: 1763
  • Gender: Male
  • Bujang tiga ber-anak tiga.. ( ^ - ^ )
Re: Untuk Kaki-Kaki Anime Jepun - meh lepak sini
« Reply #37 on: November 21, 2014, 11:48:49 AM »
pernah tengok tak movie kisah cicit goku... muka sebijik macam goku... Pan sakit.. pastu cucu Pan ni si cicit goku pergi mengembara cari dragon ball.... cicit goku ni mula2 lemah.. selalu kena buli oleh gangster sekolah dia... so lepas mengembara tu dia dapat cari kuasa dan selamatkan si gangser tu dari beruang.. lepas tu terus jadi kawan baik...

aku rasa yang ni la penamat segala citer dragon ball ni....
Pernah - http://en.wikipedia.org/wiki/Dragon_Ball_GT:_A_Hero%27s_Legacy

TAPI YG NI LAWAK LAGI.. HAHAHAHA
Dragon Ball Z Goku And His Friends Return Full Movie HD
« Last Edit: November 21, 2014, 12:18:19 PM by jabbar4aiman »
Unlearn what U Learned and Relearn what U Need

Michaelboofs

  • MichaelboofsSL
  • Pelawat
  • *
  • Posts: 3
  • Gender: Male
  • I Love Putra Mahkota
Untuk Kaki Kaki Anime Jepun meh lepak sini
« Reply #38 on: August 18, 2019, 10:51:25 AM »
Zahari / Homer,


Gelang kaki ada untuk burung merpati, merbuk, kenari, lovebird. Boleh saya tahu saiz kaki burung spesis lain dalam unit MM milimeter ?

FYI, gelang ini tidak boleh dimasukkan pada burung yang telah dewasa, hanya untuk anak burung berusia 1 minggu sahaja dan akan dipakai sehingga dewasa.

Minima order 1 unit 10 biji gelang.

Saya belum buat keputusan untuk harga lagi. Saya akan beritahu nanti.

Bandar Seri Putra, Bandar Bukit Mahkota & Taman Impian Putra

Untuk Kaki Kaki Anime Jepun meh lepak sini
« Reply #38 on: August 18, 2019, 10:51:25 AM »